اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیراخبار سلامت

ورود کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه

با امضای تفاهمنامه همکاری با پلنت، کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه وارد می شود.

لیمو HR

با امضای تفاهمنامه همکاری با پلنت، کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه وارد می شود.

پرویزکرمی مدیرعامل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در حاشیه امضا تفاهمنامه همکاری مشترک میان آمپر و پلنت با اعلام اینکه ما در آمپر با ایجاد مرکز نوآوری بیمه در تلاشیم تا ورود منطقی و با برنامه ای را در سرمایه گذاری و شکل دهی به استارت آپ های این حوزه را داشته باشیم.

امروز در حاشیه سی امین همایش ملی بیمه، تفاهمنامه همکاری مشترک کارخانه نوآوری آمپر با مرکز نوآفرینی بیمه و مالی «پلنت» منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه که با هدف ایجاد بسترهای لازم در راستای پیاده سازی و اجرای پروژه های مشترک حوزه بیمه ، انتقال و جابه جایی تیم های استارت اپی مستقر، اجرای رویداد ها ، نشست های همفکری و تبادل اطلاعات درخصوص راهکارها و فرصت های موجود در صنعت بیمه کشور، همکاری در راستای هر چه بیشتر و بهتر فعالیت های طرفین در فضای مجازی، همکاری در زمینه معرفی و توسعه بازار استارتاپ های طرفین و بررسی فرصت های سرمایه گذاری در استارتاپ ها به امضای طرفین رسید.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با سرمایه گذاری در استارتاپ هزاره سوم به صنعت بیمه و اینشورتک ورود داشته است. استارتاپ هزاره سوم با تجمیع خدمات بیمه ای در یک طرح نوآورانه ارائه شده که در نوع خود بی نظیر است.

درنشست همچنین ایمان ارسطو مدیر مرکز نواوری پلنت با ابراز خرسندی از این همکاری افزود: در فضای امروز در صنعت بیمه، بانکداری، پرداخت و بورس به واسطه ساختارهای خاص اقتصادی ایران نیازمند اکتشاف برای نوآوری های مرتبط و یا سازگار با فضای اقتصادی ایران هستیم و این اکتشاف از یک طرف نیازمند سرمایه گذاری جسورانه و از طرف دیگر نیازمند مارتباطات،مشارکت و شبکه منتورها است.

همکاری پلنت و آمپر در همین راستا و به واسطه ی تیم بسیار خوبی که در آمپر مستقر است و رویکرد نوآورانه و مدبرانه ای که در آمپر سراغ داریم و همچنین از طرفی هم تجربه های ما در پلنت از حیث اکتشاف و حمایت استارتاپ های بیمه ای و مالی باعث خواهد شد تا فعالیت های مشترک هرچه سریعتر و بهتر به نتایج خوب و اثر بخشی منجر گردد.

شایسته یادآوری است، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل ونقل، سلامت و سالمندی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب لب تخصصی فعالیت می کند.

امضا تفاهم نامه ورود کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه
امضا تفاهم نامه ورود کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه

پرویزکرمی مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری مشترک میان آمپر و پلنت اعلام کرد: ما در آمپر با ایجاد مرکز نوآوری بیمه در تلاشیم تا ورود منطقی و با برنامه ای را در سرمایه گذاری و شکل دهی به استارت آپ های این حوزه را داشته باشیم.

امروز در حاشیه سی امین همایش ملی بیمه، تفاهمنامه همکاری مشترک کارخانه نوآوری آمپر با مرکز نوآفرینی بیمه و مالی “پلنت” منعقد شد. این تفاهم نامه که با هدف ایجاد بسترهای لازم در راستای پیاده سازی و اجرای پروژه های مشترک حوزه بیمه به امضای طرفین رسید.

در این نشست ارسطو مدیرعامل پلنت با ابراز خرسندی از این همکاری افزود: همکاری پلنت و آمپر در همین راستا و به واسطه ی تیم بسیار خوبی که در آمپر مستقر است و رویکرد نوآورانه و مدبرانه ای که در آمپر سراغ داریم و همچنین از طرفی هم تجربه های ما در پلنت از حیث اکتشاف و حمایت استارتاپ های بیمه ای و مالی باعث خواهد شد تا فعالیت های مشترک هرچه سریع تر و بهتر به نتایج خوب و اثربخشی منجر گردد.

ورود کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه بخشی گسترش فعالیت این کارخانه نوآوری

گفتنی است علاوه بر ورود کارخانه نوآوری آمپر به صنعت بیمه، این مجموعه به دنبال معرفی خود به متخصصان ایرانی خارج از کشور است تا این کارخانه و خدمات آن را به ایرانیان ساکن خارج از کشور و ایرانیانی که به کشور باز می گردند، معرفی کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *