رپرتاژ

چطور زیر قیمت بازار گوشی بخریم؟

لیمو HR

شاید خالق داستان علاالدین و چراغ جادو، فکرش را هم نمی‌کرد که روزی داستانش رنگ واقعیت به خود بگیرد! حالا هر کدام از ما یک چراغ حادو در جیب یا کیفمان داریم و به محض اینکه کاری داشته باشیم، غول چراغ جادو در خدمت گزاری حاضر است: خرید کردن، پیدا کردن مسیر، ارتباط گرفتن با افرادی در آن طرف کره زمین، تصویربرداری و…. همه و همه تنها با یک کلیک و توسط غول چراغ جادویی که ما با نام گوشی موبایل ( https://www.alinland.com/electronic-device/mobile-phone )  می‌شناسیم؛ قابل انجام است.

نکته جالب اینجاست که برخلاف داستان علاالدین، چراغ جادوی شما هیچ محدودیتی ندارد و حتی می‌توانید هر چند مدت یک‌بار، غول چراغ را آپدیت کنید! اما کدام یک از این چراغ‌های جادو، غول قوی‌تری دارند و می‌توانند بهتر خواسته‌های ما را انجام دهند؟

از گوشی خود چه انتظاراتی دارید؟

غول چراغ جادوی جیبی شما، خیلی از کارها را می‌تواند انجام دهد؛ اما احتمالا شما به همه آنها نیازی نخواهید داشت. به طور مثال، فقط در مورد دوربین گوشی تعداد زیادی آپشن و قابلیت وجود دارد که برای استفاده روزمره (نه تواید محتوا به صورت حرفه‌ای و درآمدزا) تنها چند مورد از آنها به کار شما می‌آید. بنابراین قبل از خرید تلفن همراه، با دقت مشخص کنید که به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید.

از طرف دیگر،  به خاطر داشته باشید که قابلیت‌های غول چراغ جادوی شما به اندازه بودجه‌ای که دارید خواهد بود! بنابراین بهتر است ابتدا بودجه خود را تخمین بزنید و سپس در آن بازه، به دنبال گوشی متناسب با نیازهای خود باشید.

در ادامه، چند بازه قیمتی و گوشی‌های برتر هر بازه را با هم مقایسه می‌کنیم:

گوشی‌های کمتر از ۵ میلیون تومان:

در دنیای امروز، رفتن به چند کیلومتر آن طرف‌تر هم برای شما بیشتر از ۵ میلیون تومان آب می‌خورد؛ اما با این قیمت می‌توانید یک غول چراغ جادوی جیبی تهیه کنید که تا حد مناسبی نیازهای شما را برآورده کند! اما بهترین گوشی‌هایی که با این قیمت می‌توانید بخرید؛ کدام‌ها هستند؟

گوشی رد می نوت ۹ شیائومی:

اگر به دنبال خرید گوشی نسبتا ارزان قیمت و البته با کارایی مناسب هستید؛ گوشی شیائومی ( https://www.alinland.com/electronic-devices/mobile-phone/xiaomi )  بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. برند شیائومی به جای تمرکز روی برندینگ، تلاش می‌کند قیمت گوشی‌های خود را اقتصادی نگه دارد. گوشی رد می نوت ۹، دارای امکاناتی از قبیل تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک، نمایشگر ۶٫۵ اینچی Full HD با لایه محافظ گوریلا گلس ۵، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و با مبلغی کمتر از ۵ میلیون تومان می‌توانید آن را تهیه کنید!

گوشی‌های کمتر از ۱۰ میلیون تومان:

اگر بودجه بیشتری برای خرید موبایل کنار گذاشته‌اید؛ انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت. در این رنج قیمتی، علاوه بر شیائومی و هوآوی، گوشی سامسونگ هم به بازی اضافه می‌شود! بهترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی عبارتند از:

می ۱۱ لایت ۵G شیائومی:

یک گوشی فوق العاده دیگر از برند شیائومی! این تلفن همراه دارای باتری عالی و بی‌نظیر،‌ دوربین عالی و باکیفیت و پشتیبانی از ویدئوهای +HDR10 تنها بخشی از امکانات خاص این تلفن همراه هستند. استفاده از تراشه ۵ نانومتری اسپندراگون ۷۸۰ و گوریلا گلس ۶، همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و کوالکام باعث شده این تلفن همراه یکی از بهترین محصولات موجود در بازار باشد.

گلکسی A52 سامسونگ:

این تلفن همراه، یکی از جدیدترین موبایل‌های موجود در بازار است و امکانات بالایی دارد. بدنه جذاب و ضدآب، استفاده از لرزش‌گیر در دوربین و همچنین صفحه نمایشگرهای باکیفیتی که نقطه قوت گوشی‌های سامسونگ ( https://www.alinland.com/electronic-device/mobile-phone/samsung )  هستند؛ این موبایل را به یک گزینه همه پسند و مناسب تبدیل کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که این موبایل لزوما کیفیت بالاتری نسبت به گوشی شیائومی معرفی شده ندارد و بیشتر نان برندش را می‌خورد!

گوشی‌های کمتر از ۲۰ میلیون تومان:

وارد بازه‌ای از قیمت‌ها شدیم که تعداد کمتری می‌توانند گوشی‌هایی با این قیمت بخرند. اما همان طور که انتظار می‌رود؛ این موبایل‌ها باکیفیت‌تر از موارد قبلی هستند و دیرتر کارایی آنها کاهش پیدا می‌کند. معروف‌ترین نمونه‌هایی که در این رنج قیمت قرار دارند؛ گوشی شیائومی MI 11 است که از پرچم داران این برند است و تقریبا هر چه از یک غول چراغ جادو انتظار دارید را برایتان تمام و کمال انجام می‌دهد!

از دیگر گوشی‌های مطرح در این بازه قیمتی هم می‌توان به سامسونگ گلکسی S 21‌ اشاره کرد که توانمندی‌های آن چیزی کم از گوشی شیائومی ندارد.

چراغ جادوی تقلبی نخرید!

چیزی که در بازار زیاد است؛ گوشی‌های تقلبی و یا غیر اصل است که با قیمت اصل فروخته می‌شوند. بنابراین اگر از فرد آشنا و معتمد خرید نکنید؛ احتمال اینکه غولی از چراغ جادوی شما بیرون نیاید زیاد است! علاوه بر این مسئله، گاهی بعضی فروشگاه‌ها از ناآگاهی خریداران سواستفاده کرده و گوشی را به قیمتی بالاتر از هزینه واقعی آن می‌فروشند.

با خرید از فروشگاه اینترنتی آلین لند، علاوه بر اینکه گوشی موبایل را با مناسب‌ترین قیمت تهیه می‌کنید؛ خیالتان از بابت اصالت کالا هم راحت خواهد بود. در  این فروشگاه اینترنتی، تخفیف‌های جذاب و اسرارآمیزی هم پیدا می‌کنید که کمک می‌کنند گوشی مورد نظرتان را چندین درصد زیر قیمت اصلی آن تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید محصولات خریداری شده از آلین لند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه ارسال تحویل بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *