رپرتاژ

۱ نکته مهم درباره یادگیری نرم افزار اتوکد که به راحتی نمیتوانید به آن دسترسی داشته باشید!

لیمو HR

به گزارش سایت آموزشی ویویدویژوال، یکی از نرم افزارهای مهم در زمینه طراحی دو بعدی و سه بعدی، نرم افزار اتوکد است. این نرم افزار که برای ترسیم نقشه‌های مختلف مهندسی استفاده می‌شود طرفداران زیادی دارد. معمولا دانشجویان رشته‌های عمران، معماری، برق و مکانیک در همان سال‌های ابتدایی تحصیل به فکر یادگیری این نرم افزار کاربردی می‌افتند. از این رو ویویدویژوال برای رفع نیاز دانشجویان و مهندسین گرامی و آماده سازی آن‌‌ها برای ورود به بازار کار اقدام به تهیه آموزش اتوکد نموده است.

 اتوکد در رشته‌های مختلف

نرم افزار اتوکد که کاربرد زیادی در صنعت و رشته‌های مهندسی دارد، دارای امکانات مختلفی برای ترسیم نقشه‌‌ها و طرح‌های صنعتی است. دانشجویان و مهندسین هر رشته به اقتضای رشته خود، ممکن است به آموزش اتوکد نیاز پیدا کنند. اگر بگوییم مهندسین معمار بیشترین نیاز را به یادگیری و استفاده نرم افزار اتوکد دارند، بی‌شک اشتباه نکرده‌ایم! همچنین اگر در رشته‌هایی چون عمران، مکانیک و برق تحصیل می‌کنید و علاقه‌مند به حرفه‌ای شدن در رشته تحصیلی خود هستید، به یادگیری این نرم افزار نیاز پیدا خواهید کرد. در رشته‌های مختلف صنعتی نیز جهت ترسیم طرح‌های گوناگون ممکن است به این نرم افزار نیاز باشد.

هدف از دوره آموزشی اتوکد ویوید ویژوال

  • آشنایی با محیط نرم افزار اتوکد
  • فراگیری تکنیک‌های به‌روز نقشه‌کشی
  • فراگیری نقشه‌خوانی
  • آشنایی با اصول نقشه‌کشی
  • آشنایی با بخش‌های مختلف نرم افزار اتوکد، دسترسی به هر بخش و ابزارهای کاربردی اتوکد
  • آشنایی با کاربرد‌‌ها و قابلیت‌های مختلف اتوکد

آیا دوره آموزشی اتوکد ویوید ویژوال نیاز به پیش‌نیاز دارد؟

خیر، آموزش اتوکد و فراگیری آن نیازمند هیچ‌گونه پیش نیازی نبوده و تمامی دانشجویان، مهندسین، متخصصین محترم در رشته‌های مختلف مهندسی می‌توانند بدون محدودیت سنی این دوره آموزشی را تهیه کنند.

آشنایی با کاربردهای نرم افزار اتوکد

به‌طورکلی می‌توان گفت با استفاده از نرم افزار اتوکد می‌توان هر طرح دو بعدی و یا سه بعدی را طراحی کرد. از طراحی قطعات مختلف خودرو و هوانوردی گرفته تا ساخت لوگو، طراحی‌های معماری، تهیه نقشه‌های ساختمانی، پلان‌های مختلف سازه‌ها، طراحی لباس و بسیاری موارد دیگر از کاربردهای این نرم افزار است. با استفاده از اتوکد می‌توان طرح‌های نوآورانه و جدید رسم کرد. این نرم افزار، طراحی را آسان‌تر می‌کند و زمان ترسیم نقشه‌‌ها را با ابزارهایی که دارد، به حداقل می‌رساند.

آیا با تهیه دوره آموزشی اتوکد ویوید ویژوال برای ورود به بازار کار آماده می‌شویم؟

ویویدویژوال تمام سعی خود را کرده است تا در این دوره با آموزش اتوکد نیاز دانشجویان و مهندسین گرامی را برای ورود به بازار کار برطرف کند اما شما باید در نظر داشته باشید که بازار کار بسیار گسترده‌تر خواهد بود و نیازمند تمرین و بالابردن سرعت عمل شما در طراحی و ترسیم نقشه‌های گوناگون می‌باشد. همچنین با گذراندن یک دوره آموزشی مناسب شما نمونه کارهای تایید شده و مناسبی برای ارائه به کارفرماها خواهید داشت.همچنین گروه آموزشی ویویدویژوال با ایجاد اموزش های رایگان اتوکد که از اینجا میتوانید مشاهده کنید راه برای دانشجویان این حوزه هموار تر کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. من خودم به شخصه با یادگیری اتوکد تو زمان سریع خیلی راحت تونستم اولین پروژه خودمو بگیرم و به کارفرما تحویل بدم.
    نکته جالب اینکه من خودم آموزش اتوکد ویویدویژوال رو دیدم که توستم تخصص پیدا کنم و جالب بود واسم که این سایت درباره صحبت کرده و پیشنهادش داده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *