اخبار بازاریابی و تبلیغات

گزارش سال ۱۴۰۱ یکتانت منتشر شد

لیمو HR

مجموعه یکتانت که خدمات متنوعی را در زمینه بازاریابی و تبلیغات آنلاین ارائه می‌کند طی گزارشی، از وضعیت کسب‌وکار خود آمار و ارقام جالب توجهی ارائه داد.

 

این مجموعه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و شامل زیر مجموعه‌های مختلفی از جمله جریان، تریبون، نجوا و… می‌شود که خدمات متنوعی را در حوزه تبلیغات دیجیتال ارائه می‌دهند.

در ادامه مرور کوتاهی بر گزارش منتشرشده خواهیم داشت:

تبلیغات دیجیتال در جهان

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که میزان هزینه تبلیغات اینترنتی تا سال ۲۰۲۶ به ۸۳۵ میلیارد دلار برسد که نسبت به سال ۲۰۲۲ رشد ۴۴ درصدی خواهد داشت.

تبلیغات ذیجیتال در جهان

دلایل استفاده از اینترنت در بین کاربران ایرانی

آمارها حاکی از آن است که مسائل ارتباطی، کسب اطلاعات و خرید اینترنتی، از مهم‌ترین دلایل استفاده ایرانیان از اینترنت محسوب می‌شود.

یکتانت

پراکندگی سنی استفاده از VPN

توزیع سنی و تحصیلی کاربران ایرانی استفاده‌کننده از VPN نشان می‌دهد که میزان استفاده از VPN در کاربران میانسال، تقریبا برابر با این مقدار در مورد کاربران جوان است.

همچنین از هر ۳ کاربر ایرانی با تحصیلات ابتدایی ۲ نفر از VPN استفاده می‌کنند.

یکتانت

پراکندگی موضوعی تبلیغات وب

طبق گزارش یکتانت در سالی که گذشت از هر ۳ تبلیغ نمایش‌داده‌شده در وب، یکی به موضوعات زیبایی یا مالی و سرمایه‌گذاری مربوط بوده است.

یکتانت

هدف تبلیغات

با توجه به آمار، بیش از ۵۰ درصد کسب‌وکارهای تبلیغ‌کننده در وب، هدفی به جز فروش آنلاین داشته‌اند.

یکتانت

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *