اخبار ارز دیجیتال

«تبدیل به نیکی» یک سود اجتماعی برای کاربران صرافی ارز دیجیتال تبدیل

لیمو HR

در دورانی که کمپین‌ها و جشنواره‌ها حول محور مسائل تبلیغاتی می‌گردند، صرافی ارز دیجیتال تبدیل، با کمپین مسئولیت اجتماعی خود یعنی «تبدیل به نیکی» گامی متفاوت را برداشته است.

 

در «تبدیل به نیکی» کاربران می‌توانند به‌کمک دارایی‌های رمزارزی خود، از خیریه‌های رامونا، پیام امید، سیمرغ، انجمن اتیسم ایران و فردای سبز حمایت کنند. همچنین این امکان اخیرا ایجاد شده که کاربران با دعوت از دوستان خود به صرافی تبدیل، بخشی از کارمزد معاملات دوستان خود را به خیریه‌ها اهدا کنند.

برای شفاف‌سازی بیشتر برگزاری کمپین «تبدیل به نیکی» به مصاحبه با سپیده پناه مدیر مارکتینگ صرافی تبدیل می‌پردازیم. گزارشی که پیش روی شماست دربرگیرنده خلاصه‌ای ارزشمند از گفته‌های مدیر مارکتینگ تبدیل است. برای آشنایی بیشتر با کمپین «تبدیل به نیکی» به مطالعه ادامه دهید.

 

هدف از برگزاری تبدیل به نیکی 

برای درک هدف اصلی باید تعریفی از مارکتینگ داشته‌باشیم. بهترین تعریف موجود را فیلیپ کاتلر (Philip Kotler) ارائه داده است. به گفته او مارکتینگ یعنی CCDVTP (Create, Communicate, Deliver the Value to the Target market at a Profit) که به‌معنای تولید، ارتباط و ارائه یک ارزش به بازار هدف است. هدف اصلی مارکتینگ خلق ارزش است و نه کسب سود بیشتر. 

تمرکز صرافی تبدیل تنها سود یا رقابت نیست، هدف اصلی رشد دانش جمعی و در نهایت کسب رضایت کاربران است. تیم مارکتینگ صرافی تبدیل به‌دنبال ارائه سودهای عملکردی، عاطفی، خود انگاره و اجتماعی است. برگزاری کمپین تبدیل نیکی گامی بود که در راستای ارائه یک سود اجتماعی به کاربران صرافی برداشته شد. 

 

تبدیل به نیکی چه سودی برای صرافی تبدیل دارد؟

ایده اولیه برگزاری این کمپین از خود کاربران صرافی گرفته شده‌است. هدف اصلی، برگزاری کمپینی بود که پاسخ‌گوی نیاز اجتماعی کاربران باشد. در همین راستا به‌جای برگزاری کمپینی برای جذب معامله‌گران، «تبدیل به نیکی» به اجرا گذاشته شد تا به‌واسطه ارزهای دیجیتال بتوانیم نقش مثبتی در جامعه داشته‌باشیم. 

هر چه باشد ارزهای دیجیتال اساساً برای رفع مشکلات مردم به وجود آمده‌اند، پروژه‌های متفاوتی که در حوزه ارزهای دیجیتال راه‌اندازی می‌شوند در اکثر موارد یک دغدغه جهان شمول را هدف قرار می‌دهند و آن دسترسی بهتر به خدمات مالی برای تمام اقشار جامعه است. 

«تبدیل به نیکی» نیز قدمی در راستای کمک به جامعه بوده است. هدف از برگزاری این کمپین افزایش معاملات نیست، هدف اصلی توانمند ساختن افراد جامعه است. زمانی که مردم بیشتری با فرصت‌های معاملاتی بازار ارزهای دیجیتال آشنا شوند، شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود و از سوی دیگر کاربران به راهکارهای بیشتری برای کمک به همنوعان خود دسترسی دارند. 

کمک به جامعه با کمپین تمام نمی‌شود

برای تحقق آرمان‌های اجتماعی به چیزی بیش از برگزاری یک کمپین مسئولیت اجتماعی (Corporate Social Responsibility) نیاز داریم. صرافی تبدیل در ادامه این مسیر قصد دارد با افزایش آموزش در زمینه ارزهای دیجیتال ( آکادمی تبدیل ) ، عموم مردم را با فرصت‌های جدید و فضای بازار ارزهای دیجیتال آشنا کند. از سوی دیگر یکی از موانعی که بر سر راه آشنایی مردم با ارزهای دیجیتال وجود دارد بحث امنیت فضای کریپتو است. در همین راستا تبدیل قصد دارد با همراهی رسانه‌هایی که در زمینه ارتقا امنیت در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارند، شفاف‌سازی‌های بیشتری را انجام دهد. 

استقبال از تبدیل به نیکی 

کمپین تبدیل به نیکی با بررسی درخواست‌ها و نظرات کاربران پایه‌ریزی شد و درست همان طور که انتظار می‌رفت به‌خوبی با استقبال کاربران مواجه شد. به‌طور متوسط چیزی در حدود ۱۰۰۰ کاربر تبدیل به‌صورت ماهانه در این کمپین مشارکت داشته‌اند. البته میزان مشارکت کاربران در ماه‌های متفاوت متغیر بوده است. بررسی‌ها حاکی از آن است که کاربران در بین خیریه‌های موجود در کمپین تبدیل به نیکی، به انجمن اتیسم ایران اقبال بیشتری نشان داده‌اند. 

صرافی تبدیل نیز به‌عنوان برگزارکننده این کمپین، تمام کارمزدهای معاملات ارزهای جدید خود را به مدت یک هفته به خیریه‌های حاضر در این کمپین اهدا کرد. 

 

تبدیل به نیکی شروع ماجراست…

این کمپین به‌صورت ادامه‌دار برگزار می‌شود، کاربران تبدیل می‌توانند با دعوت از دوستان خود به صرافی تبدیل، بخشی از کارمزد معاملات آن‌ها را به‌عنوان هدیه دریافت کنند. با تدابیری که در صرافی اندیشیده شده‌است، کاربران می‌توانند سود حاصل از دعوت دوستان خود را به کمپین تبدیل به نیکی اختصاص دهند. در این صورت درآمد حاصل از این کار به‌صورت مساوی میان خیریه‌ها تقسیم می‌شود. برای شرکت در این کار نیک و ارزشمند می‌توانید وارد صفحه «تبدیل به نیکی» شوید. 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *