اخبار سفر و گردشگری

درخشش ایران در عرصه جهانی با حمایت از صنعت گردشگری سلامت؛ معرفی آژانس ایران سلامت؛ فعال حوزه گردشگری سلامت

لیمو HR

سهیلا بروجی، از اعضای هیئت مدیره “IranHealthAgency“، آژانس گردشگری پزشکی که تسهیلگر فرآیند درمانی بیماران بین‌المللی برای بهره‌مندی انواع خدمات پزشکی و زیبایی در کشورهای ایران و ترکیه است، به پرسش‌های متعددی که اغلب در صنعت Medical Tourism in Iran پرسیده می‌شود، پاسخ داده و معتقد است که صنعت مدیکال توریسم در کشور با تلاش آژانس‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه و با حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط می‌تواند به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند.

درباره “آژانس ایران سلامت”

سهیلا بروجی عضو هیئت مدیره آژانس ایران سلامت می‌گوید: به طور خلاصه، ما تسهیل‌گر روند درمان بیماران بین‌المللی در ایران و کشور ترکیه هستیم. در واقع “آژانس ایران سلامت”، دریافت خدمات پزشکی مقرون به صرفه و با کیفیت و استاندارد را برای بیماران بین‌المللی توسط پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های برتر ایران آسان‌تر می‌کند.

باید گفت که هدف اصلی ما این است که به طور استراتژیک توانایی‌های عظیم ایران در گردشگری پزشکی را برای مخاطبان جهانی به نمایش بگذاریم؛ واقعیت این است که ما برخی از پیشرفته‌ترین امکانات پزشکی خاورمیانه را با متخصصان آموزش دیده بین‌المللی در اختیار داریم که البته هزینه‌ استفاده از این امکانات برای بیماران و مراجعه کننده‌ها بسیار کم‌تر از روش‌های مشابه در خارج از ایران می‌باشد.

ماموریت ما در حال حاضر ارائه خدمات اختصاصی به هر بیمار و هدایت آن‌ها به سمت فرایندهای درمانی است که می‌تواند به بهترین شکل سلامتی‌شان را بازگرداند و متناسب با استاندارد مورد نظر بیماران در انواع عمل‌های زیبایی باشد. ما هم‌چنین قصد داریم که در آینده‌ای نه چندان دور، علاوه بر کشور ایران و ترکیه فعالیت‌های خود را به برخی از کشورهای همسایه مانند عراق و عمان گسترش دهیم. تیم ما علاوه بر رفع نیازهای مهم و اساسی مشتریان مانند ویزا، حمل و نقل، انتخاب و تعیین وقت پزشک و… همواره بعد از فرایند درمان با مشتریان ارتباط مستمر داشته به گونه‌ای که مشتریان بعد از گذشت حداقل ۶ ماه از فرایند درمان خود کماکان می‌توانند از خدمات پشتیبانی پس از درمان به صورت رایگان بهره‌مند شوند. با این استراتژی، ما در ” آژانس ایران سلامت” امیدوار هستیم با جلب اعتماد از طریق شفافیت و نتیجه، کشور ایران را به بهترین شکل ممکن به عنوان مقصد منتخب گردشگری سلامت معرفی کنیم.

آژانس ایران سلامت به طور خاص چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

ما فرآیند انجام انواع عمل‌های جراحی زیبایی و درمانی توسط بهترین پزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را صفر تا صد درکشورهای ایران و ترکیه بر عهده داریم. این خدمات عبارتند از: هماهنگی مشاوره با پزشک به صورت حضوری و آنلاین، تهیه ویزا، انواع خدمات فرودگاهی، رزرو هتل و اقامتگاه متناسب با نیاز هر فرد، مترجم اختصاصی و بیمه مسافرتی برای تمامی بیماران. به طور خلاصه، هر بیمار یک ایجنت اختصاصی دارد که بر کل روند درمان نظارت دارد. ما تمامی تدارکات را فراهم می‌کنیم تا بیمار بتواند بدون هیچ گونه نگرانی تنها بر روی فرآیند بهبود و سلامتی خود تمرکز کند.

چرا کشور ایران به عنوان مقصد گردشگری سلامت انتخاب می شود؟

ایران یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در خاورمیانه را داراست و بیمارستان‌های درجه یک آن دارای امکاناتی همتراز با برترین بیمارستان‌های آمریکا و اروپا هستند، با این تفاوت که هزینه‌ این امکانات در اینجا بسیار کمتر از سایر کشورهاست. برای بیماران بین‌المللی استفاده از امکانات مدرن پزشکی تا ۷۰٪ صرفه جویی در هزینه را به همراه دارد. نکته قابل توجه این است که کشور ایران به طور فعال در زیرساخت‌های گردشگری سلامت سرمایه‌گذاری کرده که هدف آن جذب سالانه حداقل یک میلیون بیمار خارجی تا سال ۲۰۲۵ است.

نظر شما درباره پزشکان و بیمارستان‌هایی که “آژانس ایران سلامت” با آنها کار می‌کند چیست؟

“آژانس ایران سلامت” به لاتین IranHelathAgency تمام ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی از جمله پزشکان متخصصی که درشبکه ما حضور دارند را با رعایت استانداردهای دقیق کیفیت و ایمنی بررسی می‌کند و متناسب با شرایط بیماران بهترین گزینه‌ها را در اختیار آنان قرار می دهد. ما با برترین بیمارستان‌ها، کلینیک و مراکز درمانی ایران که بسیاری از آنها دارای پزشکان با دانش روز و آموزش دیده کشور آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی پیش رو در حوزه پزشکی هستند، همکاری می‌کنیم. بیماران مستقیماً با پزشک منتخب که اغلب برترین متخصص در رشته خود است ارتباط مستمر خواهند داشت و ما برنامه‌های درمانی آن‌ها را با توجه وضعیت و سابقه سلامت هر بیمار شخصی‌سازی می‌کنیم.

چه چیزی آژانس ایران سلامت را در گردشگری پزشکی متمایز می‌کند؟

مراقبت و پشتیبانی بعد از درمان، بهره‌مندی از پزشکان متخصص که در برخی عمل‌های زیبایی و درمانی به صورت انحصاری با مجموعه ما همکاری دارند و قیمت اقتصادی، از جمله وجوه تمایز ما با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه محسوب می‌شود. از ابتدا تا انتهای فرآیند، ما بیمار را در اولویت اصلی خود قرار می‌دهیم و این موضوع را می‌توان در نظرات مشتریان ما مشاهده کرد؛ همچنین تسهیل‌گری یک تجربه درمانی مثبت و رضایت‌بخش و اطمینان از حس راحتی در طول اقامت، فقط بخشی از کارهایست که ما برای مهمانان خود انجام می‌دهیم.

IranHealthAgency Reviews

ارائه خدمات درمانی و زیبایی به مهمانان به بیش از ۵۰ کشور جهان!

ما به بیماران زیادی که به دنبال عمل‌های تخصصی در زمینه‌هایی مانند: درمان ناباروری (IVF)، دندانپزشکی (Dentistry)، جراحی‌های کاهش وزن و انواع جراحی‌های زیبایی (Cosmetic Surgery in Iran) مانند: جراحی بینی(Rhinoplasty in Iran)، جراحی های صورت و بدن، خدمات متنوعی ارائه کرده‌ایم. بیمارانی از کشورهای:

  • عربستان صعودی و عراق
  • کشورهای حوزه خلیج فارس، امارات، قطر، کویت، عمان و …
  • کشورهای اروپایی مانند بلژیک، آلمان، اسپانیا، هلند و …
  • آمریکا
  • آفریقای جنوبی
  • استرلیا، هند و پاکستان

IranHealthAgency Patients Photos

چه چیزی باعث می‌شود تا با اطمینان از وفاداری و تهعد به بیمار صحبت کنیم؟

  • شبکه درمانی بی نظیر ما!

آژانس ما قبل از معرفی پزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به مشتریان، همواره کیفیت خدمات‌دهی آنان را بررسی کرده و بهترین گزینه پیش رو را متناسب با شرایط و نیاز بیماران به آنان اختصاص می‌دهیم. بدون شک بیماران فقط با بهترین پزشکان و امکانات بالینی شناخته شده در ایران فرآیند درمانی خود را انجام خواهند داد.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از بیماران

IranHealth تمامی تدارکات سفر مانند انواع خدمات ویزا، حمل و نقل فرودگاهی، رزرو هتل، مترجم، نیازهای گردشگری و … را مدیریت می‌کند، تا شرایطی را برای بیماران فراهم کند که بدون دغدغه و نگرانی از سفر خود تنها بر روی درمان خود تمرکز کنند. هر بیمار با توجه به شرایط خود، بیمارستان و برنامه درمانی مختص به خود را دریافت خواهد کرد که کاملاً با سابقه پزشکی و ترجیحات شخصی آنها برای نتایج بهینه فردی هماهنگ است.

  • قیمت‌گذاری شفاف و صرفه‌جویی در هزینه

ما تمام هزینه‌های لازم را از قبل و در ابتدا به بیمار اطلاع داده و شفافیت کافی در صورت‌حساب‌ها را از طریق روابط مستقیم با پزشک به بیمار ارائه می‌دهیم؛ این یعنی صرفه‌جویی حداکثری برای بیماران بین‌المللی بدون هزینه‌های پنهان.

  • مدتها پس از خروج از ایران یک مشتری VIPمی‌مانید!

ما تماس‌ها و پیگیری‌های پس از درمان را تا ۶ ماه بعد از حضور بیمار در ایران برنامه‌ریزی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بیماران به طور مداوم از حمایت لازم برای بهبود خود برخوردارند.

در انتها چشم انداز شما از صنعت گردشگری سلامت در ایران چیست؟

با عنایت پرورگار و حمایت‌های سازمان‌های ذی‌ربط مانند وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، وزارت بهداشت و درمان، وزارت امور خارجه، بیمارستان ها و پزشکان متخصص کشور می‌توان گفت کشور ایران به یکی از برترین کشورهای حوزه گردشگری سلامت مبدل خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۷ Average: ۴.۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. من قبلا از خدمات ایران هلث استفاده کردم.خیلی دقیق و منظم کارشون رو انجام دادند.
    به جرات میتونم بگم یکی از بهترین های گردشگری سلامت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *