رپرتاژ

نکاتی در مورد رزرو هتل های ۳ و ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم

لیمو HR

اغلب زائرین و مسافرین مشهد تمایل دارند تا محل اقامتشان نزدیک به حرم امام رضا علیه‌السلام باشد که بتوانند نمازهای یومیه را در یکی از صحن های حرم امام رضا علیه‌‎السلام اقامه کنند و برای رفتن به حرم نیازی به سرویس رفت و برگشت نداشته باشند. خوشبختانه تعداد زیادی هتل‌ مشهد نزدیک حرم وجود دارد و شما با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید یکی از این هتل ها را رزرو نمایید. اما اینکه کدام یک از هتل های نزدیک به حرم را انتخاب کنید که از کیفیت مناسبی هم برخوردار باشد، به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد. هتل‌های نزدیک به حرم، کیفیت‌های مختلفی دارند اما اگر به دنبال هتلی با خدمات و امکانات در حد معمول و قیمت مناسب می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در میان هتل‌های ۳ یا ۴ ستاره (هتل‌های اقتصادی) به دنبال هتل محل اقامت‌تان بگردید. در ادامه، هتل‌های اقتصادی نزدیک حرم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هتل های 3 و 4 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل‌های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم؛ اقامتی اقتصادی و به صرفه

هتل‌های ۳ ستاره مشهد علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی هم دارند. خدماتی که هتل های ۳ ستاره مشهد به مشتریان خود ارائه می‌دهند برای یک اقامت خوب چند روزه کافی است. به همین جهت هتل‌های سه ستاره مشهد مورد توجه بسیاری از مسافرین علی‌الخصوص قشر متوسط که برای زیارت به مشهد سفر می‌کنند قرار گرفته‌اند. حال اگر هتل ۳ ستاره مورد نظرمان فاصله مناسبی هم تا حرم داشته باشد دیگر تمام انتظارات ما را برآورده کرده است. از این رو هتل‌های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم محبوبیت بسیار زیادی نزد زائرین و مسافرین مشهد دارند. اکثر هتل‌های ۳ ستاره نزدیک به حرم در خیابان امام رضا و مابقی در خیابان‌های اندرزگو، شیرازی و نواب صفوی قرار دارند. هتل امید مشهد از جدیدترین و بهترین هتل‌های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم است که در خیابان شیرازی مشهد واقع شده و یکی از گران‌ترین هتل‌های ۳ ستاره اطراف حرم امام رضا علیه‌السلام به حساب می‌آید. البته اگر هزینه سفر برای شما اهمیت دارد می‌توانید با اقامت در یکی از هتل‌های اقتصادی نزدیک حرم با نصف هزینه‌ای که برای هتل امید می‌کنید، یک هتل ۳ ستاره ارزان، مثل هتل نسیم را رزرو کنید. اگر هم اولویت اولتان در اقامت مشهد فاصله هتل تا حرم می‌باشد باید سراغ هتل نور مشهد بروید که در فاصله ۳۵۰ متری از ورودی باب الجواد و در خیابان خسروی نو قرار دارد. برای مشاهده موقعیت مکانی هتل نور مشهد روی نقشه می‌توانید به سایت تراپنر مراجعه نمایید.

هتل‌های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم؛ اقامتی اقتصادی و به صرفه

اقامتی با کیفیت را در هتل ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم تجربه نمایید!

هتل‌های ۴ ستاره مشهد، اگر چه جزء لوکس‌ترین هتل‌های مشهد به شمار نمی‌آیند، اما امکانات و خدماتی که به میهمانان خود ارائه می‌دهند سطح کیفی بالایی دارند. از آنجا که زائران امام رضا، مشتریان اصلی استفاده از خدمات و امکانات هتل‌های اقتصادی مشهد به شمار می‌آیند، تعداد زیادی هتل ۴ ستاره مشهد در نزدیکی حرم وجود دارد. قیمت هتل‌های ۴ ستاره مشهد، در مقایسه با سایر شهرهای مسافرپذیر کشور چندان گران نیست، همین موضوع از مهم‌ترین دلایل اقدام به رزرو هتل ۴ ستاره مشهد است. بیشتر هتل‌های ۴ ستاره مشهد در بلوار امام رضا قرار دارند. هنگام رزرو هتل‌ ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم، چند نکته از جمله سال ساخت و فاصله تا حرم را در نظر بگیرید. به طور مثال هتل نگین پاسارگاد مشهد از هتل‌های نوساز مشهد بوده و در فاصله کمی از حرم، (ورودی شیخ طوسی) قرار دارد، این هتل قیمت بالایی نسبت به سایرین دارد. هتل‌های ۴ ستاره ارزان‌تری هم در نزدیکی حرم امام رضا علیه‌السلام وجود دارد. به عنوان مثل هتل ایران مشهد و هتل آبان مشهد، از ارزان‌ترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا علیه‌السلام می‌باشند. عنوان نزدیک‌ترین هتل ۴ ستاره به حرم امام رضا علیه‌السلام نیز در سایت تراپنر به هتل جواد اختصاص یافته که در تنها ۳۵۰ متر از ورودی باب الرضا صحن جامع رضوی فاصله دارد.

چرا تراپنر؟

سایت تراپنر یکی از سایت‌های معتبر در زمینه رزرو آنلاین هتل می‌باشد. از اهداف و چشم اندازهای این سازمان ارائه اطلاعات با کیفیت و به روز از هتل‌های موجود در سطح کشور و سهولت رزرو هتل و هماهنگی‌های لازم میان مشتری و هتل می‌باشد. رزرو هتل از این سایت مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • مشاهده آدرس، موقعیت مکانی، فاصله هتل تا اماکن مهم اطراف هتل و … از روی نقشه.
  • رزرو آنلاین و بدون معطلی اتاق در هتل مورد نظر
  • قیمت مناسب‌تر نسبت به قیمت هتل
  • مشاهده قیمت، تعداد ستاره، پکیج‌ها و وعده‌های غذایی هتل
  • مطالعه نظرات کاربران درباره هتل
  • مطالعه اطلاعات بخش‌های مختلف هتل نظیر (رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، مجموعه آبی، امکانات تفریحی و ورزشی هتل و …)
  • مشاهده امکانات و خدمات هتل
  • مشاهده انواع اتاق‌های هتل و ظرفیت آن‌ها
  • مطالعه قوانین هتل
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *