اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

آبان وام: اعطای تسهیلات بی‌ضامن و وثیقه و تنها با رمزارز

لیمو HR

آبان وام برای دسته‌ای از کاربران طراحی شده است که سرمایه‌های قابل توجهی در حساب رمزارزی خود دارند، اما هنوز برنامه‌ای برای استفاده از آن ندارند و یا افرادی که قصد دارند یک قسمت از سرمایه خود را قفل کنند و به جای آن وام بگیرند.

در نشست خبری‌ صبح روز یکشنبه با موضوع “ارتباط اکوسیستم‌ها، پل به آینده” برگزار شد به رونمایی از سرویس آبان‌وام نیز پرداخته شد.

در بخش نخست این رویداد پنلی با حضور فعالین حوزه لندتک و کریپتوکارنسی برگزار شد و به موضوعاتی مانند همکاری اکوسیستم‌های رمزارز و لندتک، فرصت‌ها و چالش‌های این همکاری و نیز علاقه کاربران به این سرویس‌ها پرداخته شد.

فرهاد فلاح، مدیرعامل آبان‌تتر، درباره همکاری اخیر بین آبان‌تتر و ونسی در ارائه وام با وثیقه ارز دیجیتال صحبت کرد و گفت: «ما همواره سعی کرده‌ایم نیاز کاربران را برآورده کنیم و آن‌ها را در تجارت داخلی ایرانی حمایت کنیم. اعتقاد داریم که می‌توانیم به کاربران ایرانی نشان دهیم که محصولات خارجی همیشه بهتر نیستند و این را ثابت کنیم که یک صرافی ایرانی می‌تواند از مدل خارجی بهتر باشد.»

طبق اعلام آبان تتر، آبان‌وام بدون نیاز به چک، سفته، قولنامه، گواهی کسر از حقوق، اجاره‌نامه، ضامن، و کارت پایان خدمت، به مردم عرضه خواهد شد. تنها ضمانت لازم برای دریافت این وام، مقدار ارز دیجیتالی است که بر اساس مبلغ وام درخواستی و زمان بازپس‌دهی آن، از کاربران جمع‌آوری می‌شود. این محصول با همکاری آبان‌تتر و استارتاپ ونسی عرضه شده است.

رویداد ارتباط اکوسیستم ها، پل به آینده

علی دلبر، مدیر محصول آبان‌تتر، بازار هدف این محصول را کاربران آبان‌تتر دانست و اظهار کرد که براساس نیازسنجی‌های انجام شده، آبان تتر به این نیاز کاربرانش پی برده است. او تأکید کرد که افراد زیادی، از جمله کارگران و کارمندان می‌توانند از این خدمات بهره‌ببرند.

مدیر محصول آبان‌تتر، با تأکید بر این نکته اعلام کرد که وام ریالی تنها با تضمین رمزارز اعطا خواهد شد و فرایند اعطای وام به صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود. بدین ترتیب، نیازی به پرداخت‌های اولیه قبل از دریافت وام نیست و وام در کمتر از یک ساعت پس از تکمیل فرایند واریز خواهد شد.

دلبر درادامه افزود که امکان تضمین وام با استفاده از ۱۶ رمز ارز مختلف موجود در آبان‌تتر وجود دارد و مبلغ وامی که کاربران دریافت می‌کنند، بسته به نوع رمز ارز مورد استفاده، متفاوت است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *