رپرتاژ

لیست شغل های پر در آمد ایران

لیمو HR

در شرایط سخت اقتصادی امروز کشورمان تعداد شغل های پر در آمد کم نیست! بنابراین برای کسب درآمد بالا در این شرایط باید یک شغل پر سود و پر در آمد داشته باشید. حال به نظر شما مشاغل خاص و پر در آمد ایران چه چیزهایی هستند؟ آیا به شغل هایی که به تازگی وارد جامعه شده است مانند رمز ارز ها و انواع کسب و کار های اینترنتی می توان به عنوان یک شغل پر سود و پر در آمد نگاه کرد؟ در این مقاله با یک سری از شغل های پر در آمد آشنا می شوید پس با ما همراه باشید. در اینجا سعی میکنیم انواع شغل های پر درآمد یا به قول گفتنی پول ساز ایران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به اهدافتان نزدیک تر شوید.

جراحی پلاستیک و زیبایی

همانطور که میدانید در دنیای امروز جراحی پلاستیک و زیبایی کاربرد طرفدار های زیادی را در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است پس می توان نتیجه گرفت که جراحی زیبایی پول ساز تر و پر درآمد تر از شاخه های دیگر پزشکی می باشد. همچنین با توجه به پیشرفت قابل توجه ایران در این حوزه حتی افرادی برای استفاده از خدمات جراحی زیبایی ایران به ایران سفر می کنند تا از این خدمات برخوردار شوند. حتما در اطرافیان خود و یا جامعه افرادی را دیده اید که بینی خود را عمل زیبایی کرده باشند پس می توانید تصور کنید که این شغل تا چه حد می تواند پر درآمد باشد.

طراحی وب سایت

آگاه باشید که پشت هر سایت جذابی یک طراح با خلاقیت بالا است. در این روز ها که هر کسب و کاری برای معرفی خود به افراد جامعه به یک سایتی با کاربردی مناسب و جذاب نیاز دارد. به علاوه بغیر از نیاز جامعه به این افراد طراحی وب یک شغلی با درآمد و سود بسیار بالا می باشد. همچنین در اکثر کشور های دنیا این شغل دارای جایگاه اجتماعی بالایی است که شرط آن حرفه ای بودن در برنامه نویسی و طراحی وب می باشد. بنابراین از این شغل پر درآمد نه تنها در ایران بلکه در همه کشور ها بخصوص تور آنتالیا می توان از آن استفاده کرد.

بازار بورس

بعد از آنکه بانک ها سود حساب های پس انداز را به شکل خیره کننده ای کاهش داده اند و امید مردم را از به دست آوردن سود های کلان نا امید کردند خیلی از افراد به این فکر افتادند که بسیاری از سرمایه های خود را به بازار بورس انتقال دهند. البته نا گفته نماند که بسیاری از افرادی که بدون مشورت و بدون توجه به بازار همه سرمایه خود را باخته اند پس نتیجه میگیریم که پیش از ورود به این منطقه ثروت خیز آموزش های لازم را ببینیم تا با دانشی کامل به این بازار ورود کنیم. یکی از این بازار های پر درآمد برای سرمایه گذاری قیمت تور آنتالیا است.

بازار بورس

وکالت

با اینکه وکالت شغل بسیار جذابی است ولی در عین حال پر از چالش های سخت و البته هیجان انگیز است. در ایران این شغل طرفدار های زیادی را به خود اختصاص داده است که دارای درآمد بالایی نیز می باشد ولی یادتان باشد در این شغل اولویت شما اول باید حقوق مردم باشد و بعد کسب و کار خود چرا که شما با این شغل می توانید حق پایمال شده مردم را به آنها بازگردانید!

طراحی لباس عروس

شاید باورتان نشود که درآمد طراح لباس عروس با یک فوق تخصص دندان پزشکی برابری می کند! اگر باورش برایتان سخت است باید بگویم که این نتیجه تحقیق یک پایان نامه دکتراست! پس اگر به لباس و دوخت دوز و حتی طراحی علاقه دارید می توانید به راحتی به این کسب و کار ورود کنید و پول خوبی به جیب بزنید!

تدریس آنلاین

بدانید که کسب و کار های اینترنتی فقط مختص به معامله و فروش کالا نمی باشد بلکه با ارائه انواع خدمات می توانید به راحتی صاحب شغلی پر درآمد شوید. یکی از این شغل ها تدریس آنلاین است. اهمیت ندارد که در چه شغلی قصد آموزش دارید فقط نکته پر اهمیت این است که در شغلتان مجرب و کار بلد باشید همین کافیست تا بتوانید توانایی هایتان را با انواع نرم افزارها صوتی و تصویری و حتی انواع شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید و به راحتی درآمد داشته باشید. به خصوص در این دوره با شیوع ویروس کرونا که مردم بیشتر وقتشان را در خانه می گذرانند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *