اخبار استارتاپیسلامت

فراخوان حمایت از ایده های فناورانه پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی

معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از ایده های فناورانه در حوزه پزشکی بازساختی و سلول بنیادی حمایت می کنند.

لیمو HR

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، با همراهی ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی طی فراخوانی از ایده های فناورانه در حوزه پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی حمایت می‌کند.

به گزار اکوموتیو و به نقل از روابط عمومی معاونت علمی، در این فراخوان معاونت علمی ریاست جمهوری و بنه طور خاص ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی با همراهی صندوق نوآوری و شکوفایی از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید، فناوران حوزه پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی حمایت مادی و معنوی به عمل می آورند.

حمایت از طرح های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی در سه سطح به عمل می آید.

این حمایت از طریق برنامه نوآفرین و در سه سطح به عمل می آید: حمایت از توسعه فناوری های مرتبط در سطح مطالعات پیش بالینی، حمایت از توسعه فناوری در سطح مطالعات کارآزمایی بالینی، حمایت از توسعه فناوری در سطح تولید تجهیزات و ملزومات فنی راهبردی مرتبط به حوزه پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی.

اولویت های موضوعی این فراخوان به شرح زیر هستند:

  • درمان های مبتنی بر فناوری های سلول های ایمنی
  • درمان های مبتنی بر فناوری ژن درمانی
  • درمان های مبتنی بر فناوری سلول و فرآورده های سلولی
  • زیر ساخت های فناورانه حوزه پزشکی بازساختی در مقیاس صنعتی
  • زیرساخت های فناورانه مطالعات پیش بالینی از جمله organ on a chip،ارگانوئید و …

علاوه مندان به استفاده از این حمایت ها می توانند به سامانه برنامه نوآفرین مراجعه کرده و با ورود به کارتابل خود، پروپوزال خود را ثبت نمایند.

مهلت این فراخوان و تکمیل پرسشنامه مربوطه تا ۱۵ آذرماه سال جاری اعلام شده است. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۳۹ تماس بگیرند. اطلاعات بیشتر در فراخوان این حمایت در دسترس است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *