اخبار استارتاپی

بازدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مجموعه پرابلم

سورنا ستاری طی بازدید از مجموعه پرابلم، از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور درخواست فعالیت با بازدهی بیش‌تر در زمینه‌ی چالش‌های استارتاپ‌ها و کسب و کارها کرد.

لیمو HR

سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی بازدیدی از مجموعه پرابلم در جریان روند فعالیت‌های این مجموعه قرارگرفت و اظهار کرد: در شرایط فعلی اقتصادی، نوآوری باز می‌تواند یک راهکار نجات‌ دهنده باشد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در بازدید از استارتاپ نوآوری باز پرابلم با تاکید بر این‌که تنها راه عبور از مشکلات فعلی اقتصادی کشور حمایت از استارتاپ‌ ها است، با اشاره به مفهوم نوآوری باز از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور خواست به کمک مجموعه‌ها و چهره‌های نوآور از جمله دانشجویان و استارتاپی‌ها بشتابند و مشکلات فناوری و کسب‌ و کاری خود را حل و با بازدهی بیش‌تر فعالیت کنند.

در این بازدید مدیر عامل مجموعه پرابلم به بیان فعالیت‌های صورت گرفته، دستاوردها، جزئیات عملکردی و نحوه‌ی فعالیت پلتفرم نوآوری باز پرابلم پرداخت. در ادامه‌ی خروجی برخی چالش‌های برگزار شده و مشکلات کسب و کارها که از طریق این پلتفرم حل شده بود نیز بیان شد. برنامه‌های آتی پرابلم، رویکردها و برخی چالش‌های پیش‌روی این تیم نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.

هم‌چنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نسبت فعالیت‌های صورت گرفته، مسابقات برگزار شده و برنامه‌ی آینده‌ی پرابلم نیز نظر مثبت خود را اعلام نموده و ابراز امیدواری کرد که مجموعه‌ی پرابلم بتواند فضای مناسبی را جهت بهره‌گیری کسب و کارها از نوآوری باز در ایران فراهم نماید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *