مقالات کارآفرینی

پادیوم: چراغ‌ روشن!

کمپین چراغ‌ روشن توسط پادیوم و برای همراهی با کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اجرا می شود

لیمو HR

درباره پادیوم

راه‌اندازی، توسعه و هدایت یک کسب‌وکار نیازمند ارتباط با زنجیره معمولا بزرگی از کسب‌وکارها به منظور تأمین خدمات پایه‌ای، زیرساختی و پشتیبانی است. بسیاری از شرکت‌ها و نهادها امروزه خدمات نرم‌افزاری آنلاین خود را در قالب API به کسب‌وکارهای دیگر ارائه می‌دهند: روشی چابک، امن، آسان و مقیاس‌پذیر.

اما مساله اساسی اینجاست که تعامل با تأمین‌کنندگان متعدد برای دریافت API، امری زمان‌بر، هزینه‌بر و بعضا ناممکن است، چرا که نیازمند گواهینامه‌ها و مجوزهایی است که کسب‌وکارهای نوپا معمولا در اختیار ندارند. پادیوم یک بازارچه API و خدمات دیجیتال است که می‌کوشد تمام نیازهای یک کسب‌وکار آنلاین را تجمیع کند و در اختیار آن‌ها قرار دهد. خدماتی نظیر کیف پول، نقشه، لجستیک، خدمات بانکی و… در پادیوم در دسترس هستند.

پادیوم یک پلتفرم دوسویه است. بدین ترتیب شما می‌توانید علاوه بر دریافت خدمات از پادیوم، APIها و خدمات خود را در آن عرضه کنید. محیط پادیوم، محیطی شفاف و رقابتی است و کاربران می‌توانند خدمات تأمین‌کنندگان مختلف را از نظر قیمت، عملکرد و… مقایسه کرده و از میان آن‌ها انتخاب کنند.

تلاش پادیوم این است که توسعه‌دهندگان برای ایجاد یک بستر نرم‌افزاری جدید، مجبور به توسعه تمام اجزای آن نباشند و برای دریافت خدمات دیجیتال، نیازمند مذاکره با ده‌ها نهاد و سازمان نشوند. ما تکه‌های پازل را در محیطی چابک و شفاف گرد هم آورده‌ایم تا شما بتوانید با چیدن این تکه‌ها، نرم‌افزار مطلوب خود را در کوتاه‌ترین زمان توسعه دهید.

درباره کمپین چراغ روشن

در روزهای کرونایی اغلب کسب و کارها مشکلات زیادی متحمل و شدند و ضررهایی دیده اند؛ پادیوم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روزهای سختی را سپری کرده است. به همین دلیل، تیم پادیوم تصمیم دارد با کمپین «چراغ روشن» گامی هرچند کوچک برای همراهی با کسب ‌وکارها در این روزهای خاموش بردارد. در کمپین چراغ روشن، کسب و کارها می‌کوشند با همیاری یکدیگر بخشی از زیان خود را جبران کنند. پادیوم در این مسیر می‌کوشد تا تعاملات کسب‌وکارها با یکدیگر را ساده‌تر کند.

هر کسب‌و‌کاری می‌تواند با ثبت نام در پادیوم و انتخاب بسته مورد نظر خود از خدمات رایگان کمپین که از مردادماه تا پایان مهرماه ارائه می‌شوند، استفاده کند. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم خدمات دیگر پادیوم را هم مشاهده کنید. ممکن است پادیوم بتواند به شیوه‌های دیگری با کسب‌وکار شما همراه شود. پشتیبانان پادیوم نیز همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره‌ی کمپین و خدمات دیگر پادیوم هستند. خدمات رایگان کمپین چراغ روشن شامل موارد زیر است:

  • سرویس پادرو: ۲۲۵۰ هزار تومان اعتبار فراخوانی APIهای پادرو برای ارسال ۱۵۰ بسته زیر ۲ کیلو به هر کجای ایران
    سرویس نقشه نشان: ۶۰۰ هزار فراخوانی APIهای نقشه از طریق نشان به ارزش حداقل ۶۰۰ هزار تومان
    سرویس بیمه: ۲۰۰ فرخوانی APIهای بیمه ۵ روزه ملت، شامل حوادث و کرونا به ارزش ۵۰۰ هزار تومان

لینک ثبت نام پادیوم : https://podium.ir/register

  1. پیش از فعال‌سازی بسته‌ها، اطلاعات ثبت‌نامی هر استارتاپ بررسی و تایید می‌شود. این فرآیند حداکثر ۴۸ ساعت کاری به طول می‌انجامد و پیش از اتصال فنی، نتیجه آن (در صورت نقص اطلاعات) به اطلاع شما خواهد رسید.
  2. برای استفاده از طرح، می‌توانید پس از خرید و فعال‌سازی طرح، با استفاده از پنل پادیوم API Keyهای مورد نیاز خود را دریافت کنید.
  3. بسته‌های کمپین، تنها تا پایان مهرماه قابل استفاده هستند و پس از پایان دوره کمپین، هزینه خدمات با تعرفه مندرج در سایت پادیوم محاسبه خواهد شد. اگر در حال استفاده پیوسته از یک خدمت هستید، پیش از پایان دوره کمپین، حساب خود را شارژ کرده و طرح بعدی را رزرو کنید تا وقفه‌ای در ارائه خدمت ایجاد نشود.
  4. در صورت عدم تمدید، پس از اتمام مدت زمان یا رسیدن به سقف استفاده از طرح، در صورتی که همچنان از سرویس‌های موجود در طرح استفاده کنید، هزینه آنها بصورت «پرداخت به ازای مصرف در هربار فراخوانی (Pay as you go)، از موجودی کیف پول شما کسر خواهد شد. برای اطلاع از میزان هزینه ها، می توانید به صفحه اختصاصی هر سرویس مراجعه کنید.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *