اخبار استارتاپی

پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس ۲۰۲۳ کسب و کار استارتاپ ها را رونق می دهد

لیمو HR

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، پاویون منتورها و مشاوران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با هدف رفع مسائل کسب ‌و کار و توسعه ایده‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، پاویون منتورها و مشاوران امسال با حضور بیش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور برای کمک به رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی برگزار می شود. امسال قرار است این رویداد شاهد حضور منتورهای موفق کشور از صنعت و دانشگاه باشد.

همچنین برنامه‌ریزی شده است در این رویداد از حضور اساتید برجسته دانشگاه های برتر کشور در زمینه کارآفرینی نیز استفاده شود. در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس، در ۱۸ حوزه تخصصی: مدل و توسعه کسب و کار، فنی و برنامه نویسی، اینترنت اشیاء، سلامت، منابع انسانی، ارزش گذاری و سرمایه گذاری، فین تک و اینشورتک، فناوری های همگرا، روابط عمومی، بازاریابی، فناوری بلاکچین، تیم سازی، رهبری، استراتژی، مدیریت محصول، رابط کاربری، تجربه کاربری، هوش مصنوعی، حقوقی، مجوزها، صادرات، طراحی صنعتی و برندینگ به مخاطبان مشاوره ارائه خواهد شد.

گفتنی است، امسال قرار است در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار شود، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای برخی از متقاضیان و منتورها وجود ندارد. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی خواهد شد.

در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، هر متقاضی از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه ای استفاده می کند و امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود دارد. امسال برنامه ریزی حضور منتورها بر اساس مهارت ها و حوزه‌های تخصصی آن ها صورت گرفته و جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا می شود.

برای مثال در حوزه بازاریابی مخاطبان، حوزه های مختلف ارائه شده در حوزه بازاریابی را رصد کرده و بر اساس آنلاین یا آفلاین بودن مشاوره و متناسب با نیازشان مشاور مورد نظر خود را دریافت می کنند. پاویون منتورها و مشاوران بخشی از‌ نمایشگاه اینوتکس است که افراد شرکت کننده در این نمایشگاه می توانند در زمینه‌های مختلف با منتورها و مشاوران مطرح و شناحته شده زیست بوم استارتاپی کشور در رابطه با مسائل کسب و کار یا ایده خود صحبت کنند و مشاوره بگیرند.

متقاضیان برای شرکت و حضور و استفاده از پاویون منتورها و مشاوران می‌توانند از طریق آدرس inotex.com/mentorship درخواست خود را جهت حضور در این قسمت از نمایشگاه ثبت نمایند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *