اخبار سلامت

اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه دارو

لیمو HR

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، فراخوانی برای جذب و شتابدهی ایده‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه دارو، ملزومات پزشکی و دارورسانی نوین صادر شده است.

دانشجویان، کارآفرینان، شرکت‌های استارتاپی و تمامی متخصصانی که طرح یا ایده‌ای در زمینه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی نوین دارند، مخاطب این طرح خواهند بود.

در این فراخوان، شتابدهنده با توجه به پیشرفت تیم‌ها و شرکت‌ها، برنامه‌ای جداگانه برای ارزیابی و پذیرش ایده‌ها طراحی کرده است. شتابدهنده با استفاده از تخصص، شبکه ارتباطی و خانواده توانمند خود، که شامل ۱۵ شرکت دانش‌بنیان استارتاپی است، به صورت گام به گام در مراحل مختلف رشد استارتاپ‌ها، از آن‌ها حمایت می‌کند. همچنین، فرصت‌های ارتباط با شبکه‌های سرمایه‌گذاری و سایر متخصصین مرتبط با این حوزه را در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.

 

شتابدهنده هنام فارمد که در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی نوین فعالیت می‌کند، در پنجمین فراخوان جذب تیم ایده‌های خود را مورد بررسی قرار می‌دهد و آماده دریافت طرح‌های نوآورانه است.

بر اساس این فراخوان، تیم فناور از حداقل ۲ نفر تشکیل و با توانمندی مکمل یکدیگر باشند، همچنین داشتن نمونه اولیه محصول از دیگر معیارهای این فراخوان به منظور شتابدهی تیم‌ها است.

 

شتابدهنده هنام فارمد از تیم‌های منتخب این فراخوان با سرمایه گذاری نقدی شتابدهنده تا ۵۰۰ میلیون تومان، دریافت گرنت حداقل ۵۰۰ میلیون تومان، جذب سرمایه در راندهای مختلف، فضای کار اشتراکی و اختصاصی، خدمات منتورینگ تخصصی، آموزش مرحله به مرحله، خدمات بازرگانی، مالی، تیم‌سازی، مدیریت منابع انسانی، تسهیل گری در فرآیند اخذ مجوز، استفاده از زیرساخت های تولیدی شتابدهنده و کمک به راه اندازی خط تولید یا تولید قراردادی محصول حمایت می‌کند.

تیم‌های فناور  تا ۱۴ شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا ایده‌های خود را به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند. مخاطبان می‌توانند طرح‌های خود را از طریق وب‌سایت شتابدهنده هنام فارمد و یا از تماس تلفنی با شماره تماس شرکت ۰۲۱۴۶۱۱۶۲۳۰ هماهنگی‌های لازم برای ارسال طرح را صورت دهند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *