رپرتاژ

دانلود رایگان فیلم! با خرید یوتیوب پریمیوم

لیمو HR

اکانت یوتیوب پریمیوم را بخرید و لذت تماشای هزاران فیلم و سریال جذاب را به خود هدیه دهید. یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های نمایش فیلم، سریال و کلیپ‌های ترند شده در دنیای مجازی است که علاوه بر جنبه فان، بخش آموزشی‌زا نیز پشتیبانی می‌کند. با کمک این پلتفرم می‌توان به روش‌های مختلف به کسب درآمد پرداخت. دانلود رایگان فیلم و نگهداری از آن در آرشیو از مهم‌ترین قابلیت‌های خرید یوتیوب پریمیوم به شمار می‌آید.

می‌توانید این نسخه از پلتفرم یوتیوب را پرداخت مبلغ مشخص به صورت ماهانه خریداری و سپس از مزایای فوق العاده آن بهره‌مند شوید. برای خرید اکانت یوتیوب می‌توانید به وب سایت‌های معتبر و حرفه‌ای که در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ مراجعه نمایید. اگر اطلاعات زیادی درباره این پلتفرم محبوب ندارید با واحد پشتیبانی و فروش آن‌ها در ارتباط باشید.

قابلیت‌های خرید اکانت یوتیوب

یوتیوب یکی از پلتفرم‌های نمایشی است که به کاربران امکان دسترسی به تماشای هزاران ویدئو و موزیک را می‌دهد، تمامی فیلم‌های بروز شده و آهنگ‌های ترند در دنیای مجازی در اختیار شما قرار میگیرد. دانلود این پلتفرم از فروشگاه‌های معتبر امکان‌پذیر است و می‌توانید از نسخه اصلی آن استفاده کنید.

در یوتیوب رایگان برای حمایت از برنامه و پشتیبانی از آن، از کلیپ‌های کوتاه تبلیغاتی استفاده می‌شود. وجود تبلیغات در میان فیلم و سریال چندان خوشایند نیست و همین امر سبب شده تا توسعه دهندگان به منظور جلب رضایت بیشتر کاربران خود نسخه پرمیوم یوتیوب را به بازار عرضه کنند.

یوتیوب پریمیوم و مزیت‌های آن

یوتیوب پریمیوم و مزیت‌های آن

خرید یوتیوپ پریمیوم قابلیت و امکانات متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین امر سبب شده تا بتوانند از مزایای فوق العاده‌ای بهره‌مند شوند. با خرید یوتیوب پریمیوم می‌توانید از دیدن ساعت‌ها فیلم، سریال و کلیپ‌های ترند در دنیای مجازی لذت ببرید. از دیگر مزایای این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، البته برخی از موارد زیر در اکانت رایگان یوتیوب نیز وجود دارد که البته با محدودیت های زیادی همراه هستند:

  • امکان تمدید اشتراک به صورت ماهانه و چند ماهه وجود دارد.
  • دسترسی به بخش یوتیوب کیدز برای کاربران فراهم شده است.
  • تمام ویدئو و موزیک‌ها با بهترین و بالا‌ترین کیفیت پخش می‌شود.
  • قابل استفاده و بکارگیری در کلیه پلتفرم‌های موجود فراهم شده است.
  • قابلیت پخش موزیک و فیلم‌های دانلود شده به صورت آفلاین وجود دارد.
  • به سرویس یوتیوب موزیک به صورت کامل و نامحدود دسترسی خواهید داشت.
  • می‌توانید در بخش یوتیوب موزیک، موسیقی‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید.
  • امکان نمایش محتوای یوتیوب پریمیوم بر روی تلویزیون‌های هوشمند فراهم شده است.
  • امکان دانلود کلیه کلیپ‌های کوتاه، ویدئو‌های بلند، فیلم، موزیک‌های دلخواه فراهم شده است.
  • با حمایت از آثار خواننده و آرتیست‌های در سراسر دنیا باعث معرفی بهتر و بیشتر آن‌ها خواهد شد.
  • تمامی تبلیغات آزاردهنده‌ای که بین ویدئو و موزیک‌ها پخش می‌شد به طور کامل حذف خواهند شد.
  • قابلیت پخش در پس زمینه دستگاه موبایل فراهم شده و می‌توانید در حین دیدن فیلم از دیگر قابلیت‌های گوشی نیز استفاده کنید.
  • به آرشیو بزرگ محتوای اختصاصی یوتیوب از جمله فیلم، سریال‌های به روز دنیا و آهنگ‌های محبوب و ترند شده دسترسی پیدا می‌کنید.
  • خرید پرمیوم یوتیوب قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد، تولید محتوا به جهت درآمدزایی از مهم‌ترین قابلیت‌های این پلتفرم به شمار می‌آید.

تفاوت یوتیوب رایگان و پرمیوم یوتیوب

برای اینکه بتوانید به سادگی تفاوت یوتیوب رایگان و پرمیوم یوتیوب را درک کنید، بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

با خرید یوتیوب پریمیوم می‌توانید بدون وقفه دنیایی از ویدئو و وموزیک‌های جذاب دنیا را مشاهده کنید، در حین پخش موزیک یا ویدیو هیچ گونه تبلیغاتی پخش نخواهد شد. این در حالی است که در حساب رایگان یوتیوب، برای پشتیبانی از پلتفرم، پخش تبلیغات الزامی است.

افرادی که از پرمیوم یوتیوب استفاده می‌کنند می‌توانند ویدئو و موزیک مد نظر خود را دانلود و در آرشیو این پلتفرم نگهداری کنند. این اقدام به آن‌ها قابلیت مشاهده و گوش دادن به ویدئو و موزیک‌های دانلود شده را در حالت آفلاین می‌دهد، این قابلیت برای دارندگان حساب یوتیوب رایگان امکان‌پذیر نیست.

افرادی که نسخه رایگان یوتیوب را دارند نمی‌توانند از مزیت پخش در پس زمینه استفاده کنند. با خرید یوتیوب پریمیوم می‌توانید حتی با قفل شدن صفحه و خاموش شدن آن نیز به موزیک‌های در حال پخش گوش کنید، یا در حین مشاهده ویدئو در پس زمینه گوشی، به دیگر بخش‌های موبایل بروید. با این ویژگی می‌توانید در حین انجام امور روزانه خود، پادکست‌های آموزشی طولانی را نیز گوش دهید.

جمع‌بندی

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مجازی است که امکان تبادل و اشتراک‌گذاری داده‌ها را فراهم می‌کند، استقبال بی‌نظیر از این پلتفرم برای دیدن جدید‌ترین ویدئو‌های ترند در دنیای مجازی سبب شد تا توسعه دهندگان با ارائه نسخه پرمیوم یوتیوب به دنبال کسب درآمد از طریق این پلتفرم باشند.

اگر اطلاعات چندانی درباره‌ی این نسخه از پلتفرم یوتیوب ندارید یا می‌خواهید آن را خریداری کنید اما روش خرید آن را بلد نیستید می‌توانید به وب سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *