رپرتاژ

فارسی طالب تبار مبتکران در بانک کتاب بیستک

فارسی طالب تبار انتشارات مبتکران

لیمو HR

فارسی هفتم طالب تبار مبتکران در این کتاب سعی کردم مطالب را به شکلی بنویسم که تمام دانش آموزان سرزمینم، از آن بهره ببرند. برای اینکه کتاب را به موقع چاپ کنم، فرصتی را برای استراحت نداشتم، یعنی تمام صبح تا شب را مشغول نوشتن، بازبینی و ویرایش بودم. همیشه خوشبختانه کتاب با شیوه ی جدیدتری نسبت به کتاب های قبلی ام نوشته شد. شیوه ای که قطعا نیاز دانش آموزان عزیزم را برطرف در چاپ یک کتاب مجموعه ای در تلاش و تکاپو هستند تا کار به نحو احسن پایان پذیرد. در چاپ این کتاب مجموعه توانا، پیگیر و دلسوزی به کمک من آمدند تا  این کتاب نه تنها به موقع بلکه دقیق به چاپ برسد بنابراین برخود لازم میدانم که از دوستان و همکاران گرانقدرم سپاسگزاری کنم: جناب آقای یحیی دهقانی مدیر عامل محترم انتشارات مبتکران دوست گرانقدرم جناب آقای شهنام دادگستر که همچون گذشته ویراستار علمی این کتاب بوده اند جناب آقای علیرضا چنگیزی دوست صمیمی و یکدل سرکار خانم آزاده امید مهر ویراستار جناب آقای جواد باحشمت جویباری ویراستار (از مازندران) جناب آقای تیمور رضایی ویراستار (از اصفهان) جناب آقای خدایار مبین سرکار خانم لیلی میرزایی و جناب آقای مظاهر حسنی (حروف چین و صفحه آرای) توانمند دانش آموزان گرامی امیر حسین جعفری محمد دانیال شعبانی پور  و علیرضا موسوی فر (نمونه خوانان)  سرکار خانم نرگس سربندی (طراح) سرکار خانم مینا هرمزی  (طراح جلد) و تمام کسانی که در چاپ این کتاب نقش داشته اند. در پایان از تمام همکاران و دانش آموزان گرانقدر تقاضا دارم که پیشنهادهای به جا و ارزشمندتان را به آدرس انتشارات مبتکران ارسال فرمایند تا در چاپ های بعدی محتوای کتاب پربارتر گردد.

فارسی هفتم طالب تبار مبتکران

کتاب فارسی دوازدهم  طالب تبار مبتکران را به همان شیوه ی فارسی دهم و یازدهم نوشتم که تست های بخش دوم متنوع تر و جامع تر است.

از آن جایی که این کتاب، علاوه بر دانش اموزان دوازدهم برای داوطلبان کنکور سراسری نوشته شده، درانتخاب و گزینش تست ها  و ابیات دقت بسیاری شده است. کتاب به شکل جامعی تالیف شده تا دانش آموز با خواندن آن تمام نیازش برطرف بشود و به کتاب دیگری نیاز نداشته باشد.

این کتاب دو بخش دارد:

بخش اول : درسنامه ی کاملی است که در آن شرح و معنی شعرها ، نثرها و لغت ها ، دقیق انجام گرفته ، آرایه های ادبی و دستور زبان فارسی ، کامل بررسی شده و کارگاه متن پژوهی پاسخ داده شده است.

بخش دوم : مربوط به پرسش های چهار گزینه ای درس به درس به صورت « مطابق با کتاب درسی » « فراتر از کتاب درسی » و «  پرسش های  کنکور سراسری » است که برای آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری ، کاملا مفید است.
پرسش های تفکیکی با عنوان قلمرو زبانی ، قلمرو ادبی و قلمرو فکری طراحی شده و پاسخ تشریحی هر یک از این پرسش ها نیز بررسی شده است.

کتاب بیستک خرید کتاب کمک درسی فارسی دوازدهم انتشارات مبتکران را به شما پیشنهاد می کند. در تالیف این کتاب مانند دیگر تالیفاتم ، دوستان و همکاران ارزشمندی با من همراه بوده اند که در این جا از همه ی آن ها  قدردانی به عمل می آید:

آقای یحیی دهقانی مدیر مسئول انتشارات مبتکران، استاد گرانمایه  آقای سید جمال طباطبایی نژاد که با دقت و حوصله ی بسیار این کتاب را ویراستاری  علمی کرده اند. استاد گرامی آقای دکتر یدالله بهمنی مقدم، خانم ها آزاده امید مهر و آویشن امید مهر که با دقت بسیار این کتاب راویراستاریو بازخوانی کرده اند. دوست گرامی آقای جواد با حشمت جویباری، دوست خوبم آقای سعید عنبرستانی، آقای خدایار متین (مدیر واحد تایپ و طراحی)، آقای میرحمید خاتمی (مدیر واحد فروش)، خانم نسیم مرادی (مدیر واحد تولید) خانم بهاره خدامی (طراح جلد و طراح کتاب) و خانم حمیده نوروزی که حروف چینی و صفحه آرایی کتاب را برعهده داشتنه اند. خداوند بزرگ را سپاسگزارم که همواره  بنده را مورد لطف و  عنایت خویش قرار می دهد تا بتوانم خدمتگزار فرهنگیان و دانش آموزان گرانقدر سرزمینم باشم.

کتاب فارسی نهم را بی شک  با نگاه و نگرش جدیدتری نسبت به کتاب های دیگر متوسطه ی دوره ی اول، نوشته ام. بیت های بسیاری از شاعران کهن و معاصر انتخاب نموده ام تا دانش اموزان عزیزم، دگرگونی ادبیات کهن، شکل گیری ادبیات معاصر و تفاوت بین آن ها را بهتردرک کنند.

ساختار کتاب همانند فارسی هفتم و هشتم است:
بخش اول : مربوط می شود به شرح و بررسی لغت ها ، شعرها و نثرهای دشوار ، به ترتیب درس ها.
بخش دوم : اختصاص دارد به بررسی تمام دانش های زبانی و ادبی ، همراه با تمرین و پرسش های چهار گزینه ای با پاسخ تشریحی.
بخش سوم :طراحی پرسش های چهار گزینه ای درس به درس به صورت دستور ، لغت ، مفهوم ، آرایه ای ادبی و… همراه با پاسخ تشریحی.
پرسش های تشریحی و چهار گزینه ای ، کاملا با محتوای  کتاب در ارتباط هستند و دانش آموز به آسانی می تواند ، خودش را مورد سنجش قرار بدهد.
بخش چهارم : آزمون های جامع تیز هوشان ، همراه با پاسخ تشریحی است.

بانک کتاب بیستک خرید کتاب کمک درسی فارسی نهم انتشارات مبتکران را به شما پیشنهاد می کند.

در پایان ، قدردان لطف و محبت دوستان و همکارانی هستم که با لطف و یاریشان ، این کتاب به چاپ رسیده است، از جمله :

استاد گرامی ، جناب آقای دکتر علی سلطلنی گرد فرامرزی که بخش های اول و دوم این کتاب را ویراستاری علمی کرده اند ، خانم ها آزاده و آویشن امید مهر که با حوصله و دقت بالایی ، ویرایش کتاب را انجام داده اند. دوستان خوبم آقایان  جواد باحشمت جویباری و کاظم کاظمی  که بخش های دوم وسوم  را ویراستاری علمی کرده اند.

هم چنین از آقای  میرحمیدخاتمی ( مدیر فروش) ، آقای خدایار مبین ، خانم نسیم مرادی ( مدیر تولید) ، خانم عاطفه سادات  موسوی که حروفچینی کتاب را برعهده داشته اند. خانم رضیه صقریان (طراح) ، خانم مینا هرمزی ( طراح جلد ) و خانم رویا صدر ، سپاسگزارم.
همواره منتظر پیشنهادهای شما عزیزان هستم . لطفا پیشنهادهای خودتان را به نشانی انتشارات مبتکران به نام مولف کتاب ارسال فرمائید.

پاینده باشید

بانک کتاب آنلاین بیستک

ارزیابی کتاب قبل از خرید از مزایای خرید از بانک کتاب آنلاین بیستک

بررسی نظرات و تجربه خرید اینترنتی دیگران همیشه باعث می‌شود، خریدار موفقیت خود را از خریدی که قرار است انجام بدهد مورد ارزیابی قرار دهد. میزان رضایت از خرید، ویژگی‌های منفی و نکات مثبت و نقاط قوت کتاب، اطلاعات اساسی است که با مطالعه نظرات می‌توان به دست آورد. در واقع با خواندن نقد و بررسی نظر دیگر کاربران درباره کتاب مورد نظرتان، دیدگاه بهتری نسبت به کتاب انتخابی خود پیدا خواهید کرد.

آنلاین بیستک دارنده نماد اعتماد الکترونیکی

یکی از عوامل مهم توسعه تـجارت الکترونیکی را می‌توان ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی بر شمرد.نماد اعتماد الکترونیکی بیستک می‌تواند تضمینی برای مشتریان در جهت اعتماد و اطمینان از خریدشان از یک سایت معتبر باشد.

با توجه به مزایای ذکر شده برای خرید از بانک کتاب بیستک به همه دانش آموزان و پشت کنکوری‌های عزیز و سایر اهل مطالعه پیشنهاد می‌‌شود، تا از این فروشگاه کتاب اینترنتی بازدید به عمل آورید تا به سادگی هر چه تمام‌تر کتاب‌های مورد نظر خودتان را تهیه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید. هدف ما در این بانک کتاب ایجاد سهولت بیشتر برای تهیه کتاب  توسط کتاب‌خوانان و به ویژه تهیه کتاب‌های کمک درسی و کنکور توسط دانش آموزان از انتشارات مختلف می‌باشد. در این راستا با ایجاد امکان ارسال رایگان کتاب و تخفیفات ویژه سعی نمودیم به هدف خود نزدیک شویم.

حتی اگر یک بار خرید از بانک کتاب را تجربه کنید، این روش خرید یک عادت همیشگی برای شما خواهد شد. عادتی که می توانید به یاری آن یک سبد کتاب را با یک کلیک ساده، در هر کجای ایران جلوی در خانه خود تحویل بگیرید. بانک کتاب بیستک یک فروشگاه اینترنتی کتاب و همراهی مطمئن برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد اهل مطالعه است.

همکاران ما بعد از دریافت سفارش کتاب از شما مشتریان عزیز با در نظرگرفتن  زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظرتان حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کنند که در کمترین مدت، سفارشات شما را به درب منزل آورده و تحویل دهند.

با مدیریت اصغر محلاتی

۰۲۱۶۶۴۱۰۰۰۰

۰۲۱۶۶۴۱۲۵۰۰

                

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *