معرفی استارتاپ

کسب و کار های منتخب هفته گذشته

لیست کسب و کارهای منتخب هفته اول آذرماه

لیمو HR

لیست کسب و کارهای متعدد در حوزه های فعالیت مختلف در اکوموتیو حاضر است. ایده های مختلف و کسب و کارهای متعدد دائما در حال شکل گیری هستند و اکوموتیو امکان معرفی اولیه این کسب و کارها را در لیست های استارتاپی اکوموتیو و سایت بلینک فراهم کرده است.

در ادامه لیستی از کسب و کارهای برتر هفته را معرفی می کنیم. این کسب و کارها برترین کسب و کارهایی هستند که در طول هفته ی گذشته از طریق فرم ثبت اطلاعات استارتاپ در اکوموتیو ثبت نام کرده اند. شما هم می توانید از طریق همین فرم کسب و کار یا استارتاپ خود را در اکوموتیو معرفی کنید و در لیست کسب و کارهای هفته ی بعد، معرفی شوید. یا می توانید در سایت بلینک ثبت نام کرده و به جمع هزاران کسب و کار آن بپیوندید.

لیست کسب و کارهای منتخب هفته

در این هفته با کسب و کارهای جذابی آشنا شدیم. از این بین می توان به این شرکت ها اشاره کرد. استارتاپ آرمو که در حال توسعه محصولات AR برای بهبود تجربه کاربری کسب و کارهاست، استارتاپ دوستم که پلتفرم جامع همه چیز برای جزیره ی کیش است و اپلیکیشون فدوریکو که اپلیکیشن جامع کمک به مطالعه و ایجاد گروه های مطالعه است. در ادامه لیست این کسب و کارها معرفی می شوند:

 

آرمو

 

لوگو استارتاپ آرمو
لوگو استارتاپ آرمو

آرمو پلتفرم جامع واقعیت افزوده (AR) مبتنی بر وب است. آرمو با ارائه ی راهکارهای مبتنی بر واقعیت افزوده امکان ایجاد تجربه های کاربری بهتری را برای مشتریان کسب و کارهای حوزه تجارت الکترونیک ایجاد کرده است. محصول آرمو نیازی به برنامه نویسی ندارد و به سادگی از سوی کسب و کارها قابل استفاده است.

آرمو در سال ۱۴۰۰ کار خود را شروع کرده و از دیجی نکست خدمات شتابدهی دریافت کرده است. برای آشنایی بیشتر با آرمو می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

 

فدوریکو

 

لوگو فدوریکو
لوگو فدوریکو

فدوریکو اپلیکیشن کمک به مطالعه است. فدوریکو که پیشتر با عنوان «استادی روم» فعالیت می کرده، امکانات مختلفی برای کمک به مطالعه ارائه می دهد. در این پلتفرم خدماتی مثل تکنیک مدیریت زمان پومودورو، رقیب یابی، استفاده از اپلیکیشن به عنوان جعبه لایتنر، مشاور تحصیلی، ایجاد گروه مطالعه … ارائه می شود.

فدوریکو در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و دفتر آن در تهران واقع شده است. شتابدهنده ی اشراق گیتی خدمات شتابدهی به این استارتاپ ارائه داده است. برای آشنایی بیشتر با فدوریکو می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

 

جزیره ۳۶۰

 

لوگو جزیره 360
لوگو جزیره ۳۶۰

جزیره ۳۶۰ استارتاپ معرفی و رزرو بلیط برای جاذبه‌های گردشگری خلیج فارس است. از جمله خدماتی که در این پلتفرم معرفی می شوند می توان به خدمات حمل و نقل دریایی مثل لندیگراف، جُنگ شبانه، غواصی، پاراسل، شاتل، ماساژ، کنسرت، اقامتگاه و اجاره خودرو اشاره کرد.

جزیره ۳۶۰ از سال ۱۴۰۰ فعال است و دفتر آن در جزیره کیش واقع شده است. این استارتاپ از شتابدهنده گذر خدمات دریافت کرده است. برای آشنایی بیشتر با استارتاپ جزیره ۳۶۰ می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

 

پتزلی

 

لوگو پتزلی
لوگو پتزلی

پتزلی پلتفرم ارائه خدمات و محصولات مرتبط با حیوانات خانگی است. در پتزلی خوراکی ها، تشویقی ها، اسباب بازی ها و لوازم مراقبت از حیوانات خانگی عرضه می شود. تمرکز پتزلی بر روی حیوانات گربه و سگ است.

پتزلی در سال ۱۴۰۲ تاسیس شده و هم اکنون در تهران، کارخانه نوآوری آزادی واقع شده است. برای آشنایی بیشتر با پتزلی می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

 

دوستم

 

استارتاپ دوستم
استارتاپ دوستم

دوستم، یک سرویس فروشگاهی و خدماتی آنلاین در جزیره کیش است. این پلتفرم خدمات سفارش اینترنتی غذا، سفارش اینترنتی محصولات سوپر مارکتی، دلیوری محصولات فروشگاهی، آنلاین شاپ، خدمات آموزش و نهایتا خدمات املاک در جزیره کیش ارائه می دهد.
دوستم در سال ۱۴۰۲ تاسیس شده و دفتر آن در جزیره کیش واقع شده است. برای آشنایی بیشتر با دوستم می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

لیست کسب و کارهای ثبت شده در اکوموتیو

در صورتی که مایل به مشاهده ی لیست کسب و کارهای ثبت شده در اکوموتیو هستید، می توانید از طریق منوهای بالای صفحه اقدام کنید یا بر روی این لینک کلیک کنید. همچنین اگر مایل به افزودن استارتاپ یا کسب و کار خود به لیست کسب و کارهای اکوموتیو هستید، می توانید از طریق فرم ثبت استارتاپ ها اقدام کنید یا می توانید با ثبت نام در بلینک، کسب و کار خود را به لیست کسب و کارهای بلینک اضافه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *