معرفی استارتاپ

۴ سرویس برتر مدیریت ساختمان

لیمو HR

فهرست ۴ سرویس برتر مدیریت ساختمان

مدیریت ساختمان های آپارتمانی امروزی یکی از فعالیت های روزمره ای است که معمولا حس نمی شود، اما اگر به درستی انجام نشود، با دردسرهای متعددی همراه می شود. با گسترش بیش از پیش آپارتمان های بلند و مجتمع های مسکونی عظیم، مدیریت ساختمان به سرعت در حال پیچیده تر شدن است.

گسترش تلفن های همراه و اپلیکیشن های مختلف، مدیریت ساختمان را هم به تلفن همراه آورد. امروزه سرویس ها و اپلیکیشن های متعددی خدمات مرتبط با مدیریت ساختمان را در قالب تلفن های همراه، وب اپلیکیشن و حتی بدون نیاز به استفاده مستقیم از اپلیکیشن ها فراهم می کنند. این اپلیکیشن ها علاوه بر ارائه خدمات مالی، در نقش های غیر مالی مثل تابلوی اعلانات ساختمان نیز قعالیت می کنند.

در این مقاله با استفاده از داده های لیست های کسب و کارهای اکوموتیو برترین استارتاپ های مدیریت ساختمانی را جمع آوری کرده ایم. این لیست ها از سال ۱۳۹۷ در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد شده اند.

اگر به دنبال بهترین استارتاپ ها و کسب و کارهایی هستید که در حوزه ی مدیریت ساختمان فعال هستند یا کسب و کارتان در این حوزه است و به دنبال ایده های جدید در این حوزه هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

۴ سرویس برتر مدیریت ساختمان

استارتاپ های متعددی در حوزه مدیریت ساختمانی فعالیت دارند. از شارژمان که هم در وبسایت خود خدمات ارائه می دهد و هم در اپلیکیشن، تا مدیسا که اپلیکیشن تخصصی در این حوزه است. در ادامه این استارتاپ ها معرفی بیشتری می شوند.

شارژمان

لوگو شارژمان
لوگو شارژمان

شارژمان سرویس مدیریت هزینه ها و شارژ ساختمان است. در شارژمان مدیر ساختمان می تواند شارژ اهالی را بر اساس مواردی مثل متراژ، تعداد نفراد، تعداد پارکینگ و … به سرعت تقسیم کند. شارژمان شارژ هر نفر را محاسبه کرده و به اهالی ساختمان نیز اجازه مشاهده ریز هزینه های ساختمان و پرداخت شارژ از طریق خود اپ را می دهد. شارژمان از سال ۱۳۹۵ در حال فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با شارژمان می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

پنت هاوس

لوگو پنت هاوس
لوگو پنت هاوس

پنت هاوس اپلیکیشن مدیریت ساختمان است. کاربران پنت هاوس می توانند بر اسس متراژ، اعضای هر خانوار و تعداد پارکینگ میزان شارژ ماهانه هر خانوار را محاسبه کند. از جمله خدمات خاص پنت هاوس می توان به ارسال پیامک شارژ، پرداخت شارژ از طریق درگاه پرداخت داخلی اپ، اسکن بارکد قبض و خدمات ارسال پیام از طریق پیام رسان های مشهور اشاره کرد. پنت هاوس از سال ۱۳۹۶ مشغول به فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با پنت هاوس می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

سامون

لوگو سامون
لوگو سامون

سامون سامانه مدیریت ساختمان است. اپلیکیشن سامون امکان محاسبه و پرداخت شارژ ماهیانه، پرداخت قبض های ساختمان و هزینه های متصل ساختمان را فراهم می کند. علاوه بر آن امکان انجام سایر امور مرتبط با ساختمان مثل تابلوی اعلانات، نظرسنجی و … را نیز برای کاربران خود ارائه می کند. سامون از سال ۱۳۹۶ در حال فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با سامون می توانید به پروفایل سامون در بلینک مراجعه کنید.

مدیسا

لوگو مدیسا
لوگو مدیسا

مدیسا اپلیکیشن مدیریت ساختمان و شارژ است. مدیسا امکاناتی مثل پرداخت شارژ بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، تابلوی اعلانات مجازی، معرفی مدیر ساختمان، اعلان خرابی ها در داخل اپ و داشبورد مالی ساختمان ارائه می کند. مدیسا از سال ۱۳۹۸ مشغول فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با مدیسا می توانید به پروفایل مدیسا در بلینک مراجعه کنید.

سایر سرویس های مدیریت ساختمان

موارد فوق تنها سرویس های مدیریت ساختمان نیستند. سرویس های شارژبوک و آپارتمانا از سایر شرکت هایی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند.

استارتاپ های غیرفعال مدیریت ساختمان

شکست استارتاپ ها امر معمولی است. بسیاری از استارتاپ ها به دلایل گوناگونی مثل ناتوانی در رقابت و اشتباهات بنیان گذاران و قدرت رقبا، به سرعت از بین می روند. دنبال کردن شکست این استارتاپ ها می تواند برای ساخت کسب و کار قدرتمندتر و فرار از تله های مختلف کسب و کار مفید باشد. تا کنون استارتاپ هایی مثل اپتیبار در این حوزه بنیان گذاری شده، اما در رقابت با رقبای خود شکست خورده اند.

افزودن کسب و کار و استارتاپ مدیریت ساختمان به اکوموتیو

اگر استارتاپ مدیریت ساختمان شما در این لیست حاضر نیست، هم می توانید استارتاپ خود را از طریق فرم ثبت استارتاپ های اکوموتیو به این لیست ها اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی تر از جمله اطلاعات تماس، بنیان گذاران و … مرتبط با کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید تا به لیست استارتاپ های مدیریت ساختمان اکوموتیو افزوده شود یا می توانید کسب و کار خود را به بلینک افزوده تا به صفحه تخصصی مرتبط در بلینک اضافه شود.

تا کنون مشتری این استارتاپ ها بوده اید؟ چه تجربه ای از کار با این استارتاپ ها دارید؟ نظرات خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

محمدرضا روشن

مدیر محتوای اکوموتیو، کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *