اخبار استارتاپی

فراخوان دعوت به همکاری جهت مشارکت در کارگزاری صدور اینماد

برون سپاری کارگزاری صدور اینماد

لیمو HR

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای تمرکز زدایی، افزایش کیفیت خدمات و حمایت از نقش‌آفرینی بخش غیردولتی، در نظر دارد از میان متقاضیان تعدادی از شرکت‌های توانمند، نوآور و دارای صلاحیت را به عنوان کارگزاری صدور اینماد انتخاب نماید. لازم به ذکر است متقاضیان باید شرکت‌های فعال و دارای سابقه فنی و اجرایی مناسب و نیز دارای تجربه خدمات‌دهی و پشتیبانی از کاربران در مقیاس وسیع را دارا باشند.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کارگزار صدور اینماد برای کسب و کارهای آنلاین است. در سال‌های اخیر کسب و کارهای آنلاین با مشکلات متعددی در دریافت و پشتیبانی نماد الکترونیکی کسب و کار خود رو به رو شده اند. به همین منظور این مرکز برای بهبود خدمات خود به دنبال برون سپاری این خدمات و بهبود تجربه ی کاربران است.

مدارک مورد نیاز برای ارسال به شرح زیر است:

  • معرفی شرکت شامل مدارک ثبتی، روزنامه آخرین تغییرات مدیران و سوابق، پروژه‌ها، نیروی انسانی کلیدی و گواهینامه‌ها و مجوزها
  • نامه اعلام آمادگی برای مشارکت در طرح و درخواست بررسی مدارک، از سوی متقاضی با امضای صاحبان امضای مجاز
  • خلاصه پیشنهاد شرکت برای راه‌اندازی و راه‌بری به همراه مدل تجاری و اجرایی

علاقه مندان و شرکتهای متقاضی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند، می توانند درخواست و مدارک حود را جهت بررسی به آدرس فراخوان یا ایمیل enamadOper@ecommerce.gov.ir ارسال نمایند.

آدرس ارسال مدارک:

تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، جنب کوچه حجت دوست، پلاک ۱۵، ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه ۳، دبیرخانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

صندوق پستی: ۶۳۸۵ – ۱۴۱۵۵

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *