اخبار استارتاپیاخبار اینترنت اشیااخبار زیست فناوریاخبار سرمایه گذاری خطرپذیراخبار سلامتاخبار کارآفرینی اجتماعیاخبار نانو فناوریاخبار هوش مصنوعی

فراخوان حمایت از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی

حمایت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی.

لیمو HR

فراخوان حمایت از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام شد.

این فراخوان با هدف حمایت از پژوهشگران و فعالانی که دارای طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی هستند، اعلام شده است.

با توجه به پیر شدن جمعیت کشور در سال های آتی این مسئله به یکی از معضلات بسیار مهم و کلان کشور تبدیل شده است. این طرح طی برنامه نوآفرین اعلام شده و به دنبال تجاری سازی طرح ها، محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه در کشور است.

این برنامه علاوه بر حمایت ریالی تا سقف پنج میلیارد ریال به تمام تیم های پذیرفته شده در این فراخوان، حمایت های معنی از جمله ارزیابی رایگان طرح، شبکه سازی در میان پذیرفته شدگان و شتابدهنده ها و شرکتهای فعال در این حوزه ها، برگزاری دوره های آموزشی و ارائه خدمات راهبری در مسیر تجاری سازی به عمل می آورد.

محورهای فراخوان حمایت از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی

محورهای اصلی این فراخوان شامل موارد زیر است:

  • توانبخشی
  • بیمه و امور مالی
  • حفظ روابط عاطفی و اجتماعی
  • بهبود و مناسب سازی محیط زندگی
  • افزایش شاخص استقلال سالمندان
  • دستگاه های مرتبط با سلامتی سالمندان
  • پیشگیری، درمان و فناوری های نوین دارویی
  • مراقبت های سلامتی و شناختی
  • زیست شناسی پیری و پیری درمانی
  • فناوری های نوین زیستی، نانو فناوری، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و…

سطوح آمادگی فناوری طرح های پذیرفته شده در این فراخوان از محدوده ایده کاربردی (TRL2) تا نمونه اولیه کارآمد (TRL6) است و امکان حمایت از طرح های بالغ تر در قالب تسهیلات وجود دارد. همچنین افزایش سقف حمایت مادی بلاعضو مرکز راهبردی برای طرح با اولیوت بالا در کشور نیز امکان پذیر است.

زمان بندی شرکت در فراخوان حمایت از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند تا اول دی ماه ۱۴۰۲ در سایت نوآفرین ثبت نام کرده و با ورود به صفحه فراخوان و ثبت پروپوزال خود در همین صفحه، اطلاعات اولیه مورد نیاز را در پرسشنامه وارد کنند.

طرح های ارسالی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تایید اولیه، جلسه ارزیابی تخصصی طرح با حضور داوران و مسئول ستاد مربوطه برگزار خواهد شد. ثبت طرح به منزله پذیرش و ورود طرح به ارزیابی نیست.

لازم به ذکر است که تنها مسیر برای ارسال طرح و بررسی آن، پرسشنامه ارائه شده در سایت نوآفرین است و سایر روش ها مثل پست الکترونیک مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۴۸۶۷۶۴ یا ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۳۹ تماس حصل کرده یا از طریق ایمیل info@noafarintech.ir یا noafarintech@gmail.com پرسش های خود را مطرح کنند.

پوستر فراخوان حمایت از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی
پوستر فراخوان حمایت از طرح های فناورانه محصولات و خدمات سالمندی
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *