اخبار غذا

جنگ جهانی بر سر غذا، آیا برای آن آماده هستیم؟

لیمو HR

دکتر محبوبه حور، مدیر و موسس برند آرپادانه و مدیران هفت ستاره می باشد.فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۶ زمانی که هنوز دانشجوی کارشناسی بود به عنوان مشاور و جیره نویس به صورت حرفه ای شروع نمود و در حال حاضر به عنوان مشاور بین المللی، مشاور تغذیه بیش از ۲۵۰ دامداری به صورت آنلاین، مشاور بیش از ۲۰ دامداری به صورت حضوری مشغول به کار است.

اما بعد از مدتی فعالیت در این حوزه پی برد با یک گل بهار نمی‌شود و اگر خواهان تغییر اساسی‌ای در سیستم دامداری و دامپروری است  باید به رفع این مشکل با آموزش به خود صاحبان این مشاغل بپردازد.

حال با برگزاری دوره های جیره‌نویسی، پرواربندی، گاو شیری و آموزش های مرتبط با بحث پرورش دام و تغذیه دام به کمک دامداران و دامپروران آمده‌است.

غذا

این اولین بار است که در ایران دوره های آموزشی این چنینی به صورت آنلاین برگزار میشود که میزان اثربخشی این آموزشها با ارائه پشتیبانی حضوری چندبرابر گردیده است.

رسالت آن‌ها بالا بردن آگاهی و دانش دامداران و دامپروران است؛ چراکه وقتی آگاهی آنان افزایش یابد، سطح کسب وکار رشد می‌کند و رشد هر کسب و کاری سبب شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت می‌گردد.

به گفته ایشان تا به امروز آموزش های آنها به کمک ۵۰۰ دامداری و دامپروری صنعتی و سنتی در سراسر ایران آمده‌است و رکورددار وزن گیری ۵۰ کیلویی در یک ماه می‌باشند که به نوبه خود یک دستاورد چشمگیر و خارق‌العاده محسوب می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۴ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *