اخبار استارتاپی

حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از طرح تجمیع پایان نامه ها و رساله های همراستا

ستاد توسعه علوم و فناوروی های شناختی از تجمیع پایان نامه ها و رساله ها حمایت به عمل می آور

لیمو HR

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به منظور هم افزایی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در راستای تحقق اهداف مصوب در حوزه علوم شناختی از طرح‌های تجمیع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های همراستا (پویا) حمایت می کند.

به گزارش اکوموتیو به نقل از روابط عمومی معاونت عملی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به دنبال حمایت از طرح های پژوهش، ترویج دانش، گسترش تولید فناوری و خدمات شناختی در کشور است. به همین منظور به دنبال حمایت از فعالیت های تحقیقاتی و گسترش انگیزه فعالیت های علمی در حوزه ی علوم و فناوری های شناختی در کشور است.

طرح های پویا شامل ترکیبی از حداقل دو پایان نامه (کارشناسی ارشد و دکتری) هستند که در رساتای اهداف مصوب ستاد قرار داشته باشند و دستاوردهای یک پارچه را نیز به عمل آورده باشند.

طرح های پژوهشی و توسعه فناوری خصوصا در حوزه علوم پایه، با مشخص بودن فازهای بعدی برای رفع نیازهای جامعه و توسعه اقتصاد دانش بنیان مورد بررسی قرار خواهند گرفت. با هدف حمایت و تشویق محققان، این طرح ها از حمایت های نقدی تا سقف یک و نیم میلیارد ریال برخوردار خواهند شد.

طرح های پژوهش در تمام طول سال قابل ثبت هستند. علاقه مندان به ثبت تحقیفات خود می تواننند فایل راهنمای ثبت طرح پزوهشی را مطالعه و تکمیل کرده و آن را از طریق کارتابل کاربری شخصی خود در سایت ستاد توسعه علوم شناختی بارگزاری نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *