رپرتاژ

ایمپلنتیا مرکز تخصصی ایمپلنت

لیمو HR

اگر به دنبال راهی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود می باشید، قطعا ایمپلنت های دندان می تواند بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته شما باشد. ایمپلنت دندان همانند دندان های طبیعی عمل کرده و دردسرهای دندان مصنوعی را ندارند. با انتخاب ایمپلنتیا مرکز تخصصی ایمپلنت می توانید صاحب لبخندی زیبا شوید. ایمپلنتیا با ارائه خدمات مختلف نظیر جراحی فک و صورت، پروتزهای دندانی و ایمپلنت ، اصلاح طرح لبخند، خدمات زیبایی و صورت، جراحی لثه ، ترمیم تخصصی دندان ها و غیره آماده خدمت رسانی به شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

بزرگترین دارایی کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا اعتماد شما مراجعه کنندگان عزیز می باشد. ایمپلنتیا مرکز تخصصی ایمپلنت از ابتدای تاسیس تلاش کرده تا تمام خدمات درمانی و زیبایی خود را در بالاترین سطح کیفی به بیماران ارائه دهد.  این مرکز ایمپلنت تلاش دارد با کادری مجرب بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشد تا بتوانید در محیطی آرام بخش و استریل شده بهترین تجربه دندان پزشکی خود را داشته باشید.

این مجموعه دارای سابقه طولانی در زمینه درمان های ایمپلنت، زیبایی دهان و بازسازی دندان ها و هم چنین  در زمینه درمان های پیشرفته دندانپزشکی می باشد. که توانسته با روش های نوین و استفاده از بهترین تجهیزات کلینیکی و برند های معتبر روز دنیا در جهت افزایش و ارتقاء سطح کیفی، رضایت مراجعه کنندگان را به خود کسب نماید.

آنچه که ایمپلنتیا مرکز تخصصی ایمپلنت را از سایر مراکز متفاوت می ساز ارائه خدمات زیر می باشد:

  • داشتن اتاق جراحی اختصاصی
  • مشاوره رایگان
  • دسترسی آسان
  • همکاری با برند های مطرح دنیا
  • پزشکان متخصص و با تجربه

ایمپلنتیا بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران با رعایت اصول علمی تخصصی و با تجربه کافی اقدام به درمان دندان های از دست رفته بیماران گرامی با کاشت ایمپلنت دندان می کند. این مرکز با متخصصین ایمپلنت و جراح لثه همکاری داشته و دارای امتیاز های ویژه ای از جمله تجهیزات کامل کلینیک دندانپزشکی جهت جراحی و پیوند و بازسازی استخوان و هم چنین جراحی لثه می باشد. در ایمپلنتیا سعی می شود در جلسات مشاوره رایگان بهترین مشاوره به بیماران گرامی داده شود و تمامی اصول و مراحل درمان به زبانی ساده برای مراجعه کنندگان عزیز شرح داده خواهد شد تا بیمار بتواند  از هر جهت با مراحل درمان خود و هزینه های درمان و هم چنین انواع ایمپلنت های دندان و مراقبت های بعد از کاشت ایمپلنت دندان آشنایی پیدا کند.

اگر در انتخاب بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت دندان دچار مشکل شده اید  و نمی دانید بهترین مرکز کدام است پاسخ بسیار ساده است! اگر کلینیک و مرکزی که کاشت ایمپلنت دندان را انجام می دهد از بهترین برند های ایمپلنت استفاده نماید و توانسته باشد محیط کاملا بهداشتی و آرام بخش  با بهترین تجهیزات را برای بیماران فراهم آورده باشد و همینطور از پرسنل حرفه ای و متخصصین دندانپزشک با  مهارت و دارای مدارک معتبر در کادر درمان خود تشکیل شده باشد، می توان ادعا کرد که این کلینیک معتبر بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای درمان بیماری شما باشد. شما با مراجعه حضوری به مراکز تخصصی ایمپلنت و میزان رضایت مراجعه کنندگان می توانید اطلاعات بسیاری را به دست آورید تا بتوانید طبق تجربه و نظر دیگران تصمیم بگیرید و اقدام به شروع درمان در کلینیک و مرکز دندانپزشکی مورد نظر خود نمایید.

ایمپلنتیا

ایمپلنتیا مرکز تخصصی ایمپلنت مرکزی است که همواره کاشت و درمان ایمپلنت را در محیطی استریل و بهداشتی انجام می دهد. هر کلینیک تخصصی ایمپلنت لازم است محیطی تمیز و آرام بخش را برای درمان بیمارانش فراهم کند. هم چنین کلیه وسایل و تجهیزات مورد استفاده در امپلنتیا کاملا توسط اتوکلاو های پیشرفته استریل شده می باشد و کلیه مواد پلاستیکی که برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد، یک بار مصرف بوده و بعد از مصرف به روش بهداشتی دور ریخته می شود. برخورد مناسب پرسنل و جراح دندانپزشک با بیماران از اهمیت بالایی در مرکز تخصصی ایمپلنتیا برخوردار است و همواره تلاش می شود رضایت و اعتماد بیماران را جلب نمایند.  رفتار آرام و با حوصله متخصص نشان دهنده تبحر و اعتماد به نفس پزشک در کارش می باشد. در نهایت به دلیل تخصصی بودن درمان و کاشت ایمپلنت لازم است یک سری مسائل رعایت شود تا احتمال موفقیت در درمان بالا برود. از جمله این مسائل به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • محیط بهداشتی و استریل در مرکز ایمپلنت
  • استفاده از وسایل استریل شده برای درمان بیمار و هم چنین استفاده از مواد یک بار مصرف در مرکز
  • متخصصین مجرب و با مهارت
  • دسترسی آسان مرکز و قرار گرفتن در محدوده کم ترافیک شهر
  • پرسنل با اخلاق که رفتاری محترمانه با مراجعه کنندگان داشته باشند
  • به روز بودن تجهیزات و تکنیک های مورد استفاده در مرکز تخصصی ایمپلنت
  • دریافت هزینه های مناسب برای درمان
  • انجام اصولی روش های درمانی
  • استفاده از تکنولوژی های به روز در مرکز دندانپزشکی
  • استفاده از برند های معتبر و مواد معتبر برای درمان بیماران

در ادامه تلاش کردیم به چند پرسش متداول مراجعه کنندگان در جلسات مشاوره و مراحل درمان ایمپلنت دندان پاسخ دهیم:

چه مدت بعد از کشیدن دندان باید ایمپلنت انجام داد؟

لازم است بعد از کشیدن دندان هرچه سریع تر اقدام به کاشت ایمپلنت نمایید؛ زیرا هرچه زمان بیشتری بگذرد احتمال تحلیل رفتن استخوان ها فک افزایش پیدا می کند. و مراحل درمان طولانی تر شده و نیاز به پیوند استخوان می باشد که در نتیجه هزینه درمان را بالاتر هم می برد.

مراحل ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

با توجه به شریط استخوان فک و دهان هر فرد می تواند متفاوت باشد؛ زیرا لازم است فاکتورهایی مثل نوع ایمپلنت ، وجود عفونت در ناحیه درمان ، نیاز به پیوند استخوان و غیره بررسی شود که این موارد می تواند در زمان و طولانی شدن فرآیند کاشت ایمپلنت تاثیرگذار باشد.

ایمپلنت دندان چند مرحله دارد؟

به طور کلی می توان گفت ایمپلنت دندان در ۲ مرحله انجام می شود. در مرحله اول فیکسچر یا پایه ایمپلنت کاشته می شود و در مرحله دوم  روکش دندان ساخته و مراحل نصب آن انجام خواهد شد.

با تشکر از شما که تا ادامه این مطالب همراه ما بودید در صورت هرگونه سوال در زمینه کاشت ایمپلنت دندان و انواع ایمپلنت می توانید با ایمپلنتیا مرکز تخصصی ایمپلنت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *