اخبار استارتاپی

برگزاری هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی

هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با میزبانی شهرک علمیم و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود

لیمو HR

هجدهمین هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی با میزبانی شهرک علمیم و تحقیقاتی اصفهان، در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.

هدف از برگزاری جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، شناسایی توانمندی ها، مذاکره سرمایه گذاری و تقدیر از برترین شرکت های دانش بنیان عنوان شده است.

این جشنواره با حمایت وزارت علوم، در اصفهان و در دو بخش مسابقه ای طراحان کسب و کار و فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی (نوپا و رشد یافته) برگزار خواهد شد.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، قاسم مصلحی، در باره بخش طراحان کسب و کار هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی گفت:« در بخش طراحان کسب و کار، شرکت کنندگان باید یک تیم با ماهیت حقوقی داشته باشند و علاوه بر ارائه امکان سنجی دقیق و کامل طرح، حداقل نمونه محصول یا MVP نیز ارائه دهند.»

وی در مورد بخش فن آفرینی و تجاری سازی ادامه داد:« در بخش فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی نیز لازم است شرکت کنندگان شخصیت حقوقی ثبت شده با حداقل ۵۱ درصد از سهام متعلق به بخش خصوصی را داشته باشند و تولید و تجاری سازی محصول مبتنی بر فناوری را آغاز کرده باشند.»

زمان بندی شرکت در هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی

کسب و کارهای نوپا و علاقه مندان به حضور در جشنواره می توانند تا ۱۵ ام دی ماه سال ۱۴۰۲ محصولات و پروپوزال های خود را به سامانه این جشنواره ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحات شبکه های اجتماعی این جشنواره در اینستاگرام مراجعه کرده یا از طریق دبیرخانه جشنواره با شماره تماس ۰۳۱۳۳۸۶۹۴۵۲-۳ یا ایمیل جشنواره به آدرس info@shtf.ir اطلاعات بیشتر کسب کنند.

پوستر هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی
پوستر هجدهمین جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *