اخبار حمل و نقل و لجستیک

برگزاری رویداد پل دوم سرمایه گذاری با میزبانی شرکت توسعه دانش بنیان سینا (Sina VC) در حوزه لجستیک و حمل و نقل هوشمند

لیمو HR

دومین رویداد از سلسله رویدادهای پل سرمایه گذاری با موضوع لجستیک و حمل و نقل هوشمند در تاریخ ۵ مهرماه ۱۴۰۲ با میزبانی شرکت توسعه دانش بنیان سینا (Sina VC) برگزار می‌شود.

از جمله محورهای رویداد پل دوم سرمایه گذاری می‌توان به فناوری‌های نرم افزاری و زیر ساختی حمل و نقل هوشمند، راهکارهای نوین توسعه ترانزیت بین‌المللی و داخلی، نوآوری در وسایل نقلیه باری و بهره برداری لجستیک، فناوری های زنجیره ارزش حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی اشاره کرد.

در این رویداد بین طرح های ارسالی داوری می‌شود و طرح‌های برتر در اولویت سرمایه‌گذاری سینا وی سی قرار می‌گیرند. همچنین در این رویداد شرکت توسعه دانش بنیان سینا میزبان مدیران و فعالان حوزه حمل و نقل و لجستیک خواهد بود.

لازم به ذکر است یکی از توانمندی‌های مهم ایران به منظور افزایش صادرات غیرنفتی، موقعیت برجسته جغرافیایی و مناسب بودن مسیرهای ترانزیتی و امکان ارتباط با کشورهای همسایه است. دسترسی ایران به آب ‌های آزاد مانند خلیج فارس و دریای عمان و همچنین دریاچه خزر، اهمیت ترانزیت کالا از ایران را دوچندان نموده و مسیرهای ترانزیتی آسیا و اروپا از طریق ایران مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است. از همین رو می طلبد در کشور و بخصوص در صنعت حمل و نقل و لجستیک نقش پررنگ تری نسبت به گذشته ایفا کرد.

همچنین رویداد پل اول سرمایه گذاری در بخش خوراک دام و امنیت غذایی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد که سینا وی سی از میان ۴۴ طرح رویداد، با ۲ طرح منتخب توافق سرمایه گذاری منعقد کرد.

علاقه مندان به رویداد پل دوم سرمایه گذاری می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت توسعه دانش بنیان سینا و تکمیل اطلاعات مربوطه در این رویداد ثبت نام کنند.

سرمایه گذاری

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *