متفرقه

نیکوکاری در بستر بلاکچین

لیمو HR

پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسزایی در بخش های مختلف زندگی انسان داشته و دارد. یکی از تکنولوژی هایی که این روزها جهان را تحت تاثیر قرار داده است، تکنولوژی بلاکچین است. جایی که داده ها به صورت غیرمتمرکز هستند و هیچگاه از بین نمی روند.

حالا تصور کنید با نفوذ تکنولوژی در حوزه نیکوکاری و موضوعات خیرخواهانه چه کارهای بزرگی را می شود با حذف محدودیت ها انجام داد. از جمله مشارکت در کمپین های خیریه از هرجای دنیا با استفاده از رمزارزها، و یا اهدای لحظه ی اثر کمک به خیرین به صورت NFT برای اطمینان آنان از عملی شدن کار خیرشان، حفظ حق مالکیت و امکان خرید و فروش آنها برای راه اندازی چرخه نیکوکاری.

“مومنت” با استفاده از فناوری بلاکچین این خدمات را در حوزه نوآوری اجتماعی انجام داده است. شما می توانید با مراجعه به صفحات کمپین ها در موضوعات مختلف اجتماعی مشارکت داشته باشید و تصویر لحظه اثر کمکتان را به صورت NFT دریافت کنید.

کمپین “زنگ امید” با هدف ایجاد فضای آموزشی برای کودکان بازمانده از تحصیل به دلیل اعتیاد خانواده و یا کارتن خوابی توسط “مومنت” و واحد کودکانه “جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها” برگزار می‌شود.

برای ایجاد این فضا نیاز به بازسازی مرکزی که در اختیار جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها گذاشته شده است، می‌باشد.

واحد کودکانه با هدف تحت پوشش قرار دادن ۴۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۴ سال در مرحله اول است و سپس با ایجاد بستری مجازی و با همکاری سایر مراکز این آموزش را برای همه کودکان جامانده از تحصیل در نقاط مختلف ایران ارائه خواهد کرد تا بتوانند قهرمان زندگی خودشان باشند.

قطعا این کودکان و نوجوانان می‌توانند در آینده نقش مهمی در زندگی اطرافیان و جامعه خود نیز داشته باشند.

کمپین زنگ امید

برای بازسازی و تجهیز این مرکز، واحد کودکانه نیاز به همراهی شما دارد تا اقلام زیر را تامین کند:

پرینتر/ کتابخانه/ تخته وایت برد شیشه‌ای/ مبلمان/ میز و صندلی

حداقل مبلغ مورد نیاز برای مشارکت در کمپین، ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

مومنت برای اطمینان خیرین از عملی شدن کار خیرشان، تصویر کودکان در حال ترسیم نقاشی دسته جمعی در مرکز پس از بازسازی و تجهیز را به صورت NFT تقدیم مشارکت کنندگان می کند.

برای مشارکت در کمپین کلیک کنید

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *