رپرتاژ

معرفی شرکت طراحی سایت راستین وب

لیمو HR

امروزه حضور در فضای مجازی به امری ضروری جهت بالا بردن میزان اعتبار برای هر کسب و کار تبدیل شده است؛ لازمه این کار هم انجام مجموعه ای از مراحل است که در اینجا به بررسی برخی از آن ها پرداخته ایم؛ بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اگر می‌خواهید در فضای اینترنت بهترین تجربه را برای کاربران خود رقم بزنید، باید بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. این انتخاب نیازمند بررسی مجموعه ای از عوامل نظیر نوع وب سایت، هدف از طراحی سایت، بودجه موجود و… است. شرکت راستین وب ارائه دهنده انواع خدمات طراحی و مدیریت سایت می‌باشد که برای رسیدن به موفقیت مشتری از جدیدترین متدهای تکنولوژی دنیا استفاده می‌کند.

روند انجام کار توسط شرکت راستین وب

ارتباط با کارشناسان

برقراری تماس تلفنی و یا حضور در شرکت جهت مشخص شدن هدف شما از ایجاد سایت انجام می‌شود. در این مرحله کارشناسان ما با دقت به نیازهای شما گوش داده و معیارهای موفقیت شما را شناسایی خواهند کرد. به عنوان مثال تمرکز یک فروشنده؛ روی افزایش درآمد، کسب مشتریان جدید و دائمی، بازگشت سرمایه اولیه، ایجاد تغییر در روند فروش و… است. از طرفی فردی که به تازگی شرکت تجاری خود را راه اندازی کرده می‌خواهد برای کسب و کار جدیدش اعتبار ایجاد کرده و به معرفی برند تجاری خود بپردازد بنابراین برای ارائه خدمات و محصولات جدیدش نیاز به استفاده از مطالب و اطلاعات کارآمد دارد.

بعد از تعیین هدف، شما می‌توانید نمونه کارهایی از شرکت را مشاهده کنید که نیازهایی مشابه شما داشته اند. حال می‌توانید نحوه برطرف شدن خواسته ها را از طریق ایجاد سایت درک کنید. البته لازم نیست تا وب سایت هایی را به شما نشان دهند که دقیقا در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند بلکه مشاهده نمونه کارهای مشابه نیز کافی است؛ مثلا اگر در زمینه آموزش زبان فرانسوی فعالیت می‌کنید، بررسی یک آموزشگاه انگلیسی نیز می‌تواند توانایی ها و مهارت های شرکت طراح را به شما نشان دهد.

اگر شما به فکر راه اندازی کسب و کار هستید اما نمی‌توانید شغلی را انتخاب کنید توصیه می‌شود به سراغ گوشه ای از بازار بروید که هنوز دست نخورده باقی مانده است، شما می‌توانید با مطالعه مقاله نیچ مارکتینگ ( Niche Marketing ) چیست؟ اطلاعات بیشتری در زمینه این گونه کسب و کارها بدست آورده و به برطرف کردن نیاز قشر متفاوتی از جامعه بپردازید.

تعیین هزینه

برآورد هزینه با توجه به اهداف و نیازهای شما از سایت انجام می‌شود. شما می‌توانید هزینه تبلیغات از طریق بنر، مجلات، آگهی و… را تخمین بزنید تا متوجه شوید مبلغ مورد نیاز برای طراحی سایت برایتان به صرفه است یا نه، در مرحله بعد می‌توانید از تیم طراح بخواهید تا نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت را برای شما شرح دهند. ذکر این نکته را حائز اهمیت دانسته ایم که هزینه با توجه به میزان پیچیده بودن مراحل انجام کار محاسبه می‌شود. بعد از شکل گیری توافقات لازم، تمام نکات زیر و درشت را مطرح کرده و قرارداد شما با شرکت طراح بسته می‌شود.

شروع مراحل طراحی

انجام روند طراحی سایت به بخش های مختلفت تقسیم می‌شود، کارشناسان راستین وب با سال ها تجربه شروع به استفاده از دانش فنی خود کرده و سعی در ارائه بهترین ها برای تجارت شما دارند. در این مرحله متخصصان شرکت با مشتری ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را طی مراحل مورد نظر خود دریافت می‌کنند. اگر تغییری در اطلاعات داده شده ایجاد شد با مطرح کردن آن به بهبود وضعیت سایت کمک خواهید کرد.

لازم به ذکر است تولید محتوای وب سایت بر عهده شرکت طراح نبوده و مشتری موظف به ارسال اطلاعات می‌باشد. (مگر اینکه مشتری درخواست تولید محتوای بهینه شده توسط شرکت راستین وب را به ثبت برساند) طراحی ظاهر و پیاده سازی قابلیت های مختلف سایت از عوامل مهم در طراحی محسوب می‌شوند اما تولید محتوای مناسب نیز جز فاکتورهای ویژه ای است که گاها اهمیت آن مورد توجه مشتری قرار نمی‌گیرد.

شرکت طراح سایت با مشورت شما جایگاه محتوا را تعیین می‌کند، مثلا چه محتوایی بعد از ورود کاربر به سایت مورد نمایش قرار بگیرد.

دقت کنید که تولید محتوای بهینه برای کسب و کارتان اقدامی مهم است که در روند رشد صعودی شما تاثیر ویژه ای خواهد گذاشت بنابراین بکوشید تا متون کپی نشده، تصویر با کیفیت، ویدئوهای جذاب و… را در اختیار مشتری قرار دهید. شرکت راستین وب نیز محتوا را با استفاده از برترین طراحی های گرافیکی در سایت بارگذاری خواهد کرد.

استفاده از دانش روز جهت بهینه سازی و افزایش سرعت سایت

طراحس سایت با استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجوگر منجر به افزایش اعتبار کسب و کارتان نزد آن ها خواهد شد، هر چه این اعتبار بالاتر باشد دستیابی به موفقیت، بازدید بالا، افزایش درآمد و… نیز سریع تر انجام خواهد شد. درنظر گرفتن کلمات کلیدی برای محتوا (کلماتی مناسب با موضوع، مورد استفاده کاربر در زمان جستجو)، طراحی ریسپانسیو، استفاده از کدنویسی های بهینه و… می‌تواند در بالا بردن میزان اعتبار شما نقش ویژه ای ایفا کند. شرکت راستین وب در تلاش است جهت جلب رضایت مشتریان خود وب سایت های کاملا بهنیه ای را در اختیار آن ها قرار دهد.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا جهت طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به بالا رفتن میزان استفاده مردم از تلفن های همراه و تبلت ها، وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود تا نسبت به صفحه نمایش های مختلف واکنش نشان داده و اجزا و المان ها را به صورت خودکار کوچک کند. تکنسین های شرکت طراح باید راه اندازی سایت را به گونه ای انجام دهند تا هنگامی که کاربر با صفحه نمایش های بزرگ همچون لپ تاپ وارد وب سایت شد، همه اجزا و المان ها را در جایگاه مناسب مشاهده کند و هنگامی که از موبایل استفاده کرد منو، تصاویر، سایز متون و… به صورت خودکار واکنش نشان داده، پنهان یا کوچک شوند.

گرافیک سایت

متخصصین گرافیک شرکت راستین وب مسیرهای وب سایت را در بهترین حالت پیاده سازی کرده تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان به خواسته خود دست پیدا کند. به عنوان مثال هدف مشتری از ورود به سبد خرید شامل حذف یا افزودن کالا یا نهایی کردن مراحل خرید است، بنابراین طراحی این مراحل باید به گونه ای انجام شود تا مشتریان در بازه سنی مختلف بتوانند از این بخش استفاده کنند. در صورتی که کاربر از وب سایت شما رضایت داشته باشد در دفعات بعد نیز از آن استفاده خواهد کرد. دذر نتیجه شما باید تلاش کنید علاوه بر جذب مخاطبان جدید؛ مشتریان فعلی خود را حفظ کنید.

امنیت وب سایت

شرکت طراحی سایت راستین وب با توجه به اهمیت امنیت وب سایت ها در تلاش است تا محیطی ایمن را برای مشتری هایش به وجود آورد. برخی از مواردی که بر امنیت سایت تاثیر می‌گذارند عبارت اند از:

  • ایجاد محدودیت در سطح دسترسی برای کارمندان، مثلا لزومی ندارد شخصی که در شرکت شما کارهای نویسنگی را انجام می‌دهد همان دسترسی را داشته باشد که شما دارید؛ بنابراین او باید بتواند فقط برای افزودن محتوای جدید اقدام کند.
  • استفاده از رمزهای سخت و غیر قابل حدس
  • عدم نصب افزونه های غیر معتبر
  • بروزرسانی دائم
  • برنامه نویسی صحیح
  • استفاده از SSL
  • و…

هنگامی کار شرکت طراحی سایت راستین وب به پایان برسد، شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و با کارشناسان به بررسی آن ها بپردازید. همچنین پنل مدیریت همراه با ویدئو های آموزشی برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید مدیریت سایت خود را برعهده بگیرید.

آیا مدیریت سایت برعهده شرکت طراح است؟

آیا مدیریت سایت برعهده شرکت طراح است؟

شرکت راستین وب ارائه دهنده انواع خدمات پشتیبانی سایت بوده و شما می‌توانید مدیریت سایت خود را با خیالی آسوده به آن ها بسپارید. برای درک بهتر وظایف پشتیبان سایت به این مثال توجه کنید.

طراحی سایت فروشگاهی به همراه پشتیبانی و مدیریت آن

فردی را در نظر بگیرید که بعد از انجام مراحل طراحی سایت و وارد کردن مجموعه ای از محصولات اولیه سایت خود را از کارشناسان تحویل گرفته است؛ حالا بعد از گذشت سه ماه او نیاز به وارد کردن کالاهای جدید داشته در حالی که زمان و تخصص کافی را برای انجام این کار ندارد؛ او می‌تواند از متخصصین شرکت راستین وب بخواهد تا سایت او را مدیریت کنند. مجموعه ای از کارها که در هنگام پشتیبانی سایت انجام می‌شوند عبارت اند از:

  • وارد کردن محصولات جدید با در نظر گرفتن توضیحات، دسته بندی، ویژگی و…
  • تهیه و تنظیم محتوای بهینه در سایت با توجه به توافقاتی که از قبل انجام شده
  • نصب افزونه های مناسب
  • بروزرسانی های به جا
  • گرفتن نسخه پشتیبان برای مواقعی که سایت دچار مشکل می‌شود مثلا فرض کنید یکی از کارمندان شما به صورت ناخواسته همه محصولات را حذف کرده است، در این صورت می‌توان با استفاده از آخرین نسخه پشتیبان، سایت را به حالت قبلی باز گرداند.
  • ارائه گزارش های ماهانه مبنی بر فعالیت های انجام شده در سایت
  • پاسخگویی به پرسش های شما و ارائه فیلم های آموزش کار با سایت
  • و…

https://rastinweb.com/e-commerce-website-design

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. مدتیه که از صحبت من با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌گذره اون بهم پیشنهاد کرد چون کسب و کارم به تازگی راه اندازی شده یه وب سایت پایه درست کنم و به مرور زمان اون رو کامل کنم. با چند نفر از همکارام که وب سایت طراحی کردن صحبت کردم و شرکت طراحی سایت راستین وب رو بهم معرفی کردن چند روز پیش تماس گرفتم و قرار شد اطلاعاتی که لازم هست رو ازم بگیرن و یک وب سایت حرفه ای رو کم کم با هم طراحی کنیم. الان این مقاله رو دیدم که اسم همین شرکت آورده شده خواستم بگم مزایای طراحی سایت خیلی خوبه، قطعا برای پیشرفت کسب و کارتون ازش استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *