اخبار استارتاپی

راه‌اندازی کارخانه نوآوری صنعت برق

تفاهم نامه همکاری راه اندازی کارخانه نوآوری صنعت برق میان شرکت مادر تخصصی ساتکاب و هلدینگ های وب به امضا رسید.

لیمو HR

تفاهم نامه همکاری راه اندازی کارخانه نوآوری طرح های پیشران صنعت برق میان شرکت مادر تخصصی ساتکاب و هلدینگ های وب به امضا رسید. این تفاهم نامه با همکاری و مشاکرت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به دنبال ایجاد کارخانه نوآوری صنعت برق برای توسعه و شتابدهی ایده های این صنعت است.

تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری صنعت برق به امضا رسید

به گزارش اکوموتیو و به قنل از مرکز ارتباطات و‌ اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در مراسمی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین اللمی صنعت برق، با حضور محمدجواد صدری مهر، مدر کل توسعه زیرساخت زیست بوم نوآوری معاونت علمی، داود عابدی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب و نماینده شرکت های وب این تفاهم نامه به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد و راه‌اندازی کارخانه‌ نوآوری ساتکاب با سرمایه‌گذاری بیش‌ از سه هزار میلیارد ریال، به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در راستای پیشبرد اهداف وزارت نیرو در صنعت برق و به خصوص در حوزه هوش مصنوعی است.

حمایت از بومی‌سازی و تولید بار اول محصولات فناورانه، کمک به تأمین مالی فعالیت های کارآفرینانه، حمایت از شرکت های دانش بنیان هوش مصنوعی در مناطق محروم و کمک به اشتغال زایی در این مناطق از طریق ایده شرکت داری از جمله اهداف راه‌اندازی کارخانه نوآوری صنعت برق با حمایت این شرکت ها است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *