کارآفرینی و استارتاپمعرفی استارتاپ

پنج کسب و کار جدید منتخب هفته دوم آذرماه سال ۱۴۰۲

لیمو HR

لیست کسب و کار جدید منتخب هفته دوم آذرماه.

اکوموتیو لیست های متعددی برای معرفی کسب و کارهای مختلف دارد. این کسب و کارهای نوآور ایده های مختلفی را پوشش می دهند و دائما در حال شکل گیری و رشد هستند. لیست های اکوموتیو امکان معرفی اولیه این کسب و کارهای نوآور را فراهم کرده است و دائما در حال به روز رسانی است.

در ادامه لیستی از کسب و کار جدید منتخب هفته دوم آذرماه را معرفی می کنیم. این کسب و کارها برترین کسب و کارهایی هستند که در طول هفته ی گذشته از طریق فرم ثبت اطلاعات استارتاپ در اکوموتیو ثبت نام کرده اند یا به ما معرفی شده اند.

برترین کسب و کار جدید منتخب هفته دوم آذرماه

در هفته گذشته کسب و کارهای جدید متعددی به ما معرفی شدند. برترین کسب و کار جدید منتخب هفته دوم آذرماه شامل استارتاپ اکتین که دستگاه های هوشمند ورزشی تولید می کند، زد تی که به تولید لباس های ورزشی شخصی سازی شده مشغول است، مونوپی که پلتفرم برگزرای چالش و مسابقه ورزشی است، استارتاپ گرین پلاس که خدمات زیرساخت ابری و سرویس بلاکچین خصوصی ارائه می کند. در ادامه این کسب و کارها با جزئیات بیشتر معرفی می شوند.

اکتین

لوگو اکتین

اکتین طراح و سازنده ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد ورزشی است. از جمله محصولات اکتین می توان به آینه هوشمند، اشاره کرد که با تحلیل عملکرد ورزشکاران، بهبود عملکرد آنها منجر می شود. اکتین از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را شروع کرده و از خدمات شتابدهی دیجی نکست نیز استفاده کرده است. برای آشنایی بیشتر با اکتین، می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

مونوپی

لوگو مونوپی
لوگو مونوپی

مونوپی پلتفرم برگزاری چالش و مسابقه ورزشی است. این پلتفرم خدمات مختلفی در حوزه سبک زندگی ارائه می کند. تمام این خدمات با محوریت چالش هایی ارائه می شوند که هدفشان اصلاح سبک زندگی افراد است. در مونوپپی علاوه بر چالش های مختلف، محتوا و نیازمندی های مرتبط با آن چالش ها نیز ارائه می شود. مونوپی از سال ۱۴۰۱ مشغول فعالیت است. برای آشنایی بیشتر با مونوپی می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

گرین پلاس

لوگو گرین پلاس
لوگو گرین پلاس

گرین پلاس پلتفرم ارائه خدمات ابری است. گرین پلاس از سال ۱۳۹۸ تاسیس شده است. هم اکنون گرین پلاس خدمات زیرساخت های ابری، CDN و سرویس بلاکچین خصوصی (hyperledger fabric) را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با گرین پلاس می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

آفرتو

لوگو آفرتو
لوگو آفرتو

آفرتو پلتفرم ارائه کد تخفیف برای خرید آنلاین است. در آفرتو کدهای تخفیف و کوپن های فروشگاه های مختلف عرضه می شود. آفرتو امکان ارائه کد های معرف و کدهای هدیه را نی برای کسب و کارها فراهم می کند. آفرتو از سال ۱۴۰۱ فعال است. برای آشنایی بیشتر با آفرتو می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

زد تی

لوگو زد تی
لوگو زد تی

زد تی ارائه دهنده خدمات چاپ بر روی پوشاک ورزشی است. با استفاده از زد تی می توان طراحی خاص را به صورت آنلاین سفارش داده و پوشاک چاپ شده را در محل تحویل گرفت. زد تی از سال ۱۳۹۹ فعال است. برای آشنایی بیشتر با زد تی می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

لیست کسب و کارهای اکوموتیو به همراه

در صورتی که مایل به مشاهده ی کسب و کارهایی خارج از کسب و کار جدید منتخب هفته دوم آذرماه هستید، می توانید از طریق منوهای بالای صفحه اقدام کنید یا بر روی استارتاپ های ایرانی کلیک کنید. همچنین اگر مایل به افزودن استارتاپ یا کسب و کار خود به لیست کسب و کارهای اکوموتیو هستید، می توانید از طریق فرم ثبت استارتاپ ها اقدام کنید یا می توانید با ثبت نام در بلینک، کسب و کار خود را به لیست کسب و کارهای بلینک اضافه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *