رپرتاژ

۱۵ ترفند جذاب برای برنده شدن در کلش آف کلنز ۲۰۲۲

جدیدترین ترفندهای بازی کلش آف کلنز

لیمو HR

بازی کلش آف کلنز به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود که صدها میلیون گیمر از سراسر جهان از آن برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. بازیکنان در این بازی باید مدیریت یک قبیله و دهکده را بر عهده داشته باشند و از امکانات و تجهیزات مختلف برای توسعه و گسترش آن استفاده کنند و از آن در برابر حملات دشمنان محافظت کنند. این بازی را می توان بهترین بازی تاریخ در سبک و ژانر استراتژیک دانست که توسط کمپانی معروف سوپرسل از کشور فنلاند تولید شده است.

هرچند که این بازی گیم پلی ساده و جذابی دارد اما در عین حال می تواند پیچیدگی های خاص خودش را نیز داشته باشد. برای موفقیت و برنده شدن در این بازی لازم است که گیمرها به ترفندها و راهکارهای مختلفی دسترسی داشته باشند. استفاده از ترفندها می تواند کمک زیادی به بازیکنان برای برنده شدن و موفقیت آنها بکنند. در ادامه مطلب به بررسی مهم ترین و جدیدترین ترفندها برای موفقیت و برنده شدن در بازی محبوب و جذاب کلش آف کلنز پرداخته خواهد شد.

بهترین و جدیدترین ترفندهای بازی Clash Of Clans

همانطور که گفته شد آگاهی از ترفندهای بازی های موبایلی می تواند کمک زیادی به گیمرها برای برنده شدن در مراحل مختلف بکند و بازی کلش آف کلنز نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروزه گیمرهای حرفه ای برای انجام تمام بازی های موبایلی از ترفندها و راه های میانبر زیادی استفاده می کنند. در سایت شبکه مگ مقاله ای با عنوان جدیدترین ترفندهای بازی فری فایر و کلش رویال برای برنده شدن منتشر شده است که می تواند ترفندها و راه های میانبر این بازی را به گیمرها آموزش دهد. از مهم ترین و جدیدترین ترفندهای بازی کلش اف کلنز می توان موارد زیر را عنوان نمود:

۱- داشتن تمرین مداوم

شاید بسیاری از بازیکنان داشتن تمرین را به عنوان یک ترفند و راهکار برای موفقیت در بازی های موبایلی قلمداد نکنند اما باید اذعان داشت که مهم ترین و اصلی ترین ترفند و راهکار موفقیت و برنده شدن در بازی Clash Of Clans و سایر بازی های موبایلی داشتن تمرین مستمر است. بازیکن با داشتن تمرین می تواند از تمامی جزئیات بازی آگاهی شود و به آنها تسلط پیدا کند.

کلش آف کلنز

۲- ذخیره جم های بازی

زمانی که گیمر بازی را شروع می کند، ۵۰۰ جم دارد. بازیکن باید نحوه مدیریت و ذخیره جم بازی را به خوبی یاد بگیرد. با ذخیره جم بازی بازیکن می تواند بیلدرهای (کارگران) بیشتری را خریده و ساخت و ساز را با سرعت بیشتری انجام دهد. بیلدرهای مختلفی در این بازی حضور دارند که هر کدام کاربردها و قابلیت های مختلفی دارند و هر کدام در زمان های خاصی از بازی تولید می شوند. بازیکن با خرید بیلدرهای بیشتر می تواند کارهای بیشتری در بازی انجام دهد و به موفقیت بیشتر نزدیک شود.

۳- انتخاب افراد ارزانی در بازی کلش آف کلنز

از جمله مهم ترین و بزرگ ترین اشتباهات بازیکنان در بازی کلش آف کلنز عدم توجه به قیمت افراد است. هر چند که غول ها در این بازی قابلیت ها و کاربردهای متعددی دارند اما از نظر قیمت بسیار گران تر از بربرها هستند. دراگون ها، کمانداران، بربرها، غول ها و … از مهم ترین افراد موجود در این بازی هستند که بازیکن باید به قیمت آنها خصوصا در مراحل مختلف بازی توجه ویژه ای داشته باشد. بازیکن باید از ابتدا با بازیکنان ارزان قیمت شروع کند تا در مراحل بالاتر دچار مشکل نشود.

۴- استفاده به موقع از اسپل ها

اسپل ها از جمله گران ترین آیتم های بازی هستند و زمانی زیادی برای ساخته شدن نیاز دارند. هرچند که اسپل ها موثر و کارآمد هستند اما بازیکنان باید در بهترین و مناسب ترین موقعیت از آنها استفاده کنند. اسپل خشم و اسپل شفابخش از مهم ترین اسپل های بازی هستند.

۵- خرید و استفاده به موقع از جم بازی

خرید جم کلش اف کلنز نیز می تواند یکی از بهترین و موثرترین ترفندهای بازی باشد که به گیمرها اجازه انجام کارهای مختلفی در بازی را می دهد. گیمر با خرید جم بازی می تواند آیتم های مورد نظر خود را در بازی خریداری و سفارشی سازی کند. اگرچه در این بازی امکانات مختلفی به صورت پیشفرض در اختیار بازیکنان قرار دارد اما بازیکن می تواند با خرید جم بازی به امکانات و تجهیزات بیشتر و کامل تری دسترسی پیدا کند.

۶- ارتقای تدریجی تاون هال در بازی

تاون هال نیز از مهم ترین امکانات بازی کلش آف کلنز است و اگر تاون هال بازیکن از تاون هال دشمن بیشتر باشد می تواند غنیمت های کمتری دریافت کند. اگر تاون هال گیمر یک سطح از دشمنان بالاتر باشد، تنها می تواند ۹۰% غنائم را غارت کند و هر چقدر این اختلاف سطح بیشتر باشد میزان دریافت غنائم کمتر خواهد شد. تاون هال ۴ مناسب ترین تاون هال برای گیمرها می باشد چرا که گیمر می تواند ساختارهای دفاعی بهتری برای خودش ایجاد کند.

۷- توجه بالا به دارک اکسیر

زمانی که بازیکن به تاون هال ۷ یا بالاتر می رسد توسط اکسیر تاریک محدود خواهد شد. معمولا بازیکن می تواند دارک اکسیر را بعد از ارتقای بازی به دست بیاورند بنابراین بازیکنان باید توجه ویژه ای به دارک اکسیرها داشته باشند.

کلش آف کلنز

۸- گیمر باید به سرعت بازی را شروع کند

زمانی که بازیکن اولین بار بازی کلش آف کلنز را انجام می دهد ۳ روز شیلد دریافت می کند. هر چقدر بازیکن سریع تر بازی را شروع کند کمتر مورد حمله دشمنان قرار خواهد گرفت. بازیکن باید بدون ترس و با سرعت بازی را شروع کند تا بتواند زودتر مدیریت و کنترل بازی را در اختیار بگیرد.

۹- استفاده زیاد از ویژگی NEXT

استفاده از دکمه next می تواند کمک بسیار زیادی به بازیکنان بکند. این کار اگرچه مقداری از طلای بازیکن را کم می کند اما به او کمک می کند که به راحتی به پایگاه بعدی بروند. بازیکن باید مطمئن باشد که بهترین پایگاه را انتخاب کرده است و به راحتی طلای خود را خرج نکند و آن را برای استفاده از ویژگی NEXT نگه دارد.

۱۰- قرار دادن قلعه گروه در مرکز پایگاه

مهم ترین ساختار دفاعی در بازی کلش آف کلنز قلعه گروه می باشد اما این قلعه زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در مرکز پایگاه قرار داشته باشد. چنانچه قلعه بیرون از پایگاه قرار داده شود دشمن می تواند به راحتی افراد داخل قلعه را فریب داده و آنها را از قلعه اخراج کند. همچنین بازیکن باید از افراد کماندار در داخل قطعه استفاده کند.

۱۱- توجه به Clan Castle دشمن

بازیکن باید در حمله های خود به Clan Castle دشمنان توجه داشته باشد چرا که ممکن است در این Clan Castle ها نیروهای دشمن کمین کرده باشند. بازیکن باید قبل از حمله به نیروهای دشمن به خوبی به امکانات، قطعه ها و پایگاه های دشمن توجه داشته باشد. بازیکن باید سربازان خود را به گونه ای در منطقه Clan Castle دشمن پیاده کند که حداقل ۴ تا ۵ ثانیه در این محدوده قرار بگیرند تا مشخص شود که نیروهای دشمن در Clan Castle ها حضور دارند یا خیر.

۱۲- توجه به راه های ورود مپ و چینش دیوارها

بازیکن در شرایط مختلفی از بازی متوجه می شود که همه قسمت های نقشه یک قبیله دیوار چینی شده و فقط یک راه ورود برای آن وجود دارد. این راه ورود می تواند یک تله باشد. بازیکنان باید به خوبی به چینش دیوارها و همچنین راه های ورودی توجه داشته باشند تا درگیر تله های دشمن نشود.

۱۳- توجه به طلسم رعد و برق

طلسم رعد و برق هم یکی از طلسم های جالبی است که بازیکن می تواند برای حمله در بازی کلش آف کلنز از آن استفاده کنند. بازیکن با استفاده از این طلسم می تواند به ساختمان ها و دیوارهای دشمن آسیب های جدی وارد کند. شناسایی طلسم رعد و برق و نحوه عملکرد آن می تواند اهمیت بسیار زیادی برای گیمر داشته باشد و در پیروزی و موفقیت او موثر باشد.

۱۴- استفاده از Army camp در حال ارتقا

اگر گیمر در Army camp خود نیروهایی داشته باشد و این کمپ را ارتقا بدهد نیروهایی که در داخل کمپ هستند می توانند در حملات شرکت داشته باشند. این نیروها ممکن است که در آپگرید بازی نمایش داده نشوند و اما می توانند در هنگام حمله موثر باشند.

کلش آف کلنز

۱۵- بستن فضاها در هنگام حمله

 در این بازی نحوه حملات دشمن پیش بینی نمی شود و به همین دلیل بازیکن باید در هنگام اجرای بازی باید به خوبی فضاهای بازی را به خوبی ببندد که مورد حمله دشمنان قرار نگیرد. بازیکن باید از همه امکانات و تجهیزات موجود در بازی استفاده کند تا فضاهای احتمالی برای حملات دشمن را محدود کند.

استفاده از سپرهای دفاعی، ذخیره کردن جادوها، محافظت از دیوارها، بازی کردن کمتر از ۴ ساعت، خوابیدن کارگر بیرون از کلبه، غرق کردن ساختمان ها در دریا، تمرین بازی با گیمرهای حرفه ای و قدرتمند و … از دیگر ترفندها و راه های برنده شدن در بازی کلش آف کلنز هستند که بازیکن باید به آنها توجه داشته باشد.

سخن پایانی

بازی Clash Of Clans از جمله بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک دنیای گیمر است که صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آن را دانلود و نصب کرده اند. هر چند که این بازی گیم پلی ساده و جذابی دارد اما بازیکنان می توانند از ترفندها و راهکارهای جدید و متفاوتی برای برنده شدن و موفقیت در آن استفاده کنند. ترفندهای مختلف و متعددی برای پیروزی در این بازی وجود دارد که مهم ترین آنها در متن شرح داده شد. بازیکنان می توانند برای خرید جم بازی کلش آف کلنز به سایت فروشگاهی ایران موجو مراجعه کنند و جم مورد نظر خودشان را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۳ Average: ۲.۷]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *