اخبار ارز دیجیتالاخبار استارتاپیاخبار فین تک

رویداد فصل نو سرمایکس برگزار شد

لیمو HR

رویداد فصل نو سرمایکس که جشن ۶ سالگی آن بود، روز یکشنبه، ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲، با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم بلاک چین ایران، اصحاب رسانه و خبرنگاران، مشتریان ویژه و شرکای تجاری صرافی برگزار شد.

این مراسم با رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس توسط کیارش آمالی وند، طراح ارشد محصول سرمایکس آغاز شد. در ادامه از زرین پال، به عنوان اولین شریک تجاری سرمایکس رونمایی شد.

آقایان مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال، علی امیری، هم بنیان گذار زرین پال و احسان مطلبی، مدیر عامل سرمایکس در مورد این شراکت صحبت کردند.

بخش بعدی رویداد فصل نو، رونمایی از گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس بود که توسط حسن قلیچ خانی، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس ارائه شد. او همچنین، امکانات جدید صرافی سرمایکس (استیکینگ و خرید اقساطی) را معرفی کرد.

گفتگو راجع به شراکت زرین پال و سرمایکس رویداد فصل نو

رونمایی از امکان استیک کردن رمز ارزها در رویداد فصل نو

با تغییر مکانیسم اجماع اتریوم از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام، مفهوم استیکینگ (Staking) یا سپرده گذاری شناخته شد. استیکینگ فرآیند نگه داشتن یا قفل کردن ارزهای دیجیتال در یک کیف پول هدف، برای مدت زمان مشخص و در ازای دریافت پاداش و درآمد از رمزارز استیک شده است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس در رویداد فصل نو از امکان استیکینگ رونمایی کرد. سرمایکس با قرار دادن بخش سرمایه گذاری یا staking ارز دیجیتال به معامله گران برای کسب سود کمک می کند. افراد می توانند با سرمایه گذاری در این بخش، سود خوبی به دست بیاورند.

خرید اقساطی در سرمایکس

خرید اقساطی کالا یکی از روش های جذاب برای تمامی مردم است. اما تا به حال به فکر خرید ارزهای دیجیتال به صورت قسطی افتاده اید؟ اینکه بتوانید مقداری بیت کوین بخرید و پول آن را طی چند ماه بپردازید. سرمایکس خرید اقساطی رمز ارزها را برای کاربران این صرافی، راه اندازی کرده است.

شرایط خرید اقساطی به این گونه است که شما تنها باید ۳۰ درصد از مبلغ کل خرید خود را بپردازید و سپس طی ۶ ماه و به صورت اقساطی، مابقی مبلغ را تسویه کنید. این روش برای تحلیل گران و هولدرهای رمزارزها بسیار مناسب است.

ارائه گزارش سال ۲۰۲۳ در رویداد فصل نو سرمایکس

در ابتدا این گزارش نگاهی به دنیای ارزهای دیجیتال می کند و اتفاقات اثر گذار بر این حوزه را بررسی می کند. همچنین به مقایسه میزان سرمایه گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ میپردازد. نکته جالب اینجاست درسالی که گذشت، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه گذاری بوده است.

قسمت های دیگر این گزارش سال شامل: رویداد های مهمی که در سال ۲۰۲۳ توسط تیم بازاریابی انجام شده، میزان جوایز پرداختی، برنامه های مختلف آموزشی، رونمایی از شاخص NPS یا شاخص خالص ترویج کنندگان و باشگاه مشتریان این صرافی است.

در بخش فنی این گزارش به معرفی خدمات جدید میپردازد و به شبکه های واریز و برداشت و پایداری سرویس ها نگاهی شده است. در پایان این گزارش نیز سرمایکس درباره چشم انداز خود برای سال آینده گفته است.

گزارش سال سرمایکس رویداد فصل نو

پنل های گفتگوی رویداد فصل نو سرمایکس

پنل اول: رگولاتوری پاشنه آشیل کسب وکارهای فینتکی

در اولین پنل گفتگوی رویداد فصل نو سرمایکس، احسان مطلبی، مهدی فاطمیان (رئیس انجمن فینتک)، مصطفی امیری (عضو هیئت مدیره نصر تهران)، عباس آشتیانی (عضو هیئت مدیره انجمن بلاک چین) و مهسا نجاتی (رسانه رمز ارز) شرکت داشتند. مهم ترین بحث این پنل در مورد مشکلات بخش خصوصی و عدم قانون گذاری بانک مرکزی و نهاد مسئول در زمینه رمزارزها بود.

در ادامه از دومین شریک تجاری صرافی سرمایکس، مترا رونمایی شد. آقایان احسان مطلبی و آیدین خانکشی پور (مدیر عامل مترا)، در مورد نحوه همکاری این دو شرکت با یکدیگر صحبت کردند.

در بخش بعدی، حمید تیموری (سرپرست فنی سرمایکس) به معرفی فیچرهای جدید سرمایکس پرداخت. او در مورد بازار معامله حرفه ای سرمایکس هم صحبت کرد.

نئو زرین و زرین پلاس به عنوان شرکای تجاری بعدی سرمایکس به روی صحنه رفتند. احسان مطلبی، امیر عباس امامی (مدیر عامل نئو زرین) و پویا رجامند (هم بنیان گذار زرین پلاس) به شرح و نحوه این همکاری پرداختند.

پنل گفتگو دوم: ماندن و جنگیدن کسب و کارهای فینتک

دومین پنل گفتگوی رویداد فصل نو درباره کسب و کارهای حوزه فینتک کشور بود. در این پنل آقایان احسان مطلبی، علی امیری، مهدی عبادی (مدیرعامل وندار)، سجاد شاهی (هم بنیان گذار زیبال) و میثم سلیمانی (راه پرداخت / راه بر پنل) حضور داشتند.

بعد از اتمام پنل دوم، سرمایکس از همکاری فنی خود با جیبیت، در جهت احراز هویت کاربران خبر داد. حسن قلیچ خانی، کیارش آمالی وند و شایان میلانی (مدیر محصول احراز هویت جیبیت) در مورد این همکاری و نحوه احراز هویت جدید صرافی سرمایکس، گزارش دادند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *