رپرتاژ

زرین اکسپرس؛ بهترین گزینه برای ساخت فروشگاه آنلاین و رایگان

لیمو HR

این روزها تعداد کسب و کارهای آنلاین در فضای مجازی ایران در حال افزایش پیدا کردن است. داشتن یک کسب و کار مجازی یعنی روبرویی با تعدادی مشتری که شاید هیچ کدام از آن‎ها را واقعا نبینید، اما در برابر آن‎ها موظف هستید که محصول باکیفیت بفروشید، خریدشان را به سلامت و در مدت زمان مشخص به دستشان برسانید و یک تجربه خوب برایشان بسازید.

ساختن یک تجربه خوب برای مشتری در شبکه‌های اجتماعی غیرممکن نیست، اما اندازه‎ای دارد. وقتی تعداد مشتریان و مخاطبان شما بیشتر و بیشتر شود، دیگر نمی‌توانید در اینستاگرام، تلگرام یا هر فضای مجازی دیگری فروشگاهتان را به خوبی مدیریت کنید. برای یکپارچه کردن فرایند خرید و اتوماسیون مسیر کاربر، شما به یک وب سایت نیاز دارید. زرین اکسپرس می‌تواند به شما کمک کند در کمترین زمان ممکن این وب سایت فروشگاهی را ساخته، و فروش محصولات خودتان را شروع کنید.

فروشگاه سازها یا Shop Builderهای آنلاین، ابزارهایی هستند که در فضای وب برای همه در دسترس‌اند و با استفاده از آن‎ها، می‎شود اجزای مختلف یک سایت فروش محصول را ساخت. مزیت این ابزارها نسبت به دیگر مدل‌ها این است که برای کار با آن‎ها، هیچ نیازی به دانش فنی ندارید. کار با فروشگاه ساز اینترنتی چیزی است شبیه به چیدن یک پازل: کافی است صفحه خود را انتخاب کرده، آن را به سلیقه خودتان طراحی کنید و بعد بخش‌های مختلف را در آن بچینید.

می‌خواهید یک بنر تبلیغاتی در صفحه اول بیاید؟ می‌خواهید فروشگاهتان به درگاه پرداخت اینترنتی وصل شود؟ ترتیب قرار گرفتن محصولات برایتان مهم است؟ همه این کارها را می‌توانید با صرف زمان بسیار کمی در فروشگاه ساز انجام بدهید.

زرین اکسپرس چیست؟

زرین اکسپرس یکی از امکانات جدید شرکت زرین پال برای دارندگان فروشگاه آنلاین و افراد صاحب کسب و کار است. زرین پال که تا امروز با درگاه پرداخت و گزینه‎‌های مختلف اعتباری، به این افراد خدمت‌رسانی می‌کرد، حالا یک سرویس تازه و کامل برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی در اختیار آن‌ها گذاشته.

زرین اکسپرس یک فروشگاه ساز آنلاین است که می‎توانید در آن از صفر تا صد، فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید، یک آدرس به آن اختصاص بدهید، در آن انواع دسته‌بندی‌ها و محصولات را بگذارید و از همه مهم‌تر: به درگاه پرداخت شخصی وصلش کنید.

بلافاصله بعد از ساختن وب سایت فروشگاهی (که کاملا رایگان است)، می‌توانید بدون دریافت اینماد به درگاه پرداخت زرین پال متصل شده و فروش آنلاین را شروع کنید.زرین اکسپرس فروشگاه سازی است که برای کار با آن نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید و خودتان به عنوان صاحب کسب‌ و کار، می‌توانید همه مراحل ساختن یک سایت را در آن انجام دهید.

امکانات و ویژگی‌های زرین اکسپرس

این‌ها مواردی هستند که زرین اکسپرس را به یکی از بهترین فروشگاه سازهای حال حاضر در ایران تبدیل می‎کنند:

  • راه‎اندازی رایگان و سریع
  • اتصال هوشمند به زرین پال و ۵ درگاه معتبر بانکی
  • امکان مدیریت امور مالی و رصد تمام تراکنش‏‌ها در پنل
  • قابلیت ایجاد یک وبلاگ اختصاصی
  • دارای یک پنل مدیریتی برای اداره محصولات
  • دارای گواهی‌نامه SSL
  • امکان درج نظر توسط مشتریان
  • اتصال به دامنه اختصاصی
  • اتصال به ابزارهای کاربردی برای‌ آنالیز سایت
  • پشتیبانی آنلاین
  • مدیریت ارسال محصول
  • اضافه کردن محصول از اینستاگرام (به زودی)
  • تسویه ۲۴ ساعته

آیا استفاده از فروشگاه ساز زرین اکسپرس رایگان است؟

ساختن فروشگاه در این پلتفرم هیچ هزینه‌ای ندارد. شما می‎توانید نسخه اولیه و کاملی از فروشگاه بسازید و بدون نیاز به اینماد، کار فروش محصولات را شروع کنید. سپس برای افزودن برخی ویژگی ها از پلن‌‎های موجودی که در وب سایت وجود دارد، با توجه به اندازه کسب‌وکار و میزان بودجه‎‌تان یکی را انتخاب کنید.

فروشگاه ساز رایگان با درگاه پرداخت

چه کسانی می‌توانند با زرین اکسپرس فروشگاه بسازند

زرین اکسپرس می‌تواند تمام چالش‏‎های فروش و ارسال را برای همه صاحبان فروشگاه اینترنتی رفع کند. چالش‌‎‏هایی مثل گم شدن سفارش‌ها در مرحله ارسال، دیر شدن پاسخگویی به مشتریان در زمان‎های شلوغی، بالا رفتن تعداد کارکنان با وجود نبودن سرمایه و… هر کسی که برای فروش محصولاتش یک پلتفرم منظم با قابلیت کنترل و مدیریت می‌‎خواهد، مخاطب زرین اکسپرس خواهد بود.

این فروشگاه ساز مناسب کسانی است که:

  • محصولات فیزیکی و دیجیتال به مشتریان خود می‌فروشند.
  • در مرحله مقیاس‌ دادن (Scaling) کسب و کار خود هستند و مشتریان آن‌ها بیشتر می‌شود.
  • تیم‌های کوچکی که سرمایه مورد نیاز برای استخدام نیروی فروش را ندارند و می‌خواهند خودشان این کار را به عهده بگیرند.
  • افرادی که در بازاریابی و فروش ماهر هستند، اما نمی‌دانند چطور باید یک فروشگاه آنلاین ساخت.
  • افرادی که به فروشگاه اینترنتی نیاز دارند اما دانش فنی راه‏‎اندازی آن را ندارند.
  • افرادی که دانش فنی را دارند، اما بیشتر روی جنبه‎‌های فروش کسب‎وکار متمرکز باشند و کار ساخت فروشگاه را برون‌سپاری کنند.

بیایید فراموش نکنیم که فضای مجازی به خیلی از افراد اجازه داد که کسب‌‌وکار خودشان را داشته باشند، و بدون نیاز به اجاره یک مکان یا صرف هزینه زیاد، بتوانند در خانه درآمدزایی کنند. در کوچک‌ترین شهرها و روستاهای ایران هم کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا بتوانید یک آنلاین شاپ راه بیاندازید و برای خانواده‌تان پول دربیاورید. حالا با فروشگاه ساز زرین اکسپرس، این امکان حتی برای تازه‌کارترین این افراد فراهم است که فروششان را گسترش بدهند.

زرین اکسپرس چه مشکلاتی را رفع می‎‌‌کند؟

با استفاده از سرویس فروشگاه ساز می‌‎توانید مطمئن باشید که این چالش‏‌ها در کسب‌‌وکارتان رفع خواهد شد:

  • شناخته نشده ماندن اسم برند با وجود سابقه زیاد
  • گم شدن بعضی از سفارش‌ها به علت زیاد بودن تعداد سفارش
  • وجود نداشتن سیستم خدمات مشتریان به علت کمبود نیرو
  • محدود ماندن مشتریان
  • نبودن امکان تبلیغات آنلاین در فضای وب
  • نداشتن مدیریت بر تراکنش‌ها و سخت بودن مدیریت مالی
  • نیاز به تامین هاست و هزینه های همیشگی آن
  • نیاز به یک برنامه نویس برای راه اندازی و دریافت پشتیبانی

چرا زرین اکسپرس بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار است؟

با زرین اکسپرس نیاز به تامین هاست و برنامه نویس برای شما الزامی نیست و بدون نیاز به داشتن اینماد می‌توانید فقط در ۵ دقیقه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، چه چیزی بهتر از این؟ همچنین وب سایت‌های ساخته شده با آن، به ایمالز و ترب (دو پلتفرم اول جستجوی محصول در ایران) متصل شده و شانس پیدا شدن محصولات شما در جستجوی کاربران را بالا می‎برند. این موضوع به خودی خود میزان فروش را بالا خواهد برد.

علاوه بر این، ثبت نام و ساختن یک فروشگاه با زرین اکسپرس تنها چند دقیقه وقت شما را می‎‌‌گیرد و مهم‎تر از هرچیز رایگان است. بعد از ساختن فروشگاهتان می‌توانید انواع امکانات و ابزارهای تکمیلی را هم به آن اضافه کنید. در طول ۱۴ سال اخیر، سرویس زرین پال ابتدا با درگاه پرداخت اینترنتی و بعد خدمات مختلف پرداختی مانند سرویس تسهیم، عیان،زرین پلاس، زرین لینک، دریافت شماره شبا و…. کار فروش را برای کسب ‎و کارهای ایرانی تسهیل کرده است.

اگر کسب و کار کوچکی دارید و قصد دارید کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت زرین‌پال (zarinpal.com) در کمتر از ۱۰ دقیقه درگاه پرداخت خود را دریافت نمایید.

مهم نیست شما یک کسب و کار نوپا هستید یا یک برند شناخته شده، با زرین اکسپرس می توانید در کمتر از ۵ دقیقه فروشگاه اینترنتی همراه با درگاه پرداخت امن دریافت کنید و فروشتان را چند برابر کنید.برای آشنایی بیشتر با خدمات ما وارد سایت zarinexpress.com شوید یا با شماره ۰۲۱۴۵۶۲۸۷۰۰ تماس بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *