اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیراخبار سلامتاخبار هوش مصنوعی

فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه های درمانی بیماری‌های مزمن در کشور

لیمو HR

فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه های درمانی بیماری‌های مزمن در کشور با هدف کاهش هزینه درمان و درگیر کردن شرکت های خصوصی دارای برنامه تولید، مجوز تولید یا ارتقا ظرفیت تولید منتشر شد.

به گزار اکوموتیو، به نقل از معاونت علمی، با افزایش روند مرگ و میر ناشی از بیماری های غیر واگیردار در کشورهای در حال توسعه – از جمله ایران- کنترل این بیماری ها به اولویت های مهم این کشورها تبدیل شده است. هم اکنون ۸۰% علل مرگ و میر در این دسته از کشورها، بیماری های غیرواگیر دار هستند.

از میان این بیماری ها، ۴ دسته بیماری های قلبی عروقی، سرطان، انسدادی مزمن ریوی و دیابت نقش اصلی را ایفا می کنند.

با توجه به توسعه حمایت های معاونت علمی از طریق ستاد هوش مصنوعی این معاونت و ایجاد ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان سلامت، این فراخوان منتشر شده است.

اهداف فراخوان حمایت از کا ربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه های درمانی بیماری‌های مزمن در کشور

اهداف این فراخوان از دید معاونت علمی شامل بهبود شاخص های سلامتی کشور، بهبود شیوه ی زندگی مردم، ارتقا فرآیند های پشتیبانی، تسهیل زمینه های اجرایی برنامه های کشوری تدوین شده در زمین کنترل بیماریها، ایجاد و گسترش همکاری هادی درون و برون بخشی و برنامه ریزی و همکاری برای اجرای برنامه های آموزش همگانی در کشور است.

جامعه هدف این فراخوان، شرکت های خصوصی دارای برنامه تولید، مجوز تولید یا ارتقا ظرفیت تولید ایشان است.

علاقه مندان به فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه های درمانی بیماری‌های مزمن در کشور می توانند از طریق شماره تماس ۸۳۵۳۰ داخلی ۷۴۸۳ اطلاعات بیشتر را کسب نمایند یا تا ۱۵ام اردیبهشت، در سایت فراخوان ثبت نام نمایند.

پوستر فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه های درمانی بیماری‌های مزمن در کشور

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *