اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

حمایت از کسب و کارهای فناور دارای سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر به ارزش یک میلیارد تومان

لیمو HR

حمایت از کسب و کارهای فناور تا سقف یک میلیارد تومان از سوی معاونت علمی و از طریق ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک این معاونت انجام می گیرد.

به گزارش اکوموتیو، به نقل از معاونت علمی، در هجدهمین رویداد رقابت های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت ایران، دبیر ستاد فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک از حمایت تا سقف یک میلیارد تومانی از کسب و کارهای فناور و آنلاین داری سطح بلوغ فناوری ۳ یا بالاتر خبر داد.

هجدهمین دوره این رقابت ها که در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، میزبان آقای بهروز مینایی بود. وی در این رویداد ها بر اهمیت دانشگاه ها در حمایت و توسعه کسب و کارهای استارتاپی و توسعه فضای کارآفرینی دانشگاهی تاکید کرد.

رویداد رقابت های استارتاپی ایران، با حضور بنیان گذاران استاتراپ ها، دانش جویان و علاقه مندان به کسب و کار با هدف شناسایی شرکت های خلاق در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

از جمله حضار این رویداد به مدیران شرکت ها، مدیر فن بازار البرز و میدر خانه خلاق ایلسا می توان اشاره کرد.

لازم به تاکید است که متقاضیان حمایت از کسب و کارهای فناور، باید از سطح سوم یا بالاتر آمادگی فناوری برخوردار باشند. این سطح از آمادگی فناوری به معنای تکمیل تحقیقات آزمایشگاهی اولیه و آمادگی یا اجرای برای ارزیابی های آزمایشگاهی و میدانی است. این سطوح از سوی ناسا در دهه ۷۰ میلادی توسعه یافته و برای بررسی آمادگی و بلوغ یک فناوری برای استفاده میدانی استفاده می شود.

سطوح آمادگی فناوری برای دریافت حمایت از کسب و کارهای فناور

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *