ماه: دی ۱۳۹۸
- ابزارهای مدیریتی
ماتریس TOWS
ماتریس توز (TOWS) نوع دیگری از ابزار معروف کسب و کار یا همان SWOT است. ماتریس tows و SWOT هر…
- ابزارهای مدیریتی
ابزار پنج نیروی رقابتی پورتر
پنج نیروی رقابتی پورتر یک ابزار ساده اما قدرتمند برای فهم بیشتر محیط رقابتی کسب و کار شما و شناسایی…
- ابزارهای مدیریتی
ابزار الماس پورتر
مایکل پورتر استاد استراتژی آمریکایی یک مدل الماس اقتصادی برای کسب و کارهای کوچک به منظور کمک به آنها در…
- ابزارهای مدیریتی
ابزار تجزیه و تحلیل پست
تجزیه و تحلیل پست (Pest) یک تحلیل خارجی است که در آن حرف P نشان دهنده سیاست، E نشان دهنده…
- ابزارهای مدیریتی
ابزار نگاشت تجربه مشتری
وقتی مشتریان از فروشگاه یا وب سایت شما بازدید می کنند یا با شما تماس می گیرند، چه تجربه ای…
- ابزارهای مدیریتی
بوم مدل کسب و کار
بوم مدل کسب و کار یا Business Model Canvas یک ابزار مدیریتی و کارآفرینی راهبردی است. این ابزار برای توصیف،…
- ابزارهای مدیریتی
ماتریس بوستون
ماتریس بوستون یا یکی از رویکردهای رایج در تجزیه و تحلیل استراتژیک مؤسسه و محصولات آن به عنوان سبد کالا…
- ابزارهای مدیریتی
ابزار ۷S مک کنزی
معمولا از ابزار ۷S مک کنزی برای ارزیابی وضعیت داخلی سازمانها استفاده میشود. ۷ بعد این الگو شامل ساختار، استراتژی،…
- ابزارهای مدیریتی
ماتریس آنسف
یکی از ابزارهای پر کاربرد در بحث استراتژی بازاریابی، ماتریس آنسف یا شبکه محصول – بازار است. که به عنوان…
- ابزارهای مدیریتی
ماتریس SWOT یک تکنیک برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک کسب و کارها
ماتریس SWOT یا سوات از ابتدای ۴ کلمه ی Strength ، Weakness ، Opportunity ، Threat تشکیل شده است که…