اخبار اطلاعات و ارتباطات

وضعیت آموزش آی‌تی رنگارنگ می‌شود

لیمو HR

کمبود نیروی متخصص و البته مهاجرت نیروهای فنی و مهندسی، جرقه‌ای بود که ابرکلاس با آن متولد شد. تولد این استارتاپ در روزهای پاندمی کرونا اتفاق افتاد و همین باعث شد تا دوره‌های آموزش آی‌تی به صورت آنلاین، ولی متفاوت از دوره‌های آموزشی آنلاین دیگر برگزار شود.

ترکیب دوره‌های ویدئویی ضبط شده و آنلاین و همچنین امکان استفاده از لابراتوارها که نقش مهمی در آموزش آی‌تی و مهارت افزایی بر عهده دارد و همچنین استفاده از منتورهای تخصصی، از مواردی است که دوره‌های این استارتاپ را متمایز می‌کند.

مهرداد توکلی بنیانگذار استارتاپ ابرکلاس، در توضیح خدمات استارتاپ خود گفت: همیشه در آموزش حضوری، مشکلاتی وجود داشت. این بود که ما آموزش‌های خود را به صورت ویدئویی و آنلاین ارائه می‌دهیم. چالش شبکه‌سازی و ارتباط با اساتید را هم به واسطه منتورهای تخصصی هر دوره پوشش دادیم که این ارتباط را حفظ کنیم. البته برای آموزش آی‌تی، لابراتوار هم در اختیار دانشجویان دوره‌ها قرار می‌دهیم.

وی هدف از راه‌اندازی ابرکلاس را انتقال مهارت‌های آی‌تی ای دانست که افراد نمی‌توانند تنها در دانشگاه آن را کسب کنند و با توجه به وضعیت بازارکار وجود افراد متخصص با مهارت‌های عملی بسیار ارزشمند است.

توکلی ضمن اشاره به وضعیت مهاجرت متخصصین آی‌تی افزود: بازار آی‌تی به متخصصین نیاز دارد، یکی از اقشاری که بازار مهاجرتشان داغ شده، همین مهندسین هستند. در ابرکلاس سعی داریم تا افراد متخصص را پرورش دهیم و به واسطه ارتباطاتی که در این بازار داریم، بعد از کسب مهارت و توانایی دانشجویان به بازارکار هم معرفی خواهیم کرد.

ابرکلاس قصد دارد کمپینی با عنوان «تابستان رنگارنگ» برگزار کند که طی این کمپین در دو هفته دوره‌های خود را معرفی کند و تخفیفات مختلفی را هم به همراه هدایای ویژه ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این کمپین به این لینک مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *