اخبار استارتاپیاکوسیستم

نسخه جدید اسنپ فود رونمایی شد

مراسم رونمایی از نسخه جدید اسنپ فود

لیمو HR

مراسم رونمایی از اپلیکیشن جدید اسنپ فود در پردیس چارسو تهران برگزار شد. در این مراسم مهرداد عبدالرزاق و سعید لطفی (مدیرعامل اسنپ فود ) به ارایه آمارها و ویژگی‌های اسنپ‌فود پرداختند. اپلیکیشن نسخه جدید اسنپ‌فود رابط کاربری بهبودیافته دارد و دیگر نیازی به آپدیت شدن توسط کاربر نیست و خودکار به‌روز می‌شود. امین سمیعی، مدیر مارکتینگ اسنپ فود در مراسم رونمایی از نسخه جدید این اپلیکیشن بیان کرد: زود فود در ابتدای کار ۲۰۰ تا ۳۰۰ سفارش روزانه داشت؛ اما در حال حاضر ۹۰ هزار سفارش روزانه و ۹۰۰ کارمند دستاورد امروز اسنپ فود است.

سعید لطفی مدیرعامل اسنپ فود در حاشیه این مراسم اعلام کرد: این نسخه اولیه اسنپ فود بود و از همان ابتدا به فکر سفارش از اپ بودیم؛ در نسخه ۳ اسنپ فود از سفارش دستی خارج شدیم و به سمت پلتفرم VMS اتوماتیک رفتیم. وی بیان کرد: بسیاری از امکانات جدید به نسخه ۴ اسنپ فود که سال ۹۷ لانچ شد، اضافه شد و همچنین از هوش مصنوعی برای رتبه بندی رستوران ها استفاده شد؛ طی ۲ سال از ۷ هزار به ۱۴ هزار رستوران رسیدیم و در حال حاضر ۱۴ هزار رستوران روی پلتفرم داریم که حدود ۸ هزارتای آن در شهرستان ها است.

نسخه جدید اسنپ فود

مهرداد عبدالرزاق رییس هیات مدیره اسنپ فود گفت: ما در زمینه سفارش شیرینی، اولین بودیم و در سفارش سوپرمارکت هم در جایگاه خوبی هستیم؛ در روز مادر ۹ هزار سفارش شیرینی داشته ایم؛ به گفته وی روزانه ۶۰۰۰ سفارش سوپرمارکتی دارند و می خواهند حوزه های جدیدی همچون نان و پروتئین و میوه را توسعه دهند. در روز نظرات ۱۰۰ نفر بررسی می‌شود و به رستوران ها ارجاع می‌شود. البته در مورد برخی نظرات چالش داریم، برای مثال میگویند در فلان غذا سوسک‌ وجود دارد یا بر فرض فلان رستوران غذای خوبی ندارد. از کجا بدانیم رستوران رقیب نباشد! برای هر نظر یک پروسه‌ای از سمت تیم پشتیبانی مان اتفاق می افتد و بر درجه بندی رستوران تاثیر دارد. عبدالرزاق در واکنش به اینکه در شهرستان ها برای اسنپ فود رقیب وجود ندارد؛ میگوید در تهران هم رقیبی نداریم!

اسنپ فود

عبدالرزاق در مورد رای شورای رقابت میگوید لازم الاجراست و از آن پیروی می کنیم. او میگوید دوست نداریم خیلی وارد حواشی شویم. عبدالرزاق می گوید سهم بازار سفارش آنلاین غذا حدود ۳۵ درصد در مجموع است، و اسنپ فود ۸۵ درصد آن را دارد. کل این بازار در تهران تا چند سال آینده ۲ تا ۳ برابر می شود.

عبدالرزاق در پاسخ به بزرگترین چالش این روزهای اسنپ فود می گوید قوی شدن در بخش خدمات دیگرمان (سوپرمارکت و…) است؛ مثل پنچرگیری در حال حرکت است. عبدالرزاق می گوید بالای ۹۴ درصد سفارش ما پرداخت آنلاین است و اگر راهکار پرداخت زیر ۱۰۰ هزار تومان نبود خیلی به مشکل می خوردیم.

گفتنی است نسخه جدید اسنپ‌فود دیگر نیازی به آپدیت ندارد.

رونمایی از نسخه جدید اسنپ فود

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *