کسب و کارهای بازاریابی و تبلیغاتکسب و کارهای بلاک چینکسب و کارهای خودروکسب و کارهای کارآفرینی اجتماعیمعرفی استارتاپ

فهرست کسب و کار جدید منتخب هفته سوم آذرماه

فهرست کسب و کارهایی که در این هفته با آن ها آشنا شدیم!

لیمو HR

لیستی از کسب و کار جدید منتخب هفته سوم آذرماه:

اکوموتیو لیست های متعددی برای معرفی کسب و کارهای مختلف دارد. این کسب و کارهای نوآور ایده های مختلفی را پوشش می دهند و دائما در حال شکل گیری و رشد هستند. لیست های اکوموتیو امکان معرفی اولیه این کسب و کارهای نوآور را فراهم کرده است و دائما در حال به روز رسانی است.

هر هفته کسب و کارهای متعددی به اکوموتیو معرفی می شوند. در ادامه، کسب و کارهای منتخبی که در هفته سوم آذرماه به لیست های ما اضافه شدند را معرفی می کنیم.

کسب و کار جدید منتخب هفته سوم آذرماه

در هفته گذشته کسب و کارهایی در حوزه های مختلف به لیست های اکوموتیو اضافه شد. از بی تا که یک پلتفرم NFT است، تا مالمو، فروشگاه صنایع دستی و ارابا، پلتفرم ارائه خدمات خودرو. برای معرفی بیشتر این کسب و کارها با ما همراه باشید:

بی تا

لوگو بیتا

بیتا پلتفرم توکن سازی آثار هنری است. بیتا امکان خرید و فروش خرد یا کلان آثار هنری و ساخت NFT را برای مردم عادی فراهم کرده است. از طریق بیتا کاربران می توانند بخشی از مالکیت یک اثر هنری یا مالکیت تمام آن را به صورت یکجا خریداری کنند. بیتا از سال ۱۴۰۱ فعالیت می کند. برای آشنایی بیشتر با بیتا می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

ارابا

لوگو ارابا
لوگو ارابا

ارابا سامانه مدیریت نمایشگاه خودرو است. پلتفرم ارابا امکان ایجاد نمایشگاه مجازی خودرو را به مالکان نمایشگاه های خودرو می دهد. با استفاده از پلتفرم ارابا، نمایشگاه داران به یکدیگر متصل شده و می توانند یکدیگر را دنبال کنند. این پلتفرم امکان ارتباط امن میان نمایشگاه داران و ایجاد یک پایگاه داده گسترده با مشتریان و کاربران احراز هویت شده را فراهم می کند. ارابا از سال ۱۴۰۱ در حال فعالیت است.

برای آشنایی بیشتر با ارابا می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

مالمو

لوگو مالمو
لوگو مالمو

مالمو فروشگاه آنلاین سوغاتی و صنایع دستی کشور است. در مالمو می توان انواع سوغات ایران از مسقطی و عناب تا زعفران و نبات زعفرانی و از سوی دیگر انواع صنایع دستی را خریداری کرد. مالمو امکان خرید از سراسر ایران ارسال سریع را فراهم کرده است. مالمو از سال ۱۴۰۰ فعال است.

پیشتر مصاحبه ای با هم بنیان گذار مالمو داشته ایم. برای آشنایی بیشتر می توانید پس از آن مصاحبه، مستقیما به صفحه بلینک مالمو مراجعه کنید.

فضای کار اشتراکی جهش

لوگو مالمو

لوگو فضای کار اشتراکی جهش
لوگو فضای کار اشتراکی جهش

فضای کار اشتراکی جهش در شهر رشت واقع شده است. جهش تمام امکانات معمول مورد نیاز علاقه مندان به فضای کار اشتراکی را ارائه می دهد. امکاناتی مثل جای جای پارک، امکانات گرم کردن غذا، فضای پارک، اتاق استراحت و… همگی از سوی جهش ارائه می شوند. جهش از سال ۱۴۰۲ در حال فعالیت است. برای آشنایی بیشتر با جهش می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

فضای کار اشتراکی سکو

لوگو فضای کار اشتراکی سکو
لوگو فضای کار اشتراکی سکو

فضای کار اشتراکی سکو در شهر رشت واقع شده است. سکو نیز مشابه جهش تمام امکانات معمول مورد نیاز علاقه مندان به فضای کار اشتراکی را ارائه می دهد. سکو از سال ۱۴۰۲ در حال فعالیت است. برای آشنایی بیشتر با سکو می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

لیست های کسب و کارهای اکوموتیو

اگر نخستین باری است که به اکوموتیو مراجعه می کنید یا کسب و کارتان هنوز به پروفایل های اکوموتیو اضافه نشده، می توانید از طریق لیست استارتاپ های ایران کسب و کار خود را جستجو کنید. یا از طریق فرم ثبت استارتاپ ها کسب و کار خود را به اکوموتیو اضافه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *