رپرتاژ

نگاهی به جدیدترین هتل های مشهد

لیمو HR

شهر مشهد را می‌توان پرطرفدارترین شهر ایران از دیدگاه گردشگران دانست. به سبب وجود مرقد مطهر امام هشتم در این شهر، سالانه عده زیادی از افراد از داخل و خارج کشور، به مشهد سفر می‌کنند. ازاین‌رو خدمات گردشگری به خصوص در حوزه اقامت، با بالاترین کیفیت در مشهد ارائه می‌شوند تا بستر لازم برای میزبانی از زائران را فراهم کنند. در این مقاله قصد داریم به چند مورد از هتل های مشهد که به تازگی تأسیس شده‌اند بپردازیم. همراه ما باشید تا با جدیدترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.‌

با چند مورد از هتل‌های تازه تأسیس مشهد آشنا شوید

شهر مشهد هیچ گاه از تأسیس هتل‌های جدید و ارائه خدمات مدرن بی‌نیاز نخواهد شد. تعداد مسافران این شهر به قدری زیاد است که همواره به ظرفیت بیشتری نیاز دارد. از این رو در چند سال اخیر نیز چند هتل جدید در مشهد احداث شده‌اند که می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم.

هتل ضیافت‌الزهرا

هتل ضیافت الزهرا یکی از جدیدترین هتل های مشهد است که علی‌رغم تازه تاسیس بودن، توانسته توجه مسافران را به خود جلب کند. این هتل در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد و این یعنی تنها ۲ سال از تاسیس آن می‌گذرد. هتل ضیافت الزهرا به عنوان یک هتل ۵ ستاره و لوکس، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کند‌‌. این هتل مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی مطلوب به نقاط مهم شهر اشاره کرد. به عنوان مثال باید گفت که هتل ضیافت زهرا تنها ۵ دقیقه تا حرم امام رضا علیه السلام فاصله دارد و این یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید به زیارت امام مهربانی‌ بروید. همچنین فاصله این هتل تا بازار رضا، مرکز خرید آرمان و بازار ۱۷ شهریور بسیار کم است. بنای هتل ضیافت الزهرا در ۱۲ طبقه ساخته شده و مجموعاً ۱۴۵ اتاق در طبقات آن وجود دارند. هتل ضیافت الزهرا را می‌توان یکی از بهترین هتل های مشهد در حال حاضر دانست.

هتل جوارالملک

هتل جوارالملک از دیگر هتل‌های جدید مشهد است که تنها یک سال از تاسیس آن می‌گذرد. به عبارت دیگر این هتل در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم نیز محسوب می‌شود. با اقامت در هتل جوارالملک، تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا خواهید رسید. یکی از اصلی‌ترین مزایای هتل جوارالملک این است که به سبب تازه تاسیس بودن و برای اثبات خود در بازار داغ هتل های مشهد، بهترین خدمات را با کمترین قیمت ارائه می‌کند. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین هتل های مشهد است که در ۱۵ طبقه با ۱۴۹ واحد اقامتی ساخته شده است. اگر می‌خواهید در هتلی نزدیک به حرم اقامت کنید و از بهترین امکانات با قیمتی منصفانه بهره‌مند شوید، هتل جوارالملک انتخاب مناسبی برای شماست.

هتل بزرگ جهان

هتل بزرگ جهان مشهد در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و تنها ۳ دقیقه با حرم امام رضا فاصله دارد. با توجه به این که از اتاق‌های این هتل منظره بی‌نظیری از بارگاه ملکوتی امام رضا قابل مشاهده است، هتل بزرگ جهان مشهد نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. این هتل فوق العاده در ۸ طبقه با ۱۵۶ اتاق ساخته شده است و بهترین و کاربردی‌ترین امکانات را به زائرین ارائه خواهد کرد. باید گفت که مدیریت این هتل با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای هتل داری مجموعه را اداره می‌کند و از این رو هتل بزرگ جهان را می‌توان منطبق بر استانداردهای روز دنیا دانست.

هتل آریو

هتل آریو یکی از جدیدترین هتل های مشهد است که برای یک اقامت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد می‌شود. این هتل سه ستاره در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و یکی از جدیدترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. هتل آریو در ۱۲ طبقه ساخته شده و ۵۴ باب واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد. هر آن چه که برای اقامتی مطلوب و ایده‌آل در یک هتل اقتصادی نیاز داشته باشید، در هتل آریو به شما ارائه خواهد شد. هنگام رزرو هتل مشهد خوب است هتل آریو را در نظر داشته باشید. این هتل با حرم امام رضا تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد و به سایر نقاط شهر نیز نزدیک است.

هتل لیان

هتل لیان یک هتل تازه تأسیس در مشهد است که تنها ۳۰۰ متر با ورودی حرم فاصله دارد. این هتل در خیابان شوشتری واقع شده و دسترسی مطلوبی به نقاط مهم شهر دارد. هتل ۴ ستاره لیان در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و در همین مدت زمان کوتاه توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند. این هتل ظاهری بی‌نظیر و لوکس داشته و امکانات قابل توجهی نیز دارد. به عنوان مثال در این هتل می‌توانید از مجموعه آبی متفاوت بهره‌مند شوید یا وعده غذایی لذیذی را در رستوران و باغ هتل میل کنید. بنای این هتل ۱۴ طبقه است و ۱۲۶ واحد اقامتی برای اقامت مسافران دارد.

رزرو لوکس‌ترین هتل‌های مشهد‌الرضا با اسنپ تریپ

از آن جا که در اغلب مواقع شهر مشهد مملو از مسافران است، برای رزرو هتل مشهد باید از مدتی قبل اقدام نمایید. وب سایت اسنپ تریپ که برای همه ما شناخته شده است، کامل‌ترین فهرست هتل های مشهد را به شما ارائه می‌کند تا از میان آن‌ها مورد مناسب را رزرو نمایید. علاوه بر رزرو هتل، این امکان برایتان فراهم شده که بلیط رفت و برگشت قطار، هواپیما و حتی اتوبوس را از طریق همین وب سایت خریداری کنید. خدمات اسنپ تریپ به همین جا محدوپ نمی‌شوند. اخذ ویزای توریستی، رزرو تور گردشگری، صدور بیمه نامه و … از دیگر خدمات مجموعه اسنپ تریپ هستند. کافیست یک بار با این مجموعه همراه شوید تا به بهترین همسفر شما تبدیل شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *