رپرتاژ

چگونه با ابزارهای ترید ارز دیجیتال چند برابر سود کنیم؟

لیمو HR

در سال‌های اخیر، بازار ارزهای دیجیتال به سرعت تکامل یافته و فرصت‌های متعددی را برای سودآوری معامله‌گران فراهم کرده است. با ظهور ابزارهای معاملاتی در صرافی‌های ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاران اکنون به ویژگی‌های پیشرفته‌ای دسترسی دارند که می‌تواند استراتژی‌های معاملاتی آن‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ابزارهایی مانند معاملات فیوچرز و مارجین، انواع مختلف ربات معامله‌ گر، اعطای وام و … تقریبا در تمامی صرافی‌های برتر جهانی وجود دارند. صرافی تبدیل نیز که به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی شناخته می‌شود، امکانات فوق را برای کاربران ایرانی خود فراهم کرده تا نیاز آن‌ها را برای کسب سود بیشتر رفع نماید.

معرفی ابزارهای ترید ارز دیجیتال

در دنیای فراگیر ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها به دنبال ارائه ابزارهایی هستند که به معامله‌گران امکان می‌دهد به بهترین شکل ممکن از فرصت‌های بازار استفاده کنند. برخی از مهم‌ترین ابزارها عبارتند از:

معاملات مارجین

معاملات مارجین نوعی معامله اهرمی است که به شما امکان می‌‌دهد با استفاده از پول قرض گرفته شده از صرافی، موقعیت‌های معاملاتی بزرگتر و با حجم بیشتری باز کنید.

درواقع، با استفاده از اهرم، می‌توانید سود خود را تا چند برابر افزایش دهید، اما در عین حال ریسک ضرر شما نیز به همان اندازه افزایش می‌یابد. معمولا، اهرم این نوع معاملات از ۱ تا ۱۰ است و کاربر می‌تواند در این بازه، یک اهرم را برای باز کردن معاملات خود انتخاب کند.

معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز نوعی قرارداد آتی است که به شما امکان می‌دهد تا بر روی قیمت آینده یک ارز دیجیتال پیش‌بینی داشته باشید و آن را معامله کنید.

در این نوع معامله، شما به جای خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال، متعهد به خرید یا فروش آن در یک تاریخ و قیمت مشخص در آینده می‌شوید. معاملات فیوچرز ریسک بالایی دارد و برای معامله‌گران باتجربه و حرفه‌ای مناسب است. قبل از ورود به این نوع معاملات، باید دانش و تجربه کافی را کسب کنید. همچنین امکان از دست رفتن تمام سرمایه شما وجود دارد.

ربات‌های معاملاتی

ربات‌های معاملاتی به طور فزاینده‌ای در بین معامله‌گران ارزهای دیجیتال محبوب شده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا معاملات را به صورت خودکار بر اساس استراتژی‌های از پیش تعریف‌شده انجام دهند. این ربات‌ها می‌توانند روندهای بازار را تجزیه و تحلیل کنند، معاملات را به سرعت انجام دهند و از فرصت‌های سودآور در طول شبانه‌روز استفاده بهینه کنند.

معرفی ابزارهای معاملاتی صرافی تبدیل

صرافی تبدیل، به عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه معاملات ارز دیجیتال در ایران، مجموعه‌ای از ابزارهای معاملاتی قدرتمند را برای کاربران خود فراهم کرده است تا به آن‌ها در انجام معاملات سودآور یاری رساند. این ابزارها که در ادامه معرفی‌شان می‌کنیم، طیف وسیعی از نیازهای معامله‌گران، از مبتدی تا حرفه‌ای، را پوشش می‌دهند.

ربات معامله گر

با استفاده از ربات معامله‌گر تبدیل، به کمک هوش مصنوعی از نوسانات بازار سود کسب می‌کنید، بدون نیاز به برنامه‌نویسی، ربات معاملاتی می‌سازید و می‌توانید ربات‌های پرسود دیگران را به راحتی کپی کنید.

ایت ربات هنگام افت قیمت ارزهای دیجیتال به صورت پله‌ای سفارش خرید و هنگام افزایش قیمت‌ها به صورت پله‌ای سفارش فروش ثبت می‌کند و به این طریق به صورت شبانه‌روزی از نوسانات بازار کسب سود می‌کند.

معامله اهرم‌دار

در معامله اهرم‌دار صرافی تبدیل، شما می‌توانید با گرفتن اعتبار از صرافی با حجم بیشتری وارد معامله شوید و سود خود را چندین برابر کنید. همچنین در معامله اهرم‌دار شما می‌توانید علاوه بر گرفتن سود از رشد قیمت دارایی‌ها، از ریزش بازار نیز سود کسب کنید.

در حال حاضر، حداکثر اهرم بازارهای معاملاتی برابر ۱۰ است و کاربران می‌توانند اهرم‌ دلخواه خود را در بازه ۱ تا ۱۰ انتخاب نم

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *