اخبار اینترنت اشیا

استاد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

لیمو HR

تلویزیون یکی از پرکاربردترین وسایل الکترونیکی در خانه‌ها و محل‌های عمومی است. این وسیله با ارائه تصاویر و صداهای متنوع، می‌تواند منبع سرگرمی، آموزش، اطلاع رسانی و ارتباط با جهان باشد. با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون‌ها نیز از نظر کیفیت، اندازه، طراحی و قابلیت‌ها تغییرات زیادی کرده اند. اما همچنان ممکن است با مشکلات و خرابی هایی روبرو شوند که نیاز به تعمیر دارند.

تعمیر تلویزیون یک کار تخصصی است که نیاز به دانش، تجربه و ابزار مناسب دارد. برای این کار، بهتر است به مراکز معتبر و مجاز تعمیر تلویزیون مراجعه کنید. یکی از این مراکز استاد تی وی، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران است که با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تعمیر انواع تلویزیون‌های مختلف، می‌تواند خدمات مطمئن و با کیفیتی را به شما ارائه دهد.

استاد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

استاد تی وی ostadtv.com یک مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران است که بیش از ۳۰ سال از آغاز به کار این مجموعه می‌گذرد. این مرکز با داشتن کادری مجرب و ماهر، مجهز به تجهیزات پیشرفته و مدرن، و دارای گواهینامه‌های معتبر، می‌تواند تعمیرات تلویزیون‌های شما را با سرعت و دقت بالا انجام دهد.

استاد تی وی تعمیر انواع تلویزیون از برندهای مختلفی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک، دوو، ایکس ویژن، سونیا، توشیبا، ایوولی، تی سی ال، هایسنس، مارشال، فیلیپس، صنام، شارپ و … را انجام می‌دهد. یکی دیگر از محاسن مجموعه استاد تی وی خرید تلویزیون‌های شکسته شده به بالاترین قیمت است.

خدمات استاد تی وی

استاد تی وی با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات عبارتند از:

تعمیر تلویزیون در منزل:

استاد تی وی با توجه به درخواست شما، کارشناسان خود را در اسرع وقت به منزل یا محل آنها اعزام می‌کند. این کارشناسان با بررسی و عیب یابی دقیق تلویزیون شما، مشکلات را شناسایی و رفع می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، کارشناسان قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز را با خود به همراه دارند و با کیفیت بالا قطعات معیوب را تعویض می‌کنند. این خدمت باعث می‌شود که شما نیازی به حمل و نقل تلویزیون خود به مرکز تعمیر نداشته باشید و زمان و هزینه خود را صرفه جویی کنید.

تعمیر تلویزیون در منزل

گارانتی تعمیر:

هر دستگاهی که استاد تی وی تعمیر می‌کند، شش ماه ضمانت بی قید و شرط دارد. این یعنی اگر در این مدت، مشکلی در تلویزیون شما پیش بیاید، استاد تی وی آن را بدون هزینه اضافی تعمیر می‌کند. با توجه به ضمانت بی قید و شرط این مرکز خیال افرادی که تعمیرات خود را به استاد تی وی سپرده‌اند کاملا آسوده است.

ایاب و ذهاب رایگان:

استاد تی وی برای راحتی شما، هزینه ایاب و ذهاب تلویزیون شما را به عهده می‌گیرد. این یعنی شما فقط برای هزینه تعمیر پرداخت می‌کنید و نگران هزینه حمل و نقل نباشید.

مشاوره رایگان: استاد تی وی با توجه به نیازها و سلیقه شما، مشاوره رایگان در زمینه خرید، نگهداری و استفاده از تلویزیون به شما می‌دهد. این مشاوره باعث می‌شود که شما تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنید و از آن به بهترین نحو نگهداری و استفاده کنید.

تعویض قطعات اصلی:

استاد تی وی به شما اطمینان خاطر می‌دهد تمامی قطعاتی که جایگزین قطعات معیوب تلویزیون شما می‌شوند اورجینال بوده و دارای ضمانت هستند.

ارائه خدمات با کمترین قیمت: مجموعه استاد تی وی، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، با رعایت اصول اخلاقی همواره سعی در ارائه خدمات با حاشیه سود کمتر نموده تا مشتریان خود علاوه بر کیفیت در قیمت نیز راضی نگه داشته باشد.

نحوه دسترسی به خدمات استاد تی وی

مجموعه استاد تی وی با بهره‌مندی از تکنیسین‌ها و کارشناسان مجرب، همواره در تلاش بوده سطح دانش پرسنل فنی خود را در بالاترین اندازه حفظ کند تا از تکنولوژی در تعمیرات تلویزیون‌های روز دنیا پیشتاز باشد.

نحوه دسترسی به خدمات استاد تی وی

دسترسی به خدمات مجموعه استاد تی وی به دو صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر است. برای تعمیر تلویزیون به صورت حضوری می‌توانید به آدرس تهران، تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، خیابان ۲۱۲ شرقی بین ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۶۳۵ و ۶۳۷ مراجعه کنید، همچنین برای دریافت مشاوره یا خدمات تعمیر می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۷۷۳۳۷۴۰۴ – ۰۲۱۷۷۱۴۵۰۰۴ تماس بگیرید تا درخواست شما ثبت و تکنیسین‌های استاد تی وی در کمترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده شما مراجعه کنند.

استاد تی وی با داشتن کادری مجرب و ماهر که همواره در حال بروز رسانی اطلاعات خود هستند، مجهز به تجهیزات پیشرفته و مدرن، و دارای گواهینامه‌های معتبر، می تواند تعمیرات تلویزیون‌های شما را با سرعت و دقت بالا انجام دهد.

خدمات ارائه شده توسط استاد تی وی، باعث می شوند که شما نیازی به حمل و نقل تلویزیون خود به مرکز تعمیر نداشته باشید و زمان و هزینه خود را صرفه جویی کنید. در نهایت، استاد تی وی ، مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران، مجوعه‌ای مورد اعتماد و محبوب مشتریان است که با داشتن نظرات مثبت و رضایت بالا، می تواند تلویزیون‌های شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *