اخبار استارتاپی

جذب سرمایه و ایجاد کارآفرینی، راه حل مشکلات اندیمشک

نماینده‌ی مردم اندیمشک در مجلس گفت: برای برون رفت از مشکلات کنونی و ایجاد زمینه‌ی توسعه‌ی پایدار اندیمشک، باید به دنبال جذب سرمایه گذار و کار آفرینی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان بود.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، به نقل از فارس، فریدون حسنوند در همایش نگاهی به آینده اظهار کرد: شناسایی مطالبات و شنیدن انتقادات شهروندان یک اولویت مهم است.

وی با بیان اینکه ۳۰ پروژه اشتغال‌زایی در شهرستان در حال اجرا است افزود: هدف از برگزاری همایش، نگاهی به آینده، وحدت و ایجاد زمینه توسعه شهرستان است.

حسنوند گفت: امروز تمام بخش‌های شهری در مسیر توسعه شهرستان نقش و جایگاه والایی دارند و باید با هم‌فکری و هم اندیشی بار سنگین ساخت و آبادانی اندیمشک را فراهم و با همراهی، سازندگی شهرستان را تسهیل کرد.

رئیس کمیسیون انرزی مجلس بیان کرد: ما باید برای برون رفت از مشکلات کنونی و ایجاد زمینه توسعه پایدار شهرستان ضمن شناسایی مطالبات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان، به دنبال جذب سرمایه گذار و کار آفرینی و معرفی ظرفیت های شهرستان بود چرا که با توجه به بیکاری و نابه‌نجاری های اجتماعی سرمایه گذاری یک جهاد مهم در مسیر توسعه شهرستان است.

وی افزود: امروز برای توسعه اندیمشک باید چشم انداز توسعه را طراحی و با شناسایی وظیفه فردی و اجتماعی خود پشتیبان عمران شهرستان

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای توسعه اندیمشک همه دارای یک نقش و جایگاه هستند و اگر می خواهیم مسیر رفع نیازهای شهروندان تسهیل گردد باید به این مسیر توجه و در جهت تحقق برنامه های مربوط به توسعه اندیمشک قدم برداریم.

حسنوند عنوان کرد: امروز بیکاری یک مشکل مهم و نیاز مهم برای جوانان و شهروندان است که باید با یک حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف و برنامه های این حوزه قدم برداشت.

وی با اشاره به طرح های در حال اجرای شهرستان از واریز ۱۵ میلیارد ریال به حساب شهرداری برای پرداخت حقوق کارکنان خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ پروژه اشتغال زایی در شهرستان به زودی اجرا می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *