اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

ثبت نام در اینوتکس ۲۰۲۴ تا ۲۰ فروردین

لیمو HR

سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس، مهلت ثبت نام در اینوتکس ۲۰۲۴ را بیستم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از معاونت علمی، عباسی فشمی در ادامه افزود:«مطابق شیوه جدید ثبت‌نام رویداد اینوتکس، به‌منظور ارتقای دستاوردهای قابل‌ ارائه در نمایشگاه، سطح نوآوری محصولات و دستاوردهای مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشاوره‌های لازم برای ارتقای حضور و استقرار محصولات نوآورانه ارائه شود.»

به گفته آقای عباسی فشمی، رویدادهای جنبی مانند اینوتکس پیچ، استیج اینوتکس، رویداد دانش آموزی سیکاپ نیز در حاشیه این رویداد برگزار می شود.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، مجتبی جباری پور با بیان اینکه رویداد در سه بخش نمایشگاهی، رویداد تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می شود، جامعه هدف این رویداد را اعضای اکوسیستم نوآوری کشور دانست.

اینوتکس ۲۰۲۴ به دنبال تجربه موفق رویداد سال گذشته که ۴۵۰ شرکت و بیش از ۱۰۰ هزار بازدید کننده داشتف به دنبال ارتباط مستقیم میان بازدید کنندگان، کارآفرینان و مسئولان دولتی است.

چگونگی ثبت نام در اینوتکس ۲۰۲۴

علاقه مندان به ثبت نام در اینوتکس ۲۰۲۴ می توانند تا بیستم فرورودین ماه سال جاری به سایت اینوتکس به آدرس inotex.com مراجعه کرده یا از طریق شماره تماس ۰۲۱-۸۸۵۰۳۰۳۰ تماس حاصل کنند. اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ام تا ۲۱ ام اردیبهشت ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس برگذار می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *