اخبار استارتاپیاخبار فین تک

هم‌نوازی شرکت‌های تفتا در «سمفونی تفتا»

مدیرعامل تکنوتجارت: کسب‌وکارهای بالنده‌تر را نشانه گرفته‌ایم

لیمو HR

اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) با هدف ارائه دستاوردها و چشم‌انداز ۸ شرکت این هلدینگ در تالار رودکی برگزار شد. در این رویداد، با بهره‌گیری از مفهوم هم‌نوایی و سمفونی برای هر شرکت ساز خاصی با توجه به ماموریت آن شرکت نواخته شد و نهایتا نوازندگان تمامی این سازها، موسیقی معروف لیبرتانگو را در پایان مراسم هم‌نوازی کردند. لیبرتانگو، یک موسیقی نوآور در زمان خود بود که در این اثر آستور پیاتزولا از مرزهای موسیقی کلاسیک فراتر رفت.

سمفونی تفتا

مدیران عامل شرکت‌های تکنوتجارت، ایران‌کیش، سیمرغ تجارت، تجارت شایان، چابک تجارت، توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)، زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) و داتا، پس از نواخته شدن ساز اختصاصی شرکت خود را معرفی کردند و از اهداف و برنامه‌های خود گفتند.

 

در این رویداد که با حضور جمعی از فعالان نظام بانکی کشور و فناوران برگزار شد، هادی اخلاقی (مدیرعامل بانک تجارت) ضمن ستایش اقدامات تفتا، ابراز امیدواری کرد سال جاری، سال تحقق استراتژی‌های دیجیتال بانک و ارائه محصولات نوآورانه باشد.

 

مدیرعامل تکنوتجارت که پس از نواخته شدن ساز اختصاص‌یافته به این شرکت، یعنی گیتار الکتریک روی صحنه رفت. سیدمحمدحسین سجادی نیری، با اشاره به ویژگی تحول‌آفرین گیتار الکتریک در دنیای موسیقی، سخنرانی‌اش را با این تمثیل آغاز کرد: «همانطور که برای لذت بردن از موسیقی نواخته‌شده توسط سازهای نوآورانه مانند گیتار الکتریک که عادت‌های سنتی ما را می‌شکنند، باید بردباری را تمرین کنیم؛ برای هم‌مسیر شدن با استارتاپ‌های متفاوت که ارائه‌دهندگان راهکارها و خدمات برهم‌افکن (Disruptive) هستند نیز باید فرصت دادن، صبوری و شکیبایی را سرلوحه کارمان قرار دهیم و تعامل مثبت ایجاد کنیم. کار ما در تکنوتجارت همین است. ما عملا درگاهی هستیم برای نوآوری باز تا بانک را به اهداف خودش نزدیک کنیم.»

سجادی نیری مدیرعامل تکنوتجارت

سجادی نیری پس از معرفی کسب‌وکارهای پرتفوی سرمایه‌گذاری تکنوتجارت، عدد ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نقدی تکنوتجارت در اکوسیستم نوآوری را مطرح کرد و گفت: «حدود ۷۰درصد این سرمایه‌گذاری‌ها در سال گذشته انجام شده‌است و نویدبخش مصمم بودن بیش از پیش بانک تجارت و تکنوتجارت برای سرمایه‌گذاری و نشانه‌گیری کسب‌وکارهای بالغ‌تر، بالنده‌تر و دارای اثرگذاری بیشتر در غنای زنجیره ارزش بانک تجارت است.»

مدیرعامل تکنوتجارت در پایان سخنان خود به ارائه آماری در خصوص چند نمونه از کسب‌وکارهای پرتفوی این شرکت (دیجی‌پی، آوای اطمینان، جاده و پی‌بار) پرداخت و ابراز امیدواری کرد با توسعه کارخانه نوآوری تجارت، بانک تجارت به‌طور روزافزون در اکوسیستم نوآوری کشور نقشی کلیدی‌تر ایفا کند و بهره‌بردار فعالیت‌های جوانان نوآور کشور باشد.

محمد فرجود (مدیرعامل هلدینگ تفتا) در پایان مراسم، در کنار مدیران عامل ۸ شرکت تفتا ایستاد و هدف مهم سمفونی تفتا را ارائه خدمات بهتر به مشتریان توصیف کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *