اخبار استارتاپی

برگزاری بوت کمپ سلامت ایران

اولین بوت‌کمپ سلامت ایران (Health Up! Boot Camp) با هدف تجاری‌سازی ایده­ها برای ورود به عرصه کارآفرینی برگزار می‌شود.

لیمو HR

با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد خودباوری در جوانان خاصه مستعدان برتر برای ورود به عرصه کارآفرینی، پایه گذاری روش های نوین راه ‎اندازی کسب و کار و تسهیل ارتباط دانش و صنعت، بوت کمپ سلامت ایران در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می شود.

با توجه به رویکردهای نوین و کاربردی این رویداد کارآفرینی، شرکت‌کنندگان از نحوه ایده پردازی تا چگونگی جذب سرمایه گذار را به صورت کاربردی آموزش خواهند دید و به صورت تیمی، اقدام به پیشبرد اهداف تجاری خود خواهند کرد.

آموزش های بوم کسب ‎و کار، تبلیغات و برندینگ، تحلیل بازار و رقبا، پایه‌های تحلیل سازمانی بر اساس ایده های کسب و کار، مباحث حقوقی در کسب‌و  کار، استراتژی کسب و‌ کار، تدوین طرح مالی و نحوه جذب سرمایه گذار، از مهمترین عناوین کارگاهی این بوت کمپ است.

در روز پایانی بوت کمپ هلث آپ نیز همایش کارآفرینی سلامت استان گلستان با حضور مسئولان و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد و تیم های حاضر در این رویداد، طرح‌های تجاری خود را ارائه خواهند داد.

بوت کمپ هلث آپ به مدت چهار هفته از ۱ الی ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در مجموعه آموزش عالی فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این بوت کمپ علاوه بر جذب سرمایه گذار، حمایت‌های مالی و معنوی از سوی برگزارکنندگان و حامیان در قالب اهدای جوایز و خدمات، تخصیص تسهیلات مورد نیاز جهت راه‌اندازی استارت آپ ها و امکان استقرار در مرکز رشد و حمایت مالی برای تیم های برتر جهت تولید محصولات دانش بنیان اختصاص می‌یابد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام، به سامانۀ بنیاد نخبگان استان گلستان مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیاد ملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *