مقالات ارز دیجیتال

سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ؛ راهنمای گام‌به‌گام

لیمو HR

سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ، یکی از بهترین روش‌ها برای انجام معاملاتی مطمئن است. کوین مارکت کپ با سیگنال‌هایی که به افراد می‌دهد، مسیر خرید ارز و ترید را روشن‌تر می‌کند تا چاله‌های جاده قابل‌رویت باشند! برای قرار گرفتن در مسیر درست خرید ارز دیجیتال و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، مهم است که نحوه سیگنال گیری از کوین مارکت کپ را بلد باشید. شاید در نگاه اول کوین مارکت کپ یک منبع پیچیده به‌ نظر برسد، اما پس از مطالعه مطالب این مقاله، می‌توانید به‌راحتی نسبت به دریافت سیگنال‌ها اقدام کنید.

ثبت نام در کوین مارکت کپ؛ اولین مرحله برای دریافت سیگنال

اولین قدم برای دریافت سیگنال‌ها در کوین مارکت کپ، ثبت نام در این سایت است. در‌صورتی‌که حساب کاربری فعال در کوین مارکت کپ دارید، نیازی به ثبت نام نیست و توصیه می‌کنیم به سراغ بخش بعدی بروید. برای ثبت نام در کوین مارکت کپ، فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد سایت رسمی CoinMarketCap شوید.
  2. از دکمه‌های بالای صفحه، گزینه Sign Up را انتخاب کنید.
  3. اطلاعات مورد‌نیاز برای ثبت نام از جمله نام و نام خانوادگی، سن و آدرس ایمیل معتبر را وارد کنید.
  4. پسورد امن ترکیبی از چندین عدد و حروف را انتخاب کنید.
  5. ایمیل وریفای که به حساب ایمیل شما ارسال شده است را تایید کنید.

پس از طی کردن مراحل بالا، حساب کاربری شما ساخته می‌شود. اکنون می‌توانید از کلیه امکانات وب‌سایت CoinMarketCap از جمله ایجاد لیست پیگیری، مشاهده تحلیل‌ها و گزارش‌های پیشرفته و از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید. فرقی نمی‌کند قصد سیگنال گیری برای خرید ترون را دارید یا بیت کوین و اتریوم، در هر صورت کوین مارکت کپ برای شما ابزاری مفید و کاربردی است.

بررسی حجم معاملات؛ یکی از مهم‌ترین سیگنال‌های کوین مارکت کپ

حجم معاملات یک ارز دیجیتال، نشان می‌دهد که این ارز چه مقدار خرید و فروش دارد. علاوه‌بر این، در این نمودار می‌توان متوجه شد که کاربران بیشتر به سمت خرید ارز مایل هستند یا فروش ارز! زمانی که تعداد خرید و فروش‌های یک ارز افزایش یابد، حجم معاملات نیز بیشتر می‌شود. درصورتی‌که حجم معاملاتی کاهش یابد، یعنی ارز کمتر خرید و فروش می‌شود و اکنون زمان مناسبی برای معامله این ارز نیست.

از حجم معاملات می‌توان برای تایید روند نزولی یا صعودی یک ارز، اشباع قیمت، جهت قیمت ارز و پیدا کردن نقاط ورود و خروج استفاده کرد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با سیگنال گیری از حجم معاملات در کوین مارکت کپ، به‌ سراغ انجام معامله‌های سودمندانه بروید. ناگفته نماند برای خرید و فروش ارز فانتوم، اتریوم، بیت کوین، متیک و بسیاری از ارزها می‌توانید به‌ سراغ نمودار حجم معاملاتی بروید.

برای سیگنال‌گیری از کوین مارکت، میزان هولد ارز را بسنجید

برای سیگنال گرفتن از مارکت کپ، باید وضعیت هولد یک ارز دیجیتال را بررسی کنید. توجه داشته باشید که هولد همان هودل کردن است و این دو عبارت یکسان هستند؛ اما هولد لغت درستی برای نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول است. یکی از مهم‌ترین مزایای هولد که باعث شده افراد بسیاری به سمت این استراتژی بروند، کسب سود حداکثری از رمز ارز داخل کیف پول است.

نمودار هولد اطلاعات مهمی از یک ارز دیجیتال به ما می‌دهد که برای دیدن آن، باید کمی آینده‌نگر باشید. اگر درحال‌حاضر ارز مورد‌نظر شما بیش از آنکه خرید و فروش شود، هولد شده است، یعنی آینده خوبی در انتظار این ارز است. اگر میزان خرید و فروش روزانه این ارز زیاد است، یعنی پتانسیل هولد را ندارد و بهترین گزینه برای تریدهای روزانه خواهد بود.

تحلیل نمودار قیمتی با استفاده از اندیکاتورها

اگر به‌ دنبال دریافت مهم‌ترین سیگنال از کوین مارکت کپ هستید، باید بگوییم این سیگنال، نمودار قیمتی است؛ البته برای تحلیل بهتر نمودار قیمتی و یافتن نقطه‌های ورود و خروج، باید اندیکاتورهای مختلفی روی این نمودار نصب کنید. به این ترتیب دقیق‌ترین سیگنال‌های قیمتی را دریافت خواهید کرد و پیدا کردن نقاط خروج و ورود مناسب آسان‌تر خواهد شد.

برای پیگیری راحت‌تر نمودارهای قیمتی، شما می‌توانید watchlist شخصی‌سازی‌شده خود را بسازید. در این بخش کلیه ارزهای موردنظر خود که قیمت آن‌ها برای شما اهمیت دارد را وارد کنید. سپس سایت هر لحظه نمودار قیمتی آپدیت‌شده این ارزها را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به بررسی دستی قیمت ارزها نیست.

تحلیل عمق احساسات بازار؛ با نمودار ترس و طمع کوین مارکت کپ

نمودار ترس و طمع، چراغ راه شما در مسیر تاریک ترید است. این نمودار به تریدران می‌گوید که کاربران در‌حال‌حاضر چه رفتاری از خود نشان می‌دهند. برای مثال در نمودار بیت کوین اگر شاخص زیر ۵۰ درصد و به سمت ترس نزدیک باشد، یعنی افراد بسیاری در حال فروش این ارز هستند. از طرفی اگر نمودار به سمت بالای ۵۰ درصد باشد، به‌ معنای طمع است و کاربران بسیاری در حال خرید این ارز هستند؛ اما قیمت آن از ارزش واقعی ارز بیشتر است.

با بررسی این نمودار، بهترین زمان برای خرید یا فروش ارز را پیدا خواهید کرد. اگر قصد موج‌سواری روی نمودار ترس و طمع دارید، کمی محتاط باشید تا موج‌های محیب و ناگهانی این نمودار سرمایه شما را نابود نکنند!

با تحلیل سیگنال‌های کوین مارکت کپ، خریدی مطمئن را تجربه کنید

تحلیل نمودارهای قیمتی و احساسات بازار، میزان هولد ارز و حجم در حال گردش ارز، چراغ‌‌های راهنما در مسیر ترید هستند که شما را از گمراهی نجات می‌دهند. البته فردی که به سراغ این ابزارها می‌رود، باید کاملا به تحلیل آن‌ها مسلط باشد؛ زیرا تحلیل‌های اشتباه نتیجه‌های اشتباهی به همراه دارند. از‌همین‌رو مهم است که با تحلیل دقیق نمودارها در کوین مارکت کپ، مسیر درست را بیابید و به سمت کسب درآمد دلاری از دنیای ترید حرکت کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *