اخبار استارتاپی

تهران تک سامیت ۱۴۰۲ برگزار شد

در رویداد بزرگ تهران تک سامیت پیشروان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند.

لیمو HR

در رویداد بزرگ تهران تک سامیت پیشروان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند. این رویداد در طی دو روز، با برگزار ی برنامه هایی گوناگونی مانند ورکشاپ ها، نشست های خبری تخصصی و نمایشگاه با محوریت فشن و تکنولوژی برگزار شد.

در نخستین نشست خبری این رویداد، مهدی معصومی دبیر این رویداد تکنولوژی توضیح داد: «هدف اصلی تهران تک سامیت ایجاد ارتباط و تعامل میان صنعت، تکنولوژی و کسب و کارها است. هوش مصنوعی در این روزها ترند جهان و ایران است و نقش هوش مصنوعی در صنعت فشن نیز مورد توجه قرار گرفته است.»

در ادامه افزود: «در این رویداد، آثار NFT نیز به نمایش گذاشته می شوند. هنرمندان و آرتیست ها می توانند آثار NFT خود را برای ما ارسال کنند. همچنین، جلب نظر سرمایه گذاران و رقابت استارتاپ ها و ارائه ایده ها نیز بخشی از رویداد است.»

حامیان اصلی رویداد تهران تک سامیت

حامیان اصلی این رویداد، مجموعه نوبیتکس، مدیران خودرو، چرم مشهد و گروه برندهای درسا را معرفی شده اند و هدف از این رویداد ایجاد ارتباط و تعامل بین تکنولوژی های صنعت مد و کسب و کارها عنوان شده است.

هانی هردانیان، مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو در ادامه نشست به اهمیت فناوری ها در صنایع خودرویی و صنعت فشن پرداخت و تاکید کرد: «صنعت از دانشگاه ها به این دنیا آمده است، به همین دلیل ما به دنبال همکاری و تعامل با دانشگاه ها هستیم. در صنعت خودرو، نگاه ها باید به دنباله های کوتاه مدت باشند. در ۲۰ سال گذشته، ما تلاش کردیم تا چگونگی بهبود محصولات خودمان را بررسی کنیم.»

وی ادامه داد: «دیگر صنایع جدا نیستند و صنعت خودروسازی نیز دیگر از فشن و فناوری جدا نیست. تفکیک در صنایع با حضور فناوری ها امکان پذیر نیست. ما معتقدیم صنعت خودرو فارغ از طراحی و تکنولوژی نیست و در همین راستا، همکاری با دانشگاه ها می تواند در راه برداشتن ما موثر باشد.»

محمودرضا چمنی، نماینده گروه برندهای درسا، نیز درباره اهمیت برقراری رابطه بین فشن و فناوری گفت:«درسا یک برند ایرانی است که با دیدی بین المللی و فرامرزی، سعی کرده است محصولاتی را تولید کند. صنعت فشن در کشور ما به طور کامل شناخته نشده است، اما فضای دیجیتالی یک فرصت برای فشن دیجیتال است و فناوری ابزارهایی را به کسب و کارها معرفی می کند که می تواند اتفاقات جدیدی در مسیر تولیدشان ممکن کند.»

این نشست خبری با پرسش و پاسخ خبرنگاران به پایان رسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *