اخبار استارتاپی

برگزاری هفتمین دوره اینوتکس پیچ

هفتمین دوره اینوتکس پیچ با شعار با شعار زیست بوم فناوری و نوآوری زیر یک سقف برگزار می شود.

لیمو HR

هفتمین دوره اینوتکس پیچ در ۶ استان کشور برگزار می شود. ثبت نام برای حضور در این رویداد از امروز ۲۷ آذر ماه و از طریق نشانی www.pitch.inotex.com آغار شد. استان های در هفتمین دوره اینوتکس پیچ، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد، تهران، بوشهر و ارومیه هستند.

به منظور تشویق به مشارکت بیشتر از سایر مناطق کشور و تثبیت جایگاه ملی نمایشگاه در قالب «جشنواره استانی اینوتکس»، برای نخستین بار رویداد «ریسرچ پیچ اینوتکس» در حوزه پژوهش های علمی و با هدف شناسایی پژوهش ها و تحقیقات دانشگاهی مسئله محور و کاربردی برگزار می شود. برپایی این رویداد یک روز پیش از رویداد اینوتکس پیچ در هر استان برنامه ریزی شده است.

مرحله مقدماتی این دوره از رقابت های اینوتکس پیچ در حضور داوران و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد. تیم های منتخب از هر استان به مرحله نهایی که در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود راه می یابند.

علاوه بر رقابت نهایی اینوتکس پیچ، تیم های منتخب در این رویداد، فرصت حضور در رقابت اینوتکس بتل (INOTEX Battle) را نیز خواهند داشت.

شرایط و نحوه شرکت در هفتمین دوره اینوتکس پیچ

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویدادهای ریسرچ پیچ و اینوتکس پیچ، می توانند به سایت رسمی نمایشگاه اینوتکس مراجعه کرده یا برای ثبت نام به صفحه ی ثبت نام اینوتکس پیچ مراجعه نمایند.

این دوره از اینوتکس پیچ دنباله ی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۴) است. اینوتکس امسال نیز از سوی پارک فناوری پردیس و با حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود.

رویداد امسال با شعار زیست بوم فناوری و نوآوری زیر یک سقف از ۱۸ ام تا ۲۱ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

زمان بندی ریسرچ پیچ اینوتکس
زمان بندی ریسرچ پیچ اینوتکس
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *