اخبار ارز دیجیتال

چرا “تبدیل” قابلیت معاملات مارجین را به صرافی خود اضافه کرد؟

لیمو HR

 

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، با رصد و پیگیری نیازهای معامله‌گران ارز دیجیتال در کشورمان تلاش‌ کرده است تا به‌روزترین ابزارهای معاملاتی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. یکی از جذاب‌ترین امکانات معاملاتی که می‌تواند سود تریدرهای ارز دیجیتال را تا چند برابر افزایش دهد، معاملات مارجین یا اهرمی است که تبدیل این امکان را برای همه کاربران خود فعال کرده است.

بازار ارزهای دیجیتال بازاری است که با فناوری و دنیای جدید گره خورده است و کاربران و معامله‌گران این بازار همیشه به دنبال به‌روزترین و جدیدترین ابزارها برای بهبود سرمایه‌گذاری خود بوده‌‌اند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در کشورمان نیز حق دارند بهترین و جدیدترین امکانات معاملاتی را در اختیار داشته باشند تا هم‌پای تریدرهای دیگر نقاط جهان معاملات خود را پیش ببرند و در کسب سود از دیگر کاربران این بازار بزرگ عقب نمانند.

در‌حالی‌که تحریم‌های مالی علیه کشورمان باعث شده است صرافی‌های معتبر خارجی دروازه خود را به‌سوی کاربران ایرانی ببندند و حتی در برخی موارد سرمایه ارزشمند این کاربران را مسدود کنند، وظیفه صرافی‌های معتبر ایرانی است که به‌روزترین امکانات معاملاتی را دراسرع‌وقت در اختیار ایرانیان قرار دهند و با برداشتن موانع از پیش پای هم‌وطنان درهای معاملات پرسودتر در بازارهای جهانی را برای آنان باز کنند.

چرا تبدیل، معاملات مارجین را اضافه کرد؟

یکی از صرافی‌هایی که با شعار ارائه به‌روزترین و متنو‌ع‌تری ابزارهای معاملاتی در ایران فعالیت می‌کند صرافی تبدیل است. پیشتازی در ارائه بازارهای متنوع معاملاتی و امکاناتی همچون حد ضرر و معاملات OCO و در ادامه ارائه خدماتی چون برداشت آنی تومانی از این صرافی نشانگر این موضوع است که تبدیل در تلاش است تا با بررسی نیازهای کاربران بهترین امکانات ممکن را پیش از دیگران در اختیار معامله‌گران ایرانی قرار دهد.

تا پیش‌ازاین بسیاری از معامله‌گران ایرانی برای انجام معاملات خود نیازمند انتظار برای بازار صعودی بودند که این مسئله باعث می‌شد نتوانند به بازار ارزهای دیجیتال به صورت شغل اول یا درآمد همیشگی نگاه کنند. آنان در زمان نزول بازار ممکن بود مدت‌ها موقعیت خوب معاملاتی به دست نیاورند و نتوانند کسب سود کنند.

علاوه بر این برخی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با وجود سواد معاملاتی بالا و امکان شناسایی موقعیت‌های معاملاتی بسیار خوب در بازار، به‌خاطر سرمایه اندک خود نمی‌توانستند حداکثر سود لازم را از بازار بگیرند.

صرافی تبدیل با پایش نیازهای کاربران و شنیدن خواسته‌های آنان به این نتیجه رسید که اضافه‌کردن بازاری اهرمی که امکان کسب سود حتی در شرایط ریزش بازار را در اختیار تریدرهای ایرانی قرار دهد باید در اولویت قرار گیرد.

برای رسیدن به این هدف بود که معاملات مارجین یا تعهدی در صرافی تبدیل راه‌اندازی شد و در حال حاضر همه کاربران این صرافی می‌توانند از این امکان معاملاتی جالب و سودآور استفاده کنند.

معاملات مارجین یا تعهدی تبدیل چه مزایایی دارد؟

معاملات مارجین یا تعهدی تبدیل مزایای بسیار زیادی بر نوع سنتی معاملات دارد که در ادامه به برخی از این مزایای استفاده می‌کنیم.

پنج برابر کردن سود معاملات بدون نیاز به افزایش سرمایه

یکی از مزایای استفاده از معاملات مارجین تبدیل، امکان استفاده از اهرم ۵ و پنج برابر کردن سود معاملات است. تبدیل اولین صرافی ایرانی است که امکان استفاده از اهرم را در معاملات تعهدی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این معاملات می‌توانید با مبلغی تا پنج برابر سرمایه فعلی خود وارد معامله شوید و سود خود را از ترید ۵ برابر کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر سرمایه شما ۲۰۰ دلار باشد با اعتباری که تبدیل در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید معامله خود را با ۱۰۰۰ دلار انجام دهید. در حالت عادی اگر در این معامله ۱۰ درصد سود می‌کردید، ‌ سود شما ۲۰ دلار می‌شد؛ اما حالا باتوجه‌به سرمایه‌ای که تبدیل در اختیار شما قرار داده است سود شما از این معامله ۱۰۰ دلار شده است و در واقع بدون این که نیاز باشد سرمایه خود را افزایش دهید سود خود را ۵ برابر کرده‌اید.

ضمنا، به تازگی اهرم ۱۰ نیز به بازار بیت‌کوین-تتر صرافی تبدیل اضافه شده و این یعنی سود شما از معامله در این بازار نه ۵ برابر، بلکه ۱‍۰ برابر می‌شود.

درصورتی‌که معامله‌گر قابلی باشید با استفاده از این امکان می‌توانید در مدت کوتاهی سرمایه‌ خود را تا چند برابر افزایش دهید و حتی معامله‌گری ارز دیجیتال را به شغل اول خود تبدیل کنید.

سود بردن از معاملات حتی در ریزش بازار

یکی از امکاناتی که معاملات مارجین صرافی تبدیل در اختیار شما قرار می‌دهد، گرفتن سود از دو طرف بازار است. در واقع همان‌طور که قبلاً می‌توانستید از بازار صعودی و افزایش قیمت ارزهایی همچون بیت‌کوین سود کنید، در حال حاضر می‌توانید از ریزش بازار هم استفاده کنید و سود ببرید.

در این بازار می‌توانید معاملات Short Sell باز کنید و در ریزش بازار سود کنید. مثلاً اگر چنین معامله‌ای را با اهرم ۵ روی ارزی همچون شیبا باز کنید و این ارز ۵ درصد ریزش کند شما سودی ۲۵ درصدی می‌برید. این مسئله باعث می‌شود دیگر لازم نباشد منتظر بازار صعودی ارزهای دیجیتال بمانید و در هر شرایطی بتوانید معاملات خود را انجام دهید و معاملات خود در بازار ارزهای دیجیتال را به درآمدی پایدار برای خود تبدیل کنید.

مدیریت ریسک با ابزار ایزوله

معاملات مارجین در صرافی تبدیل از نوع ایزوله است و ریسک شما تنها به کیف پول مارجین شما محدود می‌شود؛ بنابراین می‌توانید ریسک خود را به‌راحتی و به هر میزان که بخواهید تعریف کنید و نگرانی بابت دیگر دارایی‌های خود نداشته باشید.

معامله تعهدی در کدام بازارهای تبدیل در دسترس است؟

در زمان نوشتن این گزارش، معامله تعهدی تبدیل با اهرم ۵ در ۱۸ بازار تتری و تومانی مختلف از جمله اتریوم، شیبا و دوج کوین در دسترس معامله‌گران است. همچنین امکان استفاده از اهرم ۱۰ در بازار بیت‌کوین-تتر فراهم شده است.

جذاب‌ترین بازار تومانی تبدیل، بازار تتر-تومان است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سود خود از نوسانات دلار دیجیتال را به ۵ برابر برسانند.

در حال حاضر امکان استفاده از معاملات مارجین برای تمامی کاربران صرافی تبدیل فراهم شده است. شما می‌توانید همین حالا از طریق ثبت‌نام در اپلیکیشن یا وب‌سایت صرافی تبدیل، از معاملات خود سود چندبرابری کسب کنید!

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *