اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکاخبار سفر و گردشگریاخبار هوش مصنوعی

رونمایی سفر مارکت از دستیار هوشمند ایوا

سفرمارکت از دستیار هوش مصنوعی خود با نام ایوا رونمایی کرد.

لیمو HR

سفرمارکت از دستیار هوشمند ایوا رونمایی کرد. ایوا امکان ارائه درخواست برای بلیت هواپیما را با استفاده از صدا یا متن در بستر سفر مارکت فراهم می کند. ه

کاربران سفر مارکت در نسخه وب هم اکنون به ایوا دسترسی دارند. کاربران اپلیکیشن اندروید ایوا نیز از اوایل دی ماه سال جاری به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

بنا بر گفته های تیم سفر مارکت، دستیار هوش مصنوعی ایوا با استفاده از چت جی پی تی کار می کند. هم اکنون قابلیت های دستیار هوشمند ایوا محدود به پیدا کردن بهترین قیمت برای بلیط سفر و سوالات جنبی مرتبط با سفر مثل شرایط ویزا، برنامه ی سفر، بهترین زمان سفر و سوالات مشابه است.

قرار است در آینده نزدیک، قابلیت رزرو بلیط سفر و حتی رزرو هتل نیز با استفاده از ابزار هوش مصنوعی ایوا به صورت خودکار و بر اساس درخواست کاربران انجام شود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به صفحه دستیار هوشمند ایوا در سایت سفر مارکت ثبت نام کرده و به صف انتظار برای دسترسی به این ابزار بپیوندند.

سفر مارکت اولین شرکت ایرانی نیست که از هوش مصنوعی استفاده می کند. پیشتر نیز دیجی کالا شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای تولید توضیحات محصولات بدون توضیحات کرد. ابزارهای دیگری نیز در حوزه های مالی و مالیاتی و دیگر حوزه ها در کسب و کارهای مختلف کشور در حال توسعه هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *